
شبکه اجتماعی
بیرانوند: پیشنهادات وسوسه انگیز را به خاطر تیم محبوبم رد کردم
علیرضا بیرانوند پس از اعلام خبر ماندنش در پرسپولیس پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نوشت: سلام
از اینکه تو این مدت به من لطف داشتید بسیار سپاسگزارم،بعد از فصلی پرفشار ولی موفقیت آمیز نیاز به استراحت داشتم و تصمیم گرفتم چند روزی با خانواده به دور از مسائل فوتبال باشم.
در این مدت پیشنهادات وسوسه انگیزی رسید، ولی لطف شما هواداران عزیز و علاقه قلبی به پرسپولیس مانع شد از تیم محبوبم جدا بشم و تصمیمی احساسی با دل و جان برای ماندن در پرسپولیس بگیرم چرا که ماندن در تیم محبوبم بسیار ارزشمند و قابل مقایسه با هیچ منفعت مادی نیست





انشاءالله هر پولی که میگیری حلالت باشه . به نظرم حداقل لیاقت ۲ میلیارد پول رو داری .
آفرین داداش گلم ما هم عاشقتیم پسر تو باید حداقل ۱۰ سال دروازهبان پرسپولیس باشی . بدون شک محبوب ترین بازیکن پرسپولیس اول تویی و بعد مهدی طارمی .
خدارو شکرررررررر…. مرسی که هستی!!!!
ماشاالله علی بیرانوند
امیدوارم امسال بتونی بهتر کار کنی چون تواناییش رو داری و می تونی از اینی که هستی خیلی بهتر بشی . هرچند که همین الانش هم توی ایران تکی
دوستان بیرانوند خیلی احساسی هست باید خوب حمایتش کنید . کسی که میاد قرارداد ۵ ساله می بنده یعنی به این تیم علاقه داره وگرنه می گذاشت هر سال یکسال یکسال تمدید می کرد
عقاب آسیا ک ایول داره
ی دونه عقاب نداشتیم اونم عابدزاده بود داش این شاهین مونه
دمت گرم فقط برای این فصل جدید رونقطه ضعفهات کارکن تو بهترینی به امید قهرمانی دراسیا