اخبار مسابقاتاسلایدر

تراکتور 0-1 پرسپولیس / یحیی بازهم در تبریز خمز را مات کرد

پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با حضور هزاران تماشاگران میزبان به سود شاگردان گل محمدی در تبریز به پایان رسید.

از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر، قرار بود از ساعت 18:45 دقیقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند که این بازی به دلیل ازدحام هواداران با حدود 20 دقیقه تاخیر برگزار شد.

این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. سعید صادقی در دقیقه 42 دروازه تراکتور را باز کرد.

داور: امیر عرب براقی

کمک‌داوران: محمدرضا منصوری و سعید قاسمی

گل: سعید صادقی دقیقه 42

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری (52 – سعید آقایی)، سیدمهدی حسینی (77 – سعید کریم‌آذر)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (66 – محمد قنبری)، آلوارو خیمنس (66 – امیرحسین‌ حسین‌زاده)، سیامک نعمتی (66 – مهدی هاشم‌نژاد) و عارف رستمی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (86 – میلاد سورگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (86 – مسعود ریگی)، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (75 – محمد عمری) و سعید صادقی (2+90 – گئورگی گولسیانی).

داور: امیر عرب‌براقی.

نیمه اول

دقیقه 6: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس در برگشت به مهدی ترابی رسید که شوت این بازیکن را پورحمیدی در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی که در موقعیت خوب نصیب تراکتوری‌ها شده بود با ضربه ریکاردو آلوز با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 35: پاس در عرض خوب آلوز را علی نعمتی با یک تکل خوب قطع کرد تا توپ به مهاجمان تراکتور نرسد.

دقیقه 40: مهدی ترابی با حرکت پا به توپ خود پرسپولیس را به یک موقعیت بسیار خوب رساند، اما تعلل میلاد سرلک در موقعیت تک به تک با پورحمیدی باعث شد تا محمد نادری با یک تکل خوب این توپ را برگشت دهد. در ادامه این موقعیت ضربه سعید صادقی نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: اشتباه بسیار عجیب پورحمیدی در خروج از دروازه باعث شد توپ از روی سر او عبور کند و سعید صادقی با دروازه خالی تراکتور مواجه شود. این بازیکن در ادامه به راحتی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه تراکتور کرد.

دقیقه 3+45: پاسکاری زیبای سه نفره امیری، ترابی و نعمتی با نفوذ به عمق دفاع تراکتور همراه شد، اما ضربه ترابی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل دروازه سرخپوشان تبریزی عبور کرد.

نیمه دوم

دقیقه 51: شوت فنی ریکاردو آلوز از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه بیرانوند برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 52: ضدحمله خطرناک پرسپولیسی‌ها را مدافعان تراکتور با یک تکل خوب برگشت دادند.

دقیقه 60: کرنر بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه می‌رفت تا دروازه تراکتور را باز کند، اما ضربه پورعلی‌گنجی از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه 61: حرکت انفرادی مهدی ترابی به عمق دفاع تراکتور بازهم شاگردان گل‌محمدی را به یک موقعیت خوب رساند که این‌بار هم ضربه ترابی راهی به دروازه پورحمیدی پیدا نکرد.

دقیقه 64: اشتباه پورحمیدی بازهم پرسپولیسی‌‌ها را به موقعیت خوب رساند که ضربه قیچی برگردان پورعلی‌گنجی به تور کنار دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه 68: ارسال حسین‌زاده به روی دروازه پرسپولیس را هاشم‌نژاد با یک ضربه آکروباتیک هدر داد و ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 79: یک فرصت دیگر برای پرسپولیس از دست رفت و این بار در شلوغی محوطه جریمه ضربه شاگردان گل‌محمدی فضای بالای دروازه تیم میزبان را شکافت.

دقیقه 84: ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی روی کرنر ترابی به تیر افقی دروازه تراکتور برخورد کرد و در ادامه ضربه عمری نیز از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 90: شوت کم دقت محمد قنبری از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
26 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرحانی

با درود خدمت شما. کادر فنی و بازیکنان غیرتمند که گل کاشتند. پیروز و سربلند باشید

اشکان

خدا رو شکر که بردیم.
ولی نبود مهاجم کاملا احساس شد و بازیکنان هم باید روی تمام کنندگی و زدن ضربات آخر کار کنن. امروز خیلی فرصت از دست دادیم.
در ضمن از آقا یحیی هم به خاطر برد و هم بخاطر بازی دادن به عمری و سورگی ممنونیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشه.

پرسپولیس همیشه قهرمان

تا وقتی برای زنوزی فقط باخت مقابل پرسپولیس حساسیت داره و پاداش نجومی درنظربگیره تراکتور محکوم به باخته و ایشون مقابل سپاهان قول پاداش ویژه نامیده که کنترل بخوره هرچند امروز شانس آوردن موقعیتها گل نشد وگرنه سه چهارتا می‌خوردن ولی بازم زنوزی ضرر نکرد جای شکرش باقیه

کورد

فدراسیون مربع فساد اعلام کرد گل پرسپولیس مردود هست چون دروازبان اشباه کرده وبازیکن پرسپولیس حق نداشته گل بزنه

درود بر سربازان باغیرت ایرانی

اگر بازیکنان ما تک روی نمی‌کردن و پاس گل میدادند بدون شک باگلهای بیشتر می بردیم انشالله مارتینی بیشتر بشه دم بچه ها و کادر فنی گرم

