اخبار باشگاهاسلایدر

بیانیه پرسپولیس در اعتراض به تصمیم کمیته استیناف و احضار بازیکنان

در روزهای اخیر، مجموعه‌ای از تصمیمات عجیب و غیرمنطقی علیه باشگاه پرسپولیس گرفته شد، از احضار هم‌زمان هفت بازیکن تیم به کمیته انضباطی تا تغییر ناگهانی احکام قضایی پس از ۲۱۶ روز!

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ اصلاح رای کمیته استیناف باعث شد تا با شگاه پرسپولیس بیانیه ای را در این خصوص صادر کند.
در این بیانیه آمده:
پرسپولیس، نامی بزرگ و ستونی استوار در فوتبال ایران است؛ باشگاهی که همیشه در خط مقدم افتخار و قانون‌مداری ایستاده و به‌رغم تمام فشارها، مسیر حرفه‌ای خود را با قدرت ادامه داده است

در روزهای اخیر، مجموعه‌ای از تصمیمات عجیب و غیرمنطقی علیه باشگاه پرسپولیس گرفته شده است؛ تصمیم‌هایی که نمی‌توان آن‌ها را تصادفی دانست. از احضار هم‌زمان هفت بازیکن تیم به کمیته انضباطی گرفته تا تغییر ناگهانی احکام قضایی صادرشده، تنها چند ساعت پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن دیدار با تراکتور، آن‌ هم به بهانه «اشتباه تایپی» و بعد از ۲۱۶ روز!

این روند، این ذهنیت را به وجود می‌آورد که جریاناتی مشخص به‌دنبال ایجاد التهاب و برهم‌زدن تمرکز پرسپولیس هستند.

باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند که در چارچوب قانون، همکاری لازم را برای ارائه توضیحات و احترام به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد داشت؛ اما نه به این معنا که این مسیری که در برابر پرسپولیس و هوادارانش در پیش گرفته قبول دارد.‌ در عین حال این انتظار وجود دارد عدالت، وحدت رویه و رفتار برابر با تمام باشگاه‌ها در مسایل مشابه وجود داشته باشد.

در فضای فعلی برخوردهای دسته‌جمعی و تغییر در احکام قضایی، چهره فوتبال را از مسیر عدالت دور می‌کند و پیام نگران‌کننده‌ای برای میلیون‌ها هوادار پرسپولیس و فوتبال ایران خواهد داشت. سوال اینجاست اگر قرعه بازی جام حذفی پرسپولیس با تیم تراکتور اتفاق نمی افتاد کمیته استیناف تصمیمی برای اصلاح حکم نداشت؟

پرسپولیس در مسیر قانون حرکت می‌کند، اما اجازه نخواهد داد شأن و آرامش باشگاه و هواداران خدشه‌دار شود.
تجربه سال‌های گذشته نشان داده هر زمان بی‌اعتمادی میان باشگاه‌ها و هواداران به ارکان فدراسیون شکل گرفته، دود آن به چشم فوتبال ملی و تیم ملی رفته است. امروز نیز معتقدیم اگر روند غیر طبیعی فعلی ادامه پیدا کند، همان بحران بی‌اعتمادی دوباره تکرار خواهد شد.

در آستانه بازی‌های مهم ملی و فصل منتهی به جام جهانی، انتظار می‌رود مدیران فدراسیون فوتبال با تدبیر و انصاف، اجازه ندهند تصمیم‌های نادرست و رفتارهای جانبدارانه، اتحاد فوتبال ایران را از بین ببرد.
پرسپولیس با قدرت، قانون‌مداری و احترام به هوادارانش ادامه می‌دهد، اما در برابر فشار و بی‌عدالتی، سکوت نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا

جمع کنید بابا شماهم. کل صفحه باشگاه شده بیانیه. نمیتونید حق تیمو بگیرید الکی بیانیه و چرت و پرت نگید. همه جوره دارن سر تیمو میبرن شما بیانیه میدید. جمع کنید بابا

یاس کبود پرسپولیسی __ قرمزته

بیانیه که نشد کار
اونها هر سال دارند حق خوری و بی عدالتی می‌کنند
شما هم تو جواب ، هی بیانیه میدید
عوض بیانیه دادن ، تهدید به کناره گیری کنید
اسناد و مدارک جمع کنید و شکایت کنید
اگه به اعتراض رسیدگی نشد
برید به ارکان قضایی ای آف سی و فیفا شکایت کنید
آنقدر هم اسناد و مستندات هست ، که هر عقل سلیمی ، چشم بسته حق رو به ما میده
براتون درس عبرت نشده
هر سال در برابر ظلم سکوت میکنید و سال بعد بیشتر حقمون رو می‌خورند
جالبه هر سال میگیم تو زمین حالشون رو میگیریم
سال بعد بیشتر و شدیدتر و واضح تر ظلم می‌کنند

