مصاحبه ها

ترابی: قرار بود پنالتی پنجم را بزنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که داوری دربی حاشیه خاصی نداشت.

مهدی ترابی پس از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: بدشانس بودیم و می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه بازی را ببریم اما روی بدشانسی گل مساوی را دریافت کردیم. پنالتی‌ها هم که ۵۰-۵۰ است و قسمت نبود به پیروزی برسیم. استقلالی‌ها بهتر پنالتی زدند و مبارک‌شان باشد.

وی در خصوص این موضوع که بعد از قهرمانی در لیگ پرسپولیس افت کرد، تصریح کرد: افت نداشتیم، سعی کردیم بازی به بازی پیش برویم و بازی با استقلال هم پنالتی‌ها نتیجه را مشخص کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که داوری حاشیه خاصی داشت؟ گفت: داوری آن چنان حاشیه خاصی نداشت.

ترابی در پاسخ به این سوال که در دربی پنالتی نزد؟ خاطرنشان کرد: قسمت نبود پنالتی بزنم. قرار بود پنالتی پنجم را بزنم که نشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فقط پرسپولیس

من تو این بازی توقع داشتم ترابی خیلی تاثیرگزار باشه اما اصلا مثل همیشه نبود.. بیشتر توپارو لو داد متاسفانه

قلندری

شما اصل قضیه را فراموش کردید پرسپولیس میزبان بودبلند گوی ورزشگاه همه اش شعار هواداران استقلال را پخش میکردو تبلیغات وبنر هم نصف نصف شده بوده پیروانی هم بچه مودب ورشگاه بودواصلا اعتراض نکرد. تازه با یحیی رفتند به مجیدی دسته گل هم دادند و عکس یادگاری هم انداختند.داور اگر پنالتی روی علیپور را می گرفت بازی را برده بودیم تازه یه پنالتی دیگه هم روی کنعانی افتاد داور نگرفت داور با سوتا و کارتهایش بازی را از دست پرسپولیس گرفت در واقع بازی را کشت تا به پنالتی برسه. استقلالیا تیزهوش بودند مربی و نیمکت اعتراض می کرد ولی تو پرسپولیس پیروانی ویحیی ونیمکت بچه مودبه و خوبه بودن بیچاره بازیکنان باید اعتراض می کردن وکارت می گرفتن.وجسارت ازشون گرفته شد. بازیکن خریدی یحیی هم رکورد دیاباته را زد.کیسه میتونه خرجکنه بازیکنخوب خارجی بگیره یحیی هم مهاجم میخره. بعد یحیی خنگ مقابل تیمای ته جدولی هم با دوهافبک دفاعی بازیمیکنهولی مقابل استقلال یه هافبک دفاعی میذاره اونم نوراللهی اشباع شده که جون نداشت پنالتی بزنه برون حسین پور باید از اول تو ترکیب بود.کمال هم عالی بود یحیی قاعده بازی را باخت .یحیی باید اخراج بشه مربی دربی باز نیست.مقابل تیمای اسیایی هم دست از پا درازتر برخواهد گشت

امیرجلالوند

اون کسی که پنالتی زنان روبیرون کشیدوچیدمان پنالتی زدن رااینجوری گذاشت فکرکنم مسیول تدارکات پرسپولیس بودنه مربیان

شهناز ۶آتیشه

برای تیم نور چشمی حکومت اونقدر پول هست که هم گندای بازیکن های خارجی شون رو بدن ،هم مربی خارجی شون رو دوباره برگردونند قانون منع بازیکن و مربی خارجی فقط واسه تیم پرسپولیس تف به این تبعیض و بی عدالتی

شهناز ۶آتیشه

برای تیم نور چشمی

محمدرضا احمدی گزارشگر نحس

محمدرضا احمدی گزارشگر نحس

بچه پرسپولیس

لطفا درج کنید که ایا برد تو پنالتی ها جز برد هست از نطر آمار دربی یا نه. تو فیفا جز برد حساب نمیشه فقط برا سعود به مرحله بعد ایت. لطفا درج کنید جز برد دربی حساب نمیشه