اخبار استقلالاخبار مربیان

بعد از پایان بازیهای استراماچونی / مجیدی سرمربی استقلال شد

پرسپولیس نیوز: فرهاد مجیدی در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرمربی آبی پوشان انتخاب شد.

در شرایطی که جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال از ساعتی پیش در حال برگزاری است فرهاد مجیدی در این نشست به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شد.

در جلسه امروز علی فتح لله زاده به دلیل سفر به خارج از کشور حضور ندارد اما بقیه اعضا روی انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی به جمع بندی رسیدند.

پیش از این مجیدی گزینه اصلی استقلالی ها برای هدایت استقلال بود ولی به دلیل حمله هواداران این تیم از خواسته خود عقب نشینی کرد.

قرار است یک مربی بدنساز اسپانیایی به عنوان دستیار مجیدی به زودی به جمع کادر فنی آبی پوشان اضافه شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Perspolis

این همون بازیکن که به خاطر پول نصف عمرشو تو قطر و امارات بود اونوقت علی کریمی که قطری ها و اماراتی میمردن براش امد پرسپولیس .الانم بوی پول به دماغش خورده .خدا کنه تا دربی اخراج نشه دربی یه خورده حال کنیم

آری

محبوبیتتش رو به فناست / اینا یه بازیکن محبوب واسه خودشون ساختن حالا وقت نابود کردن یا شدنشه

hji

کی این قانون رو گذاشته آخه، مگه میشه یه خانم سرمربی تیم لیگ برتر بشه…

Dh

اینازاستقلال که سریع میخواهدمسئله راجمع کند
این هم ازکانال خبرپرسپولیس که لوگوی پرسپولیس راهم یدک میکشد.امروزخبری دراین کانال بودکه الکثیرگفته فصل دوم درنفت نمیمانم یک چراغ سبزاشکاربه پرسپولیس.انوقت کانال خودی درست زیرهمان مطلب
مطلبی بسیارنومیدکننده راکارکرده که درباشگاه پرسپولیس نه خبرازپول هست ونه ازجذب بازیکن وبجایانکه ازبرنامه های متعدد باشگاه که گفته میشودپس ازاینماه سخت ثمرات ان دیده میشودومشکلات باشگاه حل خواهد شدچنان ازبی پولی ونومیدی نوشته که هربازیکنی رافراری میدهد ایا این درست است خب همه باشگاهها مشکلات دا رند اما همه طلب هام پرداخت میشود
ایا اینطورمطلب نوشتن یک گل بخودی نیست.

saman

یعتی الان به نظر شما باید نگران این باشیم ال کثیر قابل ندونه بیاد پرسپولیس؟بگیم همه چی گل و بلبله؟ولمون کن بابا فکر کردی بازیکنای ایرانی رو کدوم تیمی میخواد و کدوم لیگ راهشون میدن که این همه ناز و ادا دارن؟این بازیکنانی که همیشه دم از مطالبات میزنن این رو بدونن همه مردم الان یک درصد درامد اونا رو ندارن همین بازیکنا رو اگه باشگاهای ایرانی ول کنن مطمعا باشین ۵ نفرشون نمیتونن تو لیگ های دیگه تیم پیدا کنن پس بهتره حتی به ۳۰ درصد قراردادی که میگیرین هم راضی باشین چون ارزشتون همینقدره

حامد

موسوی عضوجدیدهیئت مدیره استقلال

حامد

وبازهم منتظرکمکهای مالی وزیر اینباربه اسم عضوهیئت مدیره جدیدبه نام موسوی باشید.

فواد

امسال هم‌سهمیه نمیگیرن

علیرضا از رشت.پرسپولیس

فوتبال مملکت ما شده مضحکه دنیا.
کاری به تیم کیسه ندارم. استراماچونی رفته کشورش تا تونسته برعلیه ایران مصاحبه کرده. بعد این کیسه کشا خواهش و منت میکنن برگرده. کف پاشو میلیسن !!

Amin

خدایا شکر اینا چقدر بی مغزن خوب شد اسکوچیچ رو نیاوردن

Amin

خدایا از خلقت این جماعت بی مغز کیسه تن هزار مرتبه شکرت خوب شد اسکوچیچ رو نیاوردن

6قدیم

واقعااین کیسه کشهاانسانهای عجیب الجثه ای هستن،آخه این اسطوله چه سابقه مربیگری داره؟خدایااین خوشیهاراازمانگیر

یه پرسپولیس یه بهبهان

اولین سرمربی خانم لیگ برتر فرنازخانم

رضا

خججج

رضا

برادرا خواهرای پرسپولیسی والله ما باید نگران تیم خودمون باشیم
هیچ کسی هم جوابگوی دلهره ها و نگرانی های ما نیست، نه وضعیت
مالی تیم مشخصه نه خریدی اون هم از مربی و وضعیت بشار رسن
، آقای انصاریفرد! نکنه ذهنیت ما رو نسبت به خودت تغییر بدی

فقط پرسپولیس

کیسه کشای حال بهم زن بی ظرفیت.. فقط خاک برسر بی لیاقتشون که کفشای استراماپولی روهم لیس میزدن تا برگرده.. چقدر توی دلش به حماقتتون خندیده

عشقم پرسپولیس

خخخخخخخخحخخخخخخ

حسین۷۴

من ک از خدام هستش بیاد
چون هوادارا انتظار قهرمانی دارن ازش و خیلی امیدوار به این تیمشون بودن
کافیه دربی برگشت هم بخوره و بره مثل داچ علی منصورشون بشه خخخ

محمدمهدی

اینم یک بازی دیگه ای هست