شهباز شادگان (به یاد مرتضی مرتضوی)

به نشانه اعتراض از حذفی انصراف بدیم خیلی بهتره ، هواذار هم موافق هستش

علی

سوال این است : اگر پرسپولیس میزبان بود باز هم کمیته استیناف می گفت اشتباه تایپی بوده؟

نوید

بازیکنا باید سرشونو بذارن واسه همین بازی و تراکتور و جلوی تماشاگراش زنوزی تاج و دولت و کمیته انضباطی و ….. له کنن . تا دقیقه نود بجنگن و بکننشون تو قوطی

م . ن

نفوذ رییس جمهور ترکتوری و پولهای بی حساب کتاب زنوز کلا همه چیز رو یکطرفه به نفع حریف کرده ; اما ما پرسپولیسیم.با حذف میلیاردرهای پرمدعا; مقام مافوق و فدراسیون و کمیته بی عنضباطی و زنوزی و ترکتور را مفتضح و رسوا میکنیم

ششلول

وقتيكه به دليل تخلفات تماشگران دو تيم، مقرر مى شود بازيهاى رو در روى آنها براى مدتى بدون تماشگر برگزار شود، هيچ توجيهى ندارد كه در آن مدت، يك سرى از بازيهاى بين آنها بدون تماشاگر و يك سرى با تماشاگر برگزار شود. رأى اوليه آگاهانه و بدون اشتباه تايپى يا سهو قلم صادر شده و اصلاحيه اخير ناشى از ساخت و پاخت آقاى باج با آقاى زموذى است. (ببخشيد اگر اشتباه تايپى شد. سهو قلم بود.)

ارش

مقام بلند پایه و پول نونوزی برابر است با عدالت پس انطرف وزنش یسنکین تر است پس باید جواب اینها را در میدان فوتبال داد آنجا که غلطی نمی توانند انجام دهند

سوراختور

این کاج و فدراسیون کثیفش بخاطر پول ترتر و زنوزی هر غلطی میکنن. به هیچ وجه نباید کوتاه بیایم حتی اگه بازی نکنیم. اگا قراره بازی با تماشاگر وحشی ترتر برگزار بشه یا باید تماشاگر ۵۰ ۵۰ باشه یا باید بازی برگشت با تماشاگر باشه. دیگه حالمون از این حق خوری و کثافت کاری فدراسیون پولکی بهم میخوره

RED

دوست عزیز تک بازی و حذفی است بازی برگشت وجودندارد

نعیم

همین؟! مامدیری میخواییم مثل رویانیان یاعابدینی وگرشاسبی قوی وباقدرت که اینجورمواقع بیان توی تلویزیون وباپشتوانه میلیونی ماهوادارا برینن به این بیشرفاوحق ماروبگیرن نه شمابی عرضه هاکه فقط بلدیدبیانیه بدید

پرسپولیس همیشه قهرمان

انصراف از حذفی بهتر از تن به ذلت فدراسیون نشینان گوش به فرمان!!!

Sjd

فعلا با سیاسیون دارن کار خودشونو پیش میبرند ، تا این دولت سر کاره تراکتور بیرون زمینش دغدغه نداره ، فعلا باید اسمار تیم رو بسازه تا تیم راه بیفته
تو خود تبریز هم میشه اینارو جوری برد که باد و بودشونو تا چند صباح بخوابونیم

نصیر

چند ساله سناریوی تضعیف امنیتی پرسپولیس از زمان اخراج برانکو از ایران بخاطر درخشش در آسیا ادامه داره هر سالم بدتر میشه سر بیرانوند و ترابی و سقف قرار داد راحت پرسپولیس رو سر بریدن و به کمک رسانه ها بیرانوند و درویش رو هم کردن متهم در حالی که کثافت های پشت پرده فوتبال ایران اینها رو به عنوان قربانی انتخاب کرده بودن جریان پشت پرده فوتبال تصمیم به نابودی پرسپولیس مثل پاس گرفته حداقل ده ساله…

Amosapour

در کل تابلو هست از زگوزی رشوه گرفتن،و خوب جایی که رعیسش تاج دزد باشه خاصیتش رشوه گیری از زگوزی دزد هست

Amosapour

درست مثل زمان اوایل برانکو شده،یادمه داورها چهار پنج بازی اول برانکو، نابینا بودن و یار دوازدهم حریف،الانم که قشنگ معلومه شمشیرو از رو بستن،درست مسعولین باشگاه های ایرانی هیچکدوم درصدی حرفه ای نیستن و فوتبال نمیدونن، ،ولی نباید بهونه دست اینها بدید(مثل اون فیلمی که ادمین سایت گذاشت)،فدراسیونی که رعیسش تاج دزده،و به راحتی میشه با پولهای زگوزی دزد خریدش