اخبار لیگ برتر و حذفی

به دلیل حضور هوادار محروم / سپاهان از بازی خانگی محروم شد

کمیته انضباطی درباره حضور هوادار متخلف سپاهان در بازی با ملوان دستور موقتی صادر کرد.

به گزارش خبر سرخ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی حضور هوادار منتسب به تیم سپاهان که سال گذشته با حکم کمیته انضباطی ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده بود، در بازی شب گذشته این تیم مقابل ملوان، کمیته انضباطی دستور موقتی صادر کرد.

براین اساس مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی احضار شد.

همچنین براساس دستور موقت، دیدارهای خانگی تیم سپاهان تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس کبیر

اومده بود دنبال داماد میگشت برای خانواده خودش تو ورزشگاه اذیتش نکنین

پرسپولیس همیشه قهرمان

اونا که میگفتن هوادار ما نیست و نفوذیه پس چرا راهش دادن معلومه که این قبیل افراد پول میگیرن که به دیگران فحاشی کنند وگرنه این دیگه برای حفظ ظاهر هم شده نباید می‌رفت استادیوم

پرسپولیسی

این حرومزاده ی بی همه چیز،چه جوری تونسته دوباره بیاد تو ورزشگاه؟! همین بی‌شرف‌ها دیشب جوون انزلی چیو اونجا کشتن

امیر

لایک کردم ولی هوادار ملوان بالای ۶۰ سال سن داشت

سعيد

كلا اين سپاهان باشگاه جالبيه، به هيچ يك از قوانين و مصوبات كه خوشش نياد اهميت نميده و اجرا نميكنه، الهي به اميد تو ميره جلو و كارش رو ميكنه و بعد كه گير افتاد ميره دنبال لابي كه بيشتر مواقع پيروزه، درست مثل درويش هر قانوني كه بشه براي تيم سخت گرفت و پول كه در واقع ارثيه باباشه كمتر خرج كرد رو دقيق اجرا ميكنه و هر وقت گير افتاد بجاي لابي ميره دنبال دروغ گفتن و حقه بازي كه كي بود كي بود من نبودم، اين فدراسيون ما رو بيچاره كرد و همه رفتن ونزاشت بازيكن بخريم و ….

روزبه

سلام . اصولاً در کشورهای پیشرفته هواداری که دارای محرومیت است روزی که تیمش بازی داره باید خودش را به یکی از پاسگاههای پلیس معرفی کند و تا پایان بازی در آنجا تحت بازداشت موقت باشه . کاری به تیم سپاهان ندارم . در ایران رای محرومیت چگونه انجام می شه ؟ چگونه کنترل می شه ؟ باشگاه که نیروی پلیس نیست تا هوادار را تحت بازداشت موقت نگه دارد و مانع حضورش شود . این وظیفه کمیته انضباطی بود تا حکم صحیح بده . اینا ظاهراً با این کارشون می خوان وانمود کنند که هوای سپاهان را ندارند ولی کور خواندند

sampishro

حالابخاطرسرپوش گذاشتن بروی گنده کاری جریان بودجه میخوان اینطورنشون بدن که ماباهمه تیمهابرخوردمیکتیم ارواح عمتون جرابه شعورمردم توهین میکنیدخجالت بکشیدوزیرادم بی عرضه ای خودش نشون داده که شماهاداریدهرکاری میخوایدمیکتیدسراسرفوتبال ازفیفاگرفته تاای اف سی غرق درفسادشده
امایکروزبالاخره یقه شماگرفته میشه وحق تیمهای بی پشت وپنهاهی مثل خیبروصنعت نفت ودیگرتیمهای مردمی ازحلقومتون بیرون میکشن
پرسپولیس بعدازمهندس عابدینی ودکتردادکان رنگ یک مدیرعامل باشخصیت وباسوادوکاربلدبه خودش ندیده
ایکاش یک مدیرعامل جوان وباسوادمثل نیمانکیسابیادسرکارتاازاین بدبختیهانجات پیداکنیم

محمد پرسپولیسی

مثل سگ میترسین از شله زرد

Perspolis_6

این مرتیکه با مغز فاسد رو خود هواداران باید با پس گردنی و لگد پرت کنند بیرون…..مرتیکه اشغال ز….ا. زاده.

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

پرسپولیس یه مدیر عامل عین استاد مایلی کهن یا استاد عابدینی میخاد که بتونه حقشا از همه بگیره یا یکی عین ساکت تو سگپایان که با پنبه سر می برید تیم خوب میشه با یه وینگر تمام عیار خارجی

سعيد

چرا كسي از پنالتي كه نورافكن بي شعور ولمپن كه ادم قلعه نوعي وسپاهان هست حرفي نميزنه

ناشناس

اینم مثل سقف قرارداد واسشون ماست مالی
می کنند. ادای مبارزه با فسادشون مارو کشته
خاک بر سر شون .

حسین

انشاءالله که حکم شدیدی صادر بشه

Danial derosi

آخ چه چه حالی مکینم از خوندن این خبر که این هوادار انگل واقعا برا خود سپاهانی هاهم انگل شده ایووول ، مرتیکه بی تربیت بیشعور

حسام

شما که مثه سگی که از صاحبش حساب میبره از مثلتث تاس حساب میبرید پس چرا همچین اراجیفو مطرح میکنین که بعد اونا با لابی گریشون گند بزنن تو اقتدارتون

Perspolis_6

سگ موجودی درجه یک را با این هیولا و دیو صفتان مقایسه نکنید لطفاااااا.

naser

بازی دیشب تراکتور دیدین،
گلی که بیرواند خورد، خیلی ضایع بود، باز دستشو کشید عقب
مردک قمار باز،

پرسپولیس همیشه قهرمان

حالا گل بخوره عقب و جلوش مهم نیست خخخ

نصیر

ادامه جنگ درویش با تاج و فدراسیون بدون داشتن یک لابی امنیتی قدرتمند به نفع پرسپولیس نیست..باید با پنبه سر برید…الآن دو ساله به خاطر غرور درویش پرسپولیس داره ضربه می خوره…الآن به جز کاپ اخلاق در جریان نقل و انتقالات چی به پرسپولیس دادن!!؟ خیلی راحت می شد ستاره ها رو حفظ کرد..فوقش سه امتیاز جریمه می شدیم یا خسارت مالی..هر چند که خرید بازیکنان مسن و رد کردن جوان ها بوی گند فساد میده..تا حماقت! الآن فدراسیون برنامه داره سال آینده در صورت نبود پرسپولیس در آسیا با قهرمانی کیسه یا سپاهان سقف قرار داد رو دو برابر امسال بکنه..از الآن باید دنبال برنامه باشن برای تقویت شدید تیم در نیم فصل و حتی بازگشت بعضی ستاره ها…وگرنه جوری عقب می افتیم که نمیشه جبران کرد..