بهروز

تیم مهاجم میخواد . با شهاب زاهدی کاری نمیشه کرد

ahmad

پرسپولیس بجز دقایقی خوب بازی کرد.دم بچه.هاگرم…به.شهاب.زاهدی.هم.خیلی.دلخوش نباشیم که این بازیکن حالاحالاها گل نمیزنه کلا تواین دوتا بازی هم یک حرکت قشنگ ازش ندیدیم بازیکن خوب خیلی احتیاج به زمان نداره ومنتظر.پاس همبازیهاش نمی.مونه برای گل زدن …

امید پرسپولیسی

تبریک به همه سرخدلان
اقا یحیی اقای درویش ضعف بازیساز و مهاجم شش دانگ و موقعیت سوزی در تیم موج میزنه خواهشا به خاطر 50 میلیون هوادار یه حرکتی بزنید تا بازی های آسیایی چیزی نمونده تنها دلخشیمون همین عشقپولیسه
یا علی مدد

hosein

اول تبریک بابت برد شیرین به همراه ۳ امتیاز حساس و خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم ؛والبته درخواست میلیونها پرسپولیسی برای جذب بازیکن با کیفیت خارجی که واقعا کمبود یه مهاجم تمام کننده درکنار شهاب زاهدی احساس میشه،اینم درنظر داشته باشیم که درادامه لیک داخلی وبویژه آسیا وبازی باتیمهای قدر با بازیکنان سرشناس به این نوع مهاجم نیاز خواهیم داشت پس تا دیر نشده اقدام کنین ❤

هوادارپرسپولیس

تبریک به بازیکنان و کادرفنی و سرمربی آقای گل محمدی و زننده گل پرسپولیس آقای صادقی ، اگربازیکنان دقت کافی درمحوطه ۱۸ قدم حریف داشتند سه برصفرپیروز می شدیم‌ .درمحوطه جریمه دقت و آرامش و ازخودگذشتگی لازم دارد.درجایی که نمی توانی گل بزنی پاس بده تا دیگران که موقعیت بهتری دارندگل بزنند. گل حاصل کاریازده نفردرزمین است.بردها و پیروزی ها و گرفتن سه امتیازادامه دارد به شرط تمرین و اجرای نکات آموزشی توسط کارشناس فوتبال وسرمربی پرسپولیس آقای گل محمدی

حسین نی‌ریزی

بی‌شرف فقط شجاع، بگو بی‌معرفت امیری رفیقته نارفیق

Mazyar

با تبریک به همه پرسپولیس های عزیز
بازی بسیار هوشمندانه تیم بویژه در نیمه دوم عالی بود
تیم همچنان بهترین تیم لیگ هست و امید اول قهرمانی
در فاز هجومی کمی در موقعیت سازی ضعیف عمل میکنیم
نفوذ از کناره ها بویژه سمت چپ تراکتور میتونست گلهای بیشتری برامون به ارمغان بیاره ولی ترتبی و سعید صادقی کم‌دقت بودند و خودخواه
سپاس از همه بازیکنان تیم بویژه مرتضی پورعلی گنجی که یکی از بهترین های تیم بود امروز

saber

بردیم اما توی فاز هجومی مشکل داریم

صفا زمانی

بهترین بازیکنهای دنیا هم جذب کنن چون اصالت ندارن همیشه در مقابل پرسپولیس بازنده و سرافکنده هستن زنده باد اصالت

ستار

سلام.تبرررریک به همه عشقپولیسی ها.
یه خواهش
آقای درویش،اگه استادیوم آزادی آماده نمی شه به این زودیها،لطفا استادیوم کاظمی رو مجهز کنید تا تیم با تماشاگر جون بگیره.
اصلا چرا نباید یه استادیوم اختصاصی ۲۰۰ هزار نفری با رنگ قرمز کامل نداشته باشیم؟
به خدا حیفه.

!alireza!

ما فکر کردیم سپاهان قوی بود که تراکتور رو سه تا زد، نگو که اینا ضعیفن!
خیلی موقعیت از دست دادیم و مهاجم لازمیم…

محمد

چقدر موقعیت خوب داشت پرسپولیس توی این بازی. فقط خوده پورعلی گنجی ۳تا موقعیت گل داشت!!!

هادی

بابا بخدا این تیییم مهاااااجممم میخوااااد

علی

بازی حرفه ای، برد حرفه ای تر

حسین

با وحشی گری نمیشه نتیجه گرفت پرسپولیس عشق شهرک غدیر

یه پرسپولیس یه بهبهان

تبریک به سرخدلان واقعی.
سخنی با خلیل زاده،آقای خلیل زاده نونی که می‌بری سرسفره به خاطرپرسپولیسِ،ولی امروزحرکتی انجام دادی که مصداق نمک خوردن ونمکدان شکستنه.حرکتی که جلوامیری انجام دادی درست نبود.بااین شیوه به جایی نمیرسی،اگرهم به جایی‌رسیدی به خاطر نام بزرگ پرسپولیس بود.دیگرعمرفوتبالیت تمام،مثل خیلی‌ها که به پرسپولیس پشت کردن.

۱۲ شاخه گل سرخ

خدا را شکر که بردیم‌ هر چند سخت، قابل توجه پروین که می گوید تیم مهاجم نمی خواهد هزاران بار درویش خدا ازت نگذرد.

ناشناس

خدارو شکر که بردیم .

Dahati

پرسپولیس سرور عشقه

moji

خدایش شهاب زاهدی چی هست .انگار پرسپولیس ۱۰ نفره هست .عبدی ، عمری کجا هستن .

Milad

به امید برد تیم محبوبم پرسپولیس کبیر