اخبار مسابقاتاسلایدرلیگ قهرمانان آسیا

الدحیل 0-1 پرسپولیس / بازگشت طوفانی پرسپولیس به آسیا با برد در زمین تیم قطری

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با یک بازی سراسر هجومی و طوفانی در دوحه موفق شد الدحیل قطر را شکست دهد.

از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در دوحه به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برد یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. امید عالیشاه با سانتری دیدنی دروازه تیم الدحیل را در دقیقه 63 باز کرد تا تیم قطری در خانه شکست را متحمل شود.

پرسپولیس که بازی اول خود مقابل النصر عربستان را باخته بود با این برد به صعود از این گروه امیدوار ماند. با این نتیجه پرسپولیس در این گروه 3 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. النصر عربستان هم با 2 برد 6 امتیازی شد و در صدر گروه باقی ماند.

داور: کیمورا هیرویوکی

کمک داوران: واتانابه کوتا، تاکاجی تاکومی

کارت زرد: معز علی الدحیل و آیمن از الدحیل

کارت قرمز: –

گل: امید عالیشاه دقیقه 63

ترکیب الدحیل: صلاح زکریا، اسماعیل محمد(محمد مونتاری)، سلطان البریک (اسحاق لیاجی)، عاصم مادیبو، مون‌هوان کیم (آیمن) ، روبن سمدو، ابراهیما بامبا، فیلیپه کوتینیو (عبدالرحمن)، المعز علی، کریم بوضیاف(مایر) و مایکل اولونگا

سرمربی: هرنان کرسپو

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر (وحدت هنانوف)، مسعود ریگی، امید عالیشاه (گئورگی گولسیانی)، سروش رفیعی، سعید صادقی، یاسین سلمانی (میلاد سورگی) و شهاب زاهدی (محمد عمری)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح بازی:

دقیقه 3: پاس رو به جلوی سعید صادقی به پای یاسین سلمانی برخورد کرد تا موقعیت خوب پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 6: پاس پشت دفاع بازیکنان پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 9: موقعیت خطرناک بازیکنان الدحیل توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 13: پاس سروش رفیعی به شهاب زاهدی رسید اما ضربه سر این بازیکن با فاصله زیادی از بالای دروازه الدحیل راهی اوت شد.

دقیقه 19: موقعیت خوب تیم الدحیل با اقدام به موقع بیرانوند تبدیل به گل نشد.

دقیقه 24: ضربه سنگین یاسین سلمانی به تیر دروازه الدحیل برخورد کرد تا دروازه این تیم قطری در خانه باز نشود.

دقیقه 27: اولونگا موقعیت خوبی به دست آورد اما توپ روی پای او جفت و جور نشد تا این توپ دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه نکند.

دقیقه 41: اولونگا موقعیت خوبی مقابل دروازه پرسپویس به دست آورد اما بیرانوند این توپ را مهار کرد.

دقیقه 50: پرسپولیس موقعیت خوبی مقابل دروازه الدحیل به دست آورد اما کمک داور اول بازی این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 53: کوتینیو موقعیت خوبی برای اولونگا به وجود آورد اما قبل از این بازیکن، بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه 59: ضربه محکم امید عالیشاه را دروازه بان الدحیل به سختی راهی کرنر کرد.

دقیقه 63: سانتر امید عالیشاه از گوشه زمین به صورت مستقیم وارد دروازه تیم الدحیل شد تا گل اول برای پرسپولیس به ثبت برسد.

دقیقه 75: اسماعیلی فر ضربه خوبی به سمت دروازه الدحیل زد اما این توپ به پای بازیکن تیم قطری خورد و راهی کرنر شد.

دقیقه 77: با استفاده از اشتباه مدافعان الدحیلف بازیکنان پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شدند این توپ باز هم راهی کرنر شد.

دقیقه 84: ضربه سر کنعانی زادگان به شکل خطرناکی از کنار دروازه الدحیل راهی اوت شد.

دقیقه 5+90: موقعیت خوبی برای الدحیل به دست امد اما علیرضا بیرانوند این توپ را مال خود کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

لوکادیا ایشالا نیم فصل برمیگرده اگه رایزنی کنن برای بشار رسن اونوقت همین الدحیل چهارتایی میکردیم

تیفوسی پرسپولیس

ماشالله بچه ها دمتون گرم عالی بودیم فوتبال بی نقص بازی رو زمین و پاسکاری های عالی مخصوصا پرس از خط دفاع الدوحیل عالی بود ترکیب عالی بود بازی مالکانه همه چی عالی بود

نصیر

چمن اصفهان رو مقایسه کنید با آزادی کاملآ عمدی و سیستمی پرسپولیس رو در تهران دارن می زنن لشکرامنیتی های استقلالی و فدراسیون فوتبال

آرتشاه

اون زمان که سپاهان سه بار قهرمان شد دقیقا همین مشکل وجود داشت و بازی‌ها در زمین خراب تختی برگزار می‌شد و جالبه که سرخابیها در بازی‌های بیرون خانه بهتر نتیجه میگرفتن!
خلاصه مسبوق به سابقه س

امید پرسپولیسی

تبریک به همه سرخدلان
بازم نبود مهاجم مشهود بود اگر جلوی النصر اینجوری بازی کرده بودیم له شده بود انشالا بازی های بعدیم همینجوری بریم تا به قله برسیم
یحیی فقط باید مثل امروز نترس بازی کنه تیم های عربی دفاع ضعیف و تنبل دارن
یا علی مدد

مسی

زمین خوب ، ترکیب هجومی با یک هافبک دفاعی همینه . ضمنا نبود مهاجم مثل لوکادیا تنها مشکل ما

پرسپولیسی

همانطور که درنظرم قبل از بازی باالنصر اشاره کردم،شرط برتری مامقابل ستاره های کاغذی که فقط درزمین راه می روند،جنگندگی ودوندگی وپرسینگ ونترس بازی کردن درعین احتیاط است،هرچند انرژی زیادی ازبازیکنان مامی گیرد وچاره ای جزاین نداریم،ماباید میراث بازی ترسو بادوهافبک دفاعی که ازکیروش وبرانکو توفوتبال ماوپرسپولیس ماند رافراموش کنیم،ضمن اینکه چمن خوب بیشتربه نفع ماست واگر بازیهای خانگی پرسپولیس دراستادیوم امام رضای مشهد که مجهزترین وبهترین ورزشگاه ایران است برگزارشودبهترنتیجه می گیریم،ضمن اینکه بازی نکردن سرلک هم امروزقدرت تهاجمی وجنگندگی خط هافبک مارابیشترکرد،ماشاء الله به بازیکنان باغیرت پرسپولیس که امروزازجان مایه گذاشتند واحسنت به یحیی بخاطر نترس وروبه جلوبازی کردن تیم

یه پرسپولیس یه بهبهان

مبارک باشه،لذت بردم ازاین بازی مقتدرانه، به امید خدا میریم برای صعود.باورکنید اگرزمین آزادی هم خوب بود،النصرهم دست خالی می‌رفت.دلاکهای روانی (کیسه کشا)کجایید که سرورتون داره میتازه.مبارک همه‌ی هواداران

hosein

تبریک به همه پرسپولیسی های عزیز ،امشب پرسپولیس نشون داد که باخت بازی قبلی هیچ ارتباطی به مسائل فنی نداشت ،از نبود هوادار وزمین افتضاح آزادی والبته از بعد روانی که اکثرا رو موضوع رونالدو زوم کرده بودن و یه جورایی انگار پرسپولیس همه جوره تو خونه خودش تنها بود وبنظرم بازی قبلی ما اگر تو زمین بی طرف بود شک نداشته باشین پرسپولیس بازنده بازی قبلی نبود ویادمون هم باشه تو این بازی سه ستاره فیکس مون رو هم نداشتیم

محمد

آقای گل محمدی تو را به ناموست تو را جان بچه ت اگه میخوای ۱۰ نفره هم بازی کن ولی این زاهدی شل مغز احمق را بازی نده

آرتشاه

شهاب انتظارات رو برآورده نکرد بدون شک ولی پرس خوب میکنه و دوندگی داره و جثه خوبی داره و حتی گل امشب به دلیل حرکت شهاب بود که گلر فکر کرد شهاب توپ رو میزنه …خلاصه اینکه تنها مهاجم تیم شهاب هست و یه شهاب دونده و قد بلند و چغر بهتر از یه بازیکن ریزه که براحتی مهار میشه. بازی قبل عمری فیکس بود و بدترین بازی رو کرد چون اصلا مهاجم نیست و قبلا گفتم ، مهاجم تخصصی حتی اگر گل نزنه با جایگیری و پرس و تاثیر گزارش بیشتر به تیم کمک میکنه تا یه بازیکن دیگه.
شهاب خوب نیست حالا به هر دلیل ولی فعلا شهاب تنها گزینه س و یحیی مطمئنن بهتر از ما میدونه بازیکنان در چه شرایطی هستند.

محمد

ممنون از تحلیل فوتبالیت.شکی نیست تصمیم اول و آخر با آقا یحیاس و قابل احترام.ولی واقعا بازی قبلی مقابل النصر ملاک سنجش عمری و بقیه بازیکنان نیست.چون واقعا جو روانی که درست شد و چمن آزادی اصلا جای بحث فوتبالی نذاشت.ولی واقعا تو چند صحنه با یه پاس ساده میتونست بازیکنای ما رو تک به تک کنه با دروازبان حریف.حتی تو همین آیتم ساده هم ناتوانه

شایان

بازم‌ نعمتی و زاهدی فیکس‌ هستن !!!!! پرسپولیس ۹ نفره هست الان با حضور این دو تا

انشاالله قهرمانی آسیا

داداش الکی جو منفی نده خدا رو شکر بهترین بازی با تمرکز بالا رو انجام دادن

یک پرسپولیسی

چرا به نبیل بازی نمیده این یحیی لجباز؛ دیگه ازین زاهدی که بدتر نمیشه

۱۲ شاخه گل سرخ

نمیدانم یحیی ،گولسیانی را چرا در ترکیب نمی گذارد روز مبادا همین بازی است.

۱۲ شاخه گل سرخ

با توکل به خدا، با انرژی مثبت ‌و تلاش همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی همه پرسپولیسی ها خوشحال از بردن تیم پرسپولیس مقابل حریفش باشند.

۱۰۱۰۳۶۴

باز چرا زاهدی رو گذاشته تو ترکیب . با زاهدی رسما ده نفره هستیم و تیم ضعیف و داغون میشه . باید عمری رو جای زاهدی بازی میداد و از زوج یاسین و عمری تو خط حمله استفاده میکرد و عالیشاه وینگر چپ و صادقی وینگر راست . ترابی و امیری هم اگه نیمه دوم بتونن بازی کنن خوب میشه

مسی

جای زاهدی باید گولبسانی باشه

محمدچوبند

ای بابا.. ترابی نیست

انشاالله قهرمانی آسیا

ترابی اصلا بدرد نمیخوره امید ویاسین صد برابر ترابی ووحید بهترن

۱۲ شاخه گل سرخ

به امید سلامتی کاملش و حضور مجددش