نقل و انتقالات پرسپولیس

بنجامین مندی هم به جای پرسپولیس راهی لهستان شد

بنجامین مندی مدافع مطرح مدنظر پرسپولیس راهی لیگ لهستان خواهد شد.

بنجامین مندی، مدافع پرحاشیه فرانسوی سابق منچسترسیتی و عضو تیم ملی فرانسه، در چند وقت گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس مطرح شد.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت جناح چپ خط دفاعی، مذاکراتی اولیه با او انجام داد اما در نهایت مندی این پیشنهاد را نپذیرفت. گفته می‌شود شرایط مالی و همچنین علاقه او به ادامه حضور در فوتبال اروپا، اصلی‌ترین دلایل رد کردن این پیشنهاد بوده است.

به این ترتیب انتقال احتمالی مندی به فوتبال ایران منتفی شد و پرسپولیس برای پر کردن این پست حساس همچنان به دنبال گزینه‌های دیگر است.

طبق اعلام رسانه های خارجی مندی که بازیکن آزاد بود با یک تیم لهستانی به نام پوگون است و قرار است با قرارداد دو ساله راهی فوتبال این کشور شود. به این ترتیب یکی دیگر از گزینه‌های پرسپولیس هم از دست مدیران این باشگاه پرید و باز هم این باشگاه در جذب بازیکن خارجی ناکام ماند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مصباح

واقعا توقع دارید این بدرد نخور دروغگو بازیکن بگیره تمام وجودش دروغ دلالی یک اجنت معتبر داخلی با اینا کار نمیکنه رفتن چن مرتبه ایجنت بازیکن دور زدن با ایجنت لشکری رذل معرفی کرده مذاکره کنن پول بیشتری بزنن تو گوشش اونم دستشون رو شد حالا کاملا بدنام شدن علنا عنوان کردن با درویش رذل کار نمیکنن

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

شما چقد ساده این اینا میخان با گدابازی وفشار هوادار بازیکن بگیرن اینجوری هم نمیشه درویش احمدی میخان‌ پرسپولیس را نابود کنن اون هاشمیان هم نه مربیه نه بازیکن شناس نه عرضه داره جلو اینا وایسه پروسه نابودی پرسپولیس با درویش حرومی واحمدی لاشی از پارسال استارت خورد

سعید پرسپولیسی ۱۹۸۸

هواداران بی خیری هستیم که درویش همچنان مدیر باشگاهمونه،یه تاریخ مشخص کنید تا از شمال بیام جلوی باشگاه، از تهرانی‌ها که آبی گرم نمیشه و فقط لب و دهن هستند

amir

آقا اینا بازیکن بگیر نیستن ، منتظر نمونید، تامام.
آخرشم یه سری حرف به اون مربی اوسگولشونم یاد میدن و میاد میگه اسکواد تیم خوبه و احتیاج به بازیکن نداریم و یا بازیکن خوبی پیدا نکردیم و یا حاضر نشدن به ایران بیان و تمام. حالا ببینید کی گفتم.

پرسپولیس زلزله

اصلا روح مندی هم در جریان این انتقال نبوده اینا حقه بازی‌های احمدی و درویش و شرکا هست ک هوادار رو دور بزنن.. بازی با چادرملو فقط شعار علیه درویش و احمدی

داراب 2۷

از هاشمیان مربی در نمیاد. این حرفو یادتون باشه

پرسپولیس همیشه قهرمان

بازی با اسامی تا کی؟!!!؟؟

احمد پرسپولیسی

هاشميان هيچي از مربي گري حاليش نيست
پرسپوليس دفاع راست نداره ولي وحيد هاشميان دنبال دفاع چپ هست

امیر

تا این درویش ودارودسته اش مفت خورش ودرراس آن بانک شهر شیاد هستند این داستان ادامه دارد، احمدی استقلال جای حمایت از تیم حالا کشتی دوست شده، درضمن این احمدی فکرکنم ناشنواهم هست که فریاد هواداررانمیشنوه

مانا پرسپولیس

پس استقلال چه حوری راضی شون می کنه؟ با سر میان

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

به واسطه سیدورف و اسپانسر قوی

علی

همون اول هم دنبالش نبودن الکی شلوغش میکنن بی شرفها که ما دنبال بازیکن هستیم اما نیومد چرا کیسه میتونه تراکتور میتونه فقط برای شما نمیشه خیلی بی شرف هستش درویش و احمدی ودار ودسته دزد

عبدالله

درویش فاسد
سروش رفیعی باند باز
هر حرفی تماشاگران بی عقل پرسپولیس به بیرانوند و ترابی و بقیه زدن نثار بانی و باعث بدبختی پرسپولیس که اون آدم فاسد را عاقلان میشناسند
به خونش تشنه ام

pouya

ای خاک ….استقلالو نگاه کن درویش .

پارسه

یعنی درویش رو باید اعدام کرد

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

اینا همش عوام فریبیه، آخه شما مگه مذاکره کردن بلدین… ❗

پرسپولیس بزرگ

همینون بگو من موندم تو این چند سال این چندتا بازیکن هم چطور گرفته؟
دس رو هرکی گذاشت نیومد،ما میگیم نصفشون حق با این باشه
مثلا جنگ ۱۲ روزه و خیلی جریان‌های دیگه نمیگیم تاثیر نداره داره ولی حداقل تو این همه یکی رو باید میتونستی راضی کنی که…

میلاد