حواشی

برق شهرقدس رفت؛ ورود پرسپولیس و خیبر در تاریکی!

قطعی برق ورزشگاه شهدای شهرقدس باعث تاریکی مسیر ورود بازیکنان دو تیم به رختکن شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و خیبر خرم آباد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه شهدای شهر قدس از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر برگزار می‌شود. این بازی نخستین حضور کریