اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

بمب خبری در تبریز؛ ترابی منتظر پیشنهاد پرسپولیس

قرارداد ستاره تراکتور در پایان لیگ بیست و پنجم به اتمام خواهد رسید و از حالا شایعه بازگشت او به پرسپولیس شنیده می‌شود.

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس و از ارکان موفقیت قرمزها در فصول اخیر، سال گذشته در چنین روزهایی در یک انتقال جنجالی از تهران راهی تبریز شد تا لباس تراکتور را برتن کند.

با پایان لیگ بیست و پنجم قرارداد ترابی با تراکتور به اتمام خواهد رسید و حالا حفظ این ستاره تبدیل به دغدغه اصلی تراکتور شده است. در روزهای اخیر برخی اخبار منتشر شد مبنی براینکه قرارداد ترابی با تراکتور برای دو فصل دیگر تمدید شده است.

برخلاف اخبار منتشر شده، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرارداد ترابی تا این لحظه با تراکتور تمدید نشده است. از طرفی نیز یکی از نزدیکان ترابی هرگونه توافق بابت تمدید قرارداد این بازیکن با تراکتور را رد کرد و اعلام کرد تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

گفته می‌شود ترابی حالا بعد از ۲ فصل حضور در تبریز قصد دارد دوباره به پرسپولیس باز گردد و در این خصوص صحبت‌های را با مدیران این تیم داشته است. همچنین خانواده ترابی چندان از زندگی در خارج از تهران راضی نیستند و همین موضوع باعث شده تا بازگشت او به پرسپولیس در پایان فصل محتمل به نظر برسد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا ستاره این سال های لیگ برتر برای سومین بار به جمع سرخ‌پوشان پایتخت باز خواهد گشت یا قرارداد خود را با تراکتور تمدید خواهد کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سام

مهدی پسر پرسپولیسه
ایشالا میاد

محمد ، شیراز

چرا ما آدما انصاف نداریم ،
باباجون مهدی ترابی بهترین پلی میکر ایران هست حقش هست بیشترین قرارداد رو ببنده ، پرسپوليس حاضر نشد پول بیشتر بهش بده رفت تراکتور ، آخه این چه استدلالی هست که نه نباید پول بیشتر رو قبول میکرد ، احمد هم اگه میگه فقط پرسپوليس چون احتیاج به پول تراکتور نداره و ۱۰۰ برابرش رو توی این چند سال از عربها گرفته ، پرسپوليس خونه مهدی ترابی هست و امیدوارم که بتونن راضیش کنن آخر فصل برگرده ، مهدی حقیقتاً بسیار بازیکن درخشانی هست و هرتیمی آرزوی چنین بازیکنی رو داره

ایمان

ترابی باید برگرده پرسپولیس اگه مدیران بی عرضه باری در نیارن

حسین

آقا مهدی بیا ارتش سرخ و اینجا بازنشسته‌ بشو❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ساسان

والا با این کارهایی که زنوزی و تیم تراکتور می‌کنه بعید نیست چندتا بازیکن رو بفرستن برا خرابکاری و زمین زدن تیم

raha

انقدر گنده نکنید زگوزی رو

Amosapour

در کل این طرف هر فصل با نام پرسپولیس داره بازی می‌کنه و بازار گرمی می‌کنه برای تراکتور برای قرارداد بیشتر بستن،،

Amosapour

چرا بعضی از هوادارها آنقدر ساده لوح هستن،،ترابی عاشق پوله هر جا پول بیشتر باشه میره،بار اولم که پرسپولیس رو پیچوند با یک قرارداد خودکاری اطاعت بازی درآورد و پیچوند رفت خارج،،،ترابی عاشق پوله،جایی پول بهش بیشتر بدن،،،بعد هر فصل دارن میگن ترابی میاد،کو آمد؟؟؟تابستونم مطمعن باشید با تراکتور تمدید می‌کنه،الانم تمدید نمیکنه چون میخواد با قرارداد سنگین تر قرارداد ببنده و گوش زگوزی و تراکتورو حسابی ببره

محمد

بیرانوند آره اینجوریه ولی ترابی اصلا اینجوری نیست. نمکنشناس نباشیم

شبنم

شما خودت عاشق پول نیستی؟؟ اصلا توی این دنیا کسی هست پول دوست نداشته باشه؟؟؟ همه فوتبالیستا دنبال پول بیشترن

مصطفی

خود من عاشق پول نیستم :)

Arj

انشاله مهدی بیاد پرسپولیس مهدی پرسپولیسی هستش

فرخ پرسپولیسی / تهران

پرسپولیس خونه ی ترابیه و تعجبی نداره اگه برگرده.

Mohsen293

مهدی دلش با پرسپولیس هست و بازی با ترتر ثابت کرد برخلاف اون شغال دلقک
لطفا زودتر دست به کار بشین و جای بیفوما مهدی رو جذب کنید به هرقیمتی که شده
به خدا تا چند سال سمت چمپمون بیمه هست و قهرمانی صدرصد هست

محمد

دقیقا. ترابی و اورونوف و اوسمار مثلثی میشه که توی آسیا هم خیلی از تیمها حریفش نمیشن

حق و حقیقت رو نمیشه پنهان کرد

یه…با پول باد آورده و به مشاور لجن که قبل از مظفری مدیر عامل بود و تمام نقشه ها و راه و چاه رو نشون میده.می‌خوان با تهدید به بازی ندادن دانیال رو نگهدارن واز ترس از دست دادن جامجهانی تمدید کنن ولی مهدی خودش در اوجش گفت این تیم ملی نمیان پس نگران تهدید نیست پول هم که دیگه درویش نیست ادای حفظ پول ولایت المال کنه دید ششتای ها چه خارجی کردن