شبکه اجتماعی

بیرانوند: پیشنهادات وسوسه انگیز را به خاطر تیم محبوبم رد کردم

علیرضا بیرانوند پس از اعلام خبر ماندنش در پرسپولیس پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نوشت: سلام
از اینکه تو این مدت به من لطف داشتید بسیار سپاسگزارم،بعد از فصلی پرفشار ولی موفقیت آمیز نیاز به استراحت داشتم و تصمیم گرفتم چند روزی با خانواده به دور از مسائل فوتبال باشم.
در این مدت پیشنهادات وسوسه انگیزی رسید، ولی لطف شما هواداران عزیز و علاقه قلبی به پرسپولیس مانع شد از تیم محبوبم جدا بشم و تصمیمی احساسی با دل و جان برای ماندن در پرسپولیس بگیرم چرا که ماندن در تیم محبوبم بسیار ارزشمند و قابل مقایسه با هیچ منفعت مادی نیست

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارتش سرخ

انشاءالله هر پولی که میگیری حلالت باشه . به نظرم حداقل لیاقت ۲ میلیارد پول رو داری .

مریم پرسپولیسی 666666

آفرین داداش گلم ما هم عاشقتیم پسر تو باید حداقل ۱۰ سال دروازه‌بان پرسپولیس باشی . بدون شک محبوب ترین بازیکن پرسپولیس اول تویی و بعد مهدی طارمی .

فاطمه پرسپولیسیpmr

خدارو شکرررررررر…. مرسی که هستی!!!!

محمد مرادی

ماشاالله علی بیرانوند
امیدوارم امسال بتونی بهتر کار کنی چون تواناییش رو داری و می تونی از اینی که هستی خیلی بهتر بشی . هرچند که همین الانش هم توی ایران تکی

دوستان بیرانوند خیلی احساسی هست باید خوب حمایتش کنید . کسی که میاد قرارداد ۵ ساله می بنده یعنی به این تیم علاقه داره وگرنه می گذاشت هر سال یکسال یکسال تمدید می کرد

سرخ آتشین6&4

عقاب آسیا ک ایول داره

6+4= استقلال

ی دونه عقاب نداشتیم اونم عابدزاده بود داش این شاهین مونه

amirali24

دمت گرم فقط برای این فصل جدید رونقطه ضعفهات کارکن تو بهترینی به امید قهرمانی دراسیا