اخبار لیگ برتر و حذفی

تخلف كنيد به اشد مجازات محكوم مي شويد

دوشنبه 21 بهمن (16:14)

مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هم انديشي دربي 66 به دعوت كميته انضباطي روز گذشته در محل فدراسيون فوتبال برگزار شد.

 در اين جلسه كفاشيان، تاج، نبي، واعظ آشتياني، عباس انصاري فرد، مسئولان كانون هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس، عزيز محمدي، عباس بهروان (عضو كميته داوران) و شريفي؛ رئيس كميته انضباطي حضور داشتند.
در اين جلسه مسائلي پيرامون ديدار پرسپوليس و استقلال و آگاه سازي ليدرهاي دو باشگاه نسبت به شرايط مسابقه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
همچنين مقرر شد در صورتي كه بازيكنان و كادر فني كاري كنند كه باعث تحريك تماشاگران شوند با اشد مجازات مواجه خواهند شد.
كميته انضباطي به مسئولان 2 باشگاه پرسپولسيس و استقلال اعلام كرد كه در بازي روز جمعه مراقب رفتار و اعمال خود باشند در غير اين صورت برخورد شديدي با آنها صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها