اخبار بازیکنان

بیفوما در بازی دوستانه مصدوم شد

تیوی بیفوما در دیدار امروز تیم پرسپولیس مقابل پالایش نفت دچار مصدومیت شد.

تیوی بیفوما مهاجم تیم پرسپولیس که با ورود اوسمار ویه‌را شرایط بهتری نسبت به دوران وحید هاشمیان پیدا کرده، در دیدار مقابل پالایش نفت نیز به میدان رفت و عملکرد خوبی را هم از خود نشان دادو اگرچه روی دو گل تاثیری نداشت.

با این حال تیوی بیفوما در نیمه اول این بازی و روی یک برخورد شدید با بازیکن تیم پالایش نفت بندرعباس دچار مصدومیت شد تا این موضوع نگرانی کادرفنی پرسپولیس را به همراه داشته باشد. اوسمار برای احتیاط در مورد وضعیت این بازیکن ترجیح داد که او را تعویض کند.

بررسی اولیه نشان می‌دهد این بازیکن مشکلی برای ادامه کار نخواهد داشت و احتمالا در بازی با شمس آذر هم به میدان خواهد رفت با این حال در پیش بودن دربی سبب شد تا اوسمار خیلی زود بیفوما را تعویض کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا

فعلا بازی دوستانه زیاد بازیش ندید احتیاجش داریمالبته بازم هرچی اسمار بگه️☺️

یاس کبود پرسپولیسی __ قرمزته

انشاالله که چیز خاصی نباشه
و هر چه سریعتر برگرده