اخبار استقلالاختصاصیاسلایدرداوری هادریافت ویدئو

ویدئو: 22 امتیاز سود بردن استقلال از اشتباهات داوری +سند

تهیه و تدوین: محمدرسول عسگری
خبر سرخ: برخی از پیشکسوتان و کمک مربی تیم استقلال امروز اعلام کردند پرسپولیس این فصل 14 امتیاز از اشتباهات داوری کسب کرده است. به همین بهانه ویدیو اشتباهات داوری این فصل به نفع استقلال که تا پایان هفته بیست و سوم منتشر کرده بودیم با اضافه کردن اشتباهات سه هفته اخیر به‌روز می‌کنیم، تماشا کنید:

ویدئو:

 
گفتنی است این تنها اشتباهاتی است که همه کارشناسان داوری تلویزیون روی آن اجماع نظر داشته و برای مثال اشتباهاتی مانند عدم اعلام پنالتی روی آل کثیر در دربی برگشت و اعلام پنالتی درپی شبیه سازی رضاوند در دربی رفت که بسیاری از کارشناسان درباره آن نظر مخالف داشتند محاسبه نشده است.

مجموع امتیازات کسب شده: 22 امتیاز

مجموع اشتباهات:
اخراج نشدن 7 بازیکن استقلال
زدن 2 گل مردود
کسب 3 پنالتی اشتباه
نگرفتن 4 پنالتی حریفان
گرفتن 2 موقعیت تک به تک حریفان

هفته 26 – عدم اخراج روزبه چشمی مقابل ذوب آهن (2 امتیاز)
هفته 24 – پنالتی استقلال مقابل شمس آذر اشتباه بود (2 امتیاز)
هفته 23 – عدم اخراج فخرالدینی بازیکن استقلال (2 امتیاز)
هفته 19 – عدم اعلام پنالتی استقلال خوزستان (2 امتیاز)
هفته 18 – عدم اخراج سلیمی بازیکن استقلال (2 امتیاز)
هفته 15 – عدم اخراج نیک نفس بازیکن استقلال (3 امتیاز)
هفته 15 – مردود نشدن گل خطای استقلال
هفته 15 – آفساید گرفتن موقعیت مسلم پیکان
هفته 14 – اعلام پنالتی اشتباه برای استقلال (1 امتیاز)
هفته 14 – عدم اعلام پنالتی گل گهر
هفته 12 – عدم اخراج سهرابیان بازیکن استقلال (1 امتیاز)
هفته 11 – عدم اخراج یامگا بازیکن استقلال (1 امتیاز)
هفته 9 – اعلام پنالتی اشتباه برای استقلال (1 امتیاز)
هفته 9 – عدم اعلام پنالتی شمس آذر
هفته 8 – عدم اعلام پنالتی آلومینیوم (2 امتیاز)
هفته 5 – عدم اعلام پنالتی پرسپولیس (1 امتیاز)
هفته 5 – عدم اخراج حامدی‌فر بازیکن استقلال
هفته 4 – مردود نشدن گل آفساید استقلال (2 امتیاز)
هفته 2 – آفساید گرفتن موقعیت تک به تک ملوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس قهرمان با شخصیت

هر کاری کردن نتونستن کیسه رو قهرمان کنن. فدراسیون. کمیته اخلاق. کمیته داوران در راسش آقای افشاریان کیسه کش. دلالان. شیتیل بگیران. شیتل بدهان. حاشیه سازان. داد بکشان و در آخر حمایت فدراسیون از همه این عوامل تمام تلاش خودشون واسه قهرمانی کیسه کردن ولی بازم حریف پرسپولیس نشدن. تازه اخطار اشتباه کنعانی رو که باعث محرومیتش توی دربی شد و خیلی اشتباهات دیگه که به نفع کیسه اتفاق افتاد حرفی ازشون نشده. سمیعی میگه ما ابن قبول نداریم. شما چی رو قبول دارین؟ بار کج به منزل نمیرسه کیسه کشا.

سامان

فن کشتی روی بازیکن پرسپولیس در کرنر ارسالی در بازی رفت دربی
عدم اخراج حامدی فرد در همام دربی، که اگه دو مورد یادشده اجرا می‌شد استقلال قطعا می باخت
عدم اعلام پنالتی و عدم اخراج بازیکن استقلال در بازی برگشت
همین دو تا بازی عدالت اجرا می‌شد پرسپولیس ۵ امتیاز از استقلال پیش بود الان

وفا

دیگه متنفرشدم ازین فوتبال . نگاه هم نمیکنم .یاد خنده های پیروانی بانکونام افتادم انگار خیلی خوشحال بود که با استقلال مساوی کرده . برید گمشید لعنتی های ریاکار

شش تا

فقط خدا با خدائیش می تواند جلوی داوران و فدراسیون کیسه ای بایستد که انشاءالله می ایستد و کیسه می فهمد که با دغل کاری و رشوه و هزار کوفت و مرگه دیگه نمی شه قهرمان شد

مارکو روحانی

فدراسیون لجن زیر بار نمیره.از ایران بی دین تر و خدانشناس تر نداریم . هرچی هم با قدرت تر کثیف تر ،فدراسیون فوتبال ایران

کیان

مکتب کیسه کشا….خخخخخ

ارتش سرخ

ویسی با استقلال خوزستان یکبار قهرمانی رو از ما گرفت امروزم با فولاد خوزستان از استقلال میگیره.

میلاد

پنالتی وس ای آر هم که دربی گرفتن کاملا اشتباه بود.
شاهکار بود

مصطفی

مهدی هاشمی نصب….بی اصل ونصب

م.س

عدم اخراج حامدی فر در دربی

فرهاد

باورکنیدایناچون میدونین حمایت داورارودارن راحت کف پامیزنن،کف گرگی میزنن،سالتوباراندازمیزنن،بازم ادعادارن

آری

اگه مختص به این سایت باشه که فایده نداره فقط هواداری پرسپولیس می بینند که خودشون هم می دونند چه خبره، باید به شکل گسترده باشه که تیمهای دیگه و از جمله استقلالیها و مسئولین فوتبال هم ببینند استقلالیها با تاکتیکی هماهنگ شده این 14 امتیاز دروغین رو رسانه ای کردن که الان تیمهای دیگه مثل سپاهان و تراکتورهم باور کردن و تکرار می کنند هوادارهاشون

محمد پرسپولیسی

از بازیکن گرفته تا مربی و سرمربی و پیشکسوت یه مشت خار ک س ته بی اصل و نصب هستن بی ناموسای بی شرف ریدم به رنگ لباس آبیشون شاشیدم به سر در باشگاه کیسه

sampishro

خاک برسرهاشمی نسب بی اصل ونصب چقدراین منگول علاقه به دیده شدن درانظاروریده شدن به وجودش توسط ماداره
عه ازرونمیره بخداگرمیدونستم دوست مجترم درسایت وزین پرسپولیس نیوزچاپ میکنه موتاماس زندگی شرم اورش که چطوروچراهمسرش ازش طلاق گرفت ودلیل واقعی اخراجش ازتیم که هیچگاه مطبوعانی نشده ودلیلشم بخلطرمرادانگیوانسانیت سلطان پروین وکلاتماپتش رواب میریختم
البته نه اینکه فقط من میدونم نه
خلیامیدونن
وانگارخودش یادش رفته چه بیشرف بازبهاوغسادوکثافتکاریهایی انجام میدادخودش ورهبری فرونیکبخت همینهایی که انگارارث پدرشون ازتیم میخوان

ناشناس

تیم رسانه ای و مجازی پرسپولیس
تو جنگ روانی بسیار ضعیف هست .
عملا قافیه دست کیسه کشاس .
کیسه با کمیته داوران تبانی صد درصد
کرده حالا داره با فرار رو به جلو خودشو
منزه میکنه …..
فقط خدا کنه رسوا بشید

ناشناس

ریدن تو فوتبال سیاسی
ریدن تووزارت عابی و فدراسیون فاسد
تاج و سازمان لیگ و کمیته کثیف داوران
تازه چندروزه فاز مقابله با تبانی هم گرفتن
از اول فصل تبانی کردن کیسه رو به زورم
شده قهرمان کنن.
تو این مملکت فقط ادای مبارزه با فساد و
درمیارن
#دبش
#باغ ازگل
#جعل اسناد خطیر

..hosein

هرچی بازیکنان پرسپولیس حق یا ناحق واونم تو بازیهای حساس اخراج شدن اما اونطرف کیسه با پشتوانه فدراسیون وکمیته داورانش با اینگه مستحق اخراج بودن اما انگار از قبل سفارش شده که هیچ جوره نباید اخراج بشن جالبترینش چشمی ۳ بار فقط تویه بازی مستحق اخراج بود! از نظر امتیاز هم که مستنداتش هست باگرفتن ۲۲ امتیاز ناحق الان ۳۵ امتیازی ووسط جدول باید بودن ،این کثافت ها هروقت از جانب پرسپولیس احساس خطر کردن این خزعبلات رو سرهم میکنن و آدرس غلط میدن به هواداری که اکثرشون نفهم وگوسفند تشریف دارن واگر فردا روزی بحق باری تعالی نتونستن قهرمان بشن مربیان وبازیکنان کیسه یه راه فراری جلو هواداران شون که ساده و خر فرضشون میکنن داشته باشن!

التیام

باشگاه کار خوبی کرد که اشتباهات داوران بنفع کیسه را بروز کردن تا همه مردم بدونن تیم کیسه کش چقد از داوری سود برده ..بنظرم از حالا همه ارکان پرسپولیس نباید وارد بازی کثیف کیسه و پیشکسوتان و کل مجموعه این تیم بشن اصلا وارد حاشیه و جواب دادن و کری خواندن نشن فقط،و فقط با تمرکز زیاد وارد زمین مسابقه بشن تو زمین به همه نشون بدن که میتونن قهرمان بشن بدون نیاز به داوری

عشقپولیس

بی منطق تر از ۹۹ درصد پیشکسوت ها و و هواداران استقلال ندیدم‌
مربی و سرمربی که انگار اوباش ترینن

حسین

ازپیشکسوتان میخام این رو تو روزنامه ها بیان کنند تا اون کیسه های بی شرف از رو برن، اونا میخان رو داوری تاثیر بزارن هر بار قبل بازی مصاحبه کردن ورو داوران تاثیر گذاشتن

حسین

واسه این این حرف ها رو می زنند که ذهن داوران روخراب کنند وبه نفعشون سوت بزنند ، عجب نخاله ایه جوادچکش