
شبکه اجتماعی
تبریک سیدجلال حسینی به کیمیای ورزش ایران
سیدجلال حسینی به مناسبت نایب قهرمانی کیمیا علیزاده در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان این مطلب را در صفحه خود منتشر کرد:
تنها کیمیاگرانند که سیم را از زر والا تر می سازد
شادباش دختر غیور ایران
نقره ات را همه طلا دیدند
تاریخ جایی برای بخیلان ندارد
راه تو راه بزرگان است
چشم به راهیم تا بار دیگر تعصب را به همگان بیاموزی





دمش گرم…با مصدومیت بازی رو ادامه داد….
کیمیای عزیز…تبریک❤❤❤