اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدرگزارش تصویری

پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در دیدار دوستانه +تصاویر

دیدار تدارکاتی تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) در دیداری تدارکاتی از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که این مسابقه با برتری 2 بر یک شاگردان هاشمیان به پایان رسید.

این مسابقه با توافق سرمربیان دو تیم در چهار زمان 30 دقیقه ای برگزار شد و تیوی بیفوما و یاسین سلمانی برای پرسپولیس و عباس کهریزی برای آلومینیوم در این بازی گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس:

پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، سرژ ارویه، سروش رفیعی، مارکو باکیچ، میلاد سرلک، کاظمیان، بیفوما و علی علیپور.

سرمربی: وحید هاشمیان

دو تیم در دقایق ابتدایی بازی، به محک زدن یکدیگر پرداختند و بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند.

این بازی تا دقیقه ۱۰ بدون گل در جریان است.

بازیکنان دو تیم سعی در حفظ توپ و میدان دارند و نیم نگاهی هم به دروازه یکدیگر داشته و با ایجاد موقعیت‌های نصف و نیمه در تلاش برای باز کردن درواز‌ه‌ها هستند.

این مسابقات تا دقیقه ۲۰ همچنان بدون گل در جریان است.

گرمای هوا تاثیر زیادی در روند این بازی دوستانه دارد.

بازی تا دقیقه ۳۰ همچنان با تساوی بدون گل پیگیری می‌شود.

با توافق مسوولان دو تیم، این بازی دوستانه در ۴ زمان ۳۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود. ۳۰ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و پس از استراحت ۵ دقیقه‌ای، ۳۰ دقیقه دوم آغاز خواهد شد.

در آغاز ۳۰ دقیقه دوم این مسابقه، شوت علی علیپور از پشت محوطه، از بالای دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

حملات پرسپولیس رفته رفته بیشتر می شود. موقعیت خوبی برای علیپور ساخته و پرداخته شد که با عکس‌العمل عالی دروزاه‌بان آلومینیوم مهار شد.

در دقیقه ۱۲ از وقت دوم بازی، پرسپولیس به یک ضربه کاشته از فاصله حدودا ۲۲ متری رسید. بیفوما با یک ضربه دیدنی و زیبا، گل اول این دیدار را برای پرسپولیس به ثبت رساند.

در دقیقه ۲۵ در وقت دوم، تیم آلومینیوم گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۹ از وقت دوم، سروش رفیعی صاحب موقعیت شد که در ادامه، این فرصت از دست رفت.

این دیدار در ۳۰ دقیقه دوم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در ۳۰ دقیقه سوم این بازی دوستانه، پرسپولیس با ترکیب؛ امیررضا رفیعی، حسین ابرقویی، سعید مهری، یعقوب براجعه، وحید امیری، محمد عمری، محمد خدابنده‌لو، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، رضا شکاری و یاسین سلمانی به میدان رفت.

محمد عمری، صاحب فرصتی مناسب برای گلزنی شد، اما این موقعیت از دست رفت.

در ادامه، شوت امید عالیشاه با فاصله میلیمتری از کنار دروازه‌ آلومینیوم گذشت.

حضور امید عالیشاه و حرکات سرعتی او منجر به خلق موقعیت جدی شد اما در نهایت شوت پای چپ او با فاصله کم از کنار دروازه میهمان عبور کرد.

نیمه سوم این بازی نیز با همان تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دو تیم آماده می‌شوند تا نیمه چهارم و پایانی بازی را به مقابله بپردازند.

گندمی به جای امیررضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان ایستاد.

دقیقه ۱۵ وقت چهارم؛ ابوالفضل بابایی به جای امید عالیشاه وارد زمین شد.

در دقیقه ۲۳ از وقت چهارم، یاسین سلمانی گل دوم و برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۶ از وقت چهارم، در صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه آلومینیوم روی یاسین سلمانی رخ داد، داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

این دیدار در پایان چهار وقت ۳۰ دقیقه‌ای با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
26 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

صحرایی چی شد؟

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

به عنایت‌زاده و خدادادی، محمدحسین صادقی، مجتبی فخریان و همایی‌فر کی بازی می‌رسه؟ خدادادی از بابایی احتمالا بهتره و ما بازی‌های جفتشون رو دیدیم. عنایت‌زاده خیلی خوب و محکمه، همایی‌فر هم باید کم‌کم جای امثال میلاد محمدی در اشتباه در دفاع چپ رو بگیره. فخریان بازیکن تکنیکی و تند و تیزیه و حیفه که بازیکن تمرینی و کنار تیمی بشه. صادقی رو اگه روی احساس گرفتن و کلا همون گلی بود که به استقلال زده، خب قرضی ردش کنن بره

محسن

آفرین …. آفرین…

طوفان سرخ آسیا

ماشاالله بازیکن های خوبی جذب شدن ولی یکم از تاکتیک وحید ترس دارم ، می ترسم جواب نده و اینهمه ستاره رو زمین گیر کنه، تو بازیهای تدارکاتی نمیشه چیزی رو حدس زد ولی کلا توی این 4بازی حریفامون یه سر و گردن از ما بهتر بودن همین امروز اراک هم گل زده و هم 2تا توپ به تیرک زده منهای نتیجه انتهای بازی معلومه پرسپولیس فقط تونسته گل بزنه ، یادتونه زمان برانکو همیشه تیم حداقل 10تا موقعیت گل می ساخت

همایون سر طلایی

درویش باید پرونده تراکتور رو پیگیری کنه. تراکتور باید محروم بشه. این تراکتور هست که باید بترسد با آوردن پرچم ترکیه. اذربایجان ‌شعارهای ضد ایرانی. عوضی پاک نکن چون اگر پاک کنی خود شماها هم از همون دسته هستید. چقدر از ملت میترسید که واقعیت رو میگویند.

پرسپولیس اصالت بزرگی

به نظرم ترکیب عاایه فقط جای سرلک خدابنده سروش یه خط عقب باشه وسط دست خدابنده لو جلوتر پشت مهاجم هم بازی بخاد بگیره این فصل اعتماد کنن به یاسین آماده باشه خیلی پرسپولیس تغیر میکنه با این همه تکنیکی تو بال دو سمت تیم خدا رو شکر همه هم شوت زن هستن عالی

کیوان

بنظر میرسه جدایی دورسون قطعیه

ناصرکرامتی

پس اورونوف کجابود.

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

سرلک احمد زاده دوتا بنجل کنه چسبیده به تیم هستن وباید مازاد میشدن

شیر پیر 6

یک مهاجم نوک که تمام کننده قهار باشه نیاز فوری واز نان شب واحب تره چونکه همه میدونند علیپور مهاجم نوک نیست و مکمل وپشت مهاجم یا همان مهاجم سایه هستش که برای مهاجم نوک خلق موقعیت میکنه وفصل قبل وحتی قبل تر کاملا این خلا حس میشد ولی هرفصل درویش بی شرف اینقدر این دست واون دست میکنه وآخر هم مهاجم خوب نوک نمیگیره وتیم وروان واعصاب ما رو به بازی گرفته ،،خدا ازتون نگذره ،خدالعنتت کنه دوریش که یک مهاجم نوک خوب خارجی نمی‌گیرید اونوقت گاوآهن سازی تبریز و کیسه کشان و شله زرد میرن مهاجم تاپ خارجی میگیرن ،،

لشکری _ بندرجاسک

یه مهاجم نوک خارجی با کلاس برای تیم از نان شب واجبتره

مصباح

۳ نکته در این بازی کاملا مشخص بود پرسپولیس در مرکز زمین هافبک جنگنده نیاز داره توپ گیری کنه مهاجم نداریم علیپور تنهاست در دفاع پورعلی گنجی بعد از مصدومیت هنوز آماده نیست و ابرقویی بهتر بود و مهمترین مسئله وحید هاشمیان یک دستیار خارجی کاربلد میخواد وقت اول پرسپولیس خوب بازی کرد اما در ادامه با تعویض های حسینی و بازیخونی این مربی آلمینیوم بازی رو در دست گرفت اینجا یک مربی خارجی در ترکیب کادر فنی هاشمیان خیلی به کارش میاد امیدوارم زودتر نقاط ضعف تیم برطرف شه بازی سنگین و محک خوبی بود نقاط ضعف در تیم هنوز عیان اگر قهرمانی میخوایم باید بازیکن جذب کنیم بیفوما تا اینجا بهترین خرید پرسپولیس هست

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

عنایت‌زاده جای تست نداشت؟

دانیال

به جای سروش رفیعی باید عالیشاه را پشت مهاجم به بازی بگیره و ازاد بذارش چون فوق العاده خوب توپ پخش میکنه‌ و تیم را رو به جلو میکنه

Perspolis_6

یاسین امسال میترکونه و فصل بعد ترانسفر اروپا میشه….

Perspolis The Great

یعنی شاهد بازگشت باشکوه یاسین خواهیم بود؟ امیدوااااارم ، خیلی حیفم میومد این استعداد تلف بشه
نکته دوم اینکه هر بازی گل خوردیم و نشون میده خط دفاع ضعف داره و باید تقویت بشه

حسین

الهی به امید تو شروعی برا قهرمانی

رامین

سلام لیگ ایران با تک مهاجم نمیشه گل زد باید دوتا مهاجم کنار هم بزارند

امین

اگر سلمانی، اورونوف و عمری راه بیافتن کل تیم راه میافته

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

نکته مثبت گلزنی یاسین سلمانی بود، این فصل راه افتاده ❗

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

انشاالله که این طوری باشه، توی بازی‌های تدارکاتی پارسال هم خوب گل می‌زد.

Milad

این تیم مهاجم نگیره هیچی نمیشه

ناصرپرسپولیسی

ترکیب بدی نیست

روزبه

این ترکیب یعنی اینکه سروش یک خط اومده جلوتر . پشت مهاجم نوک که علیپور است

Hossein

بجای سروش با امید بازی کنه که هم توپ پخش کن باشه هم مهاجم کاغذی
سروش باید بجای سرلک یا باکیچ باشه

علی صباغ

بازم سرلک و پورعلی گنجی ؟مرتضی بعد از مصدومیتش خیلی ترسو شده و این برای مدافع ضعف بزرگیه ،سرلک هم کارش فقط پاس به عقبه، حداقل فصل قبل که افتضاح بودن ،ببینیم تو فصل جدید چطورن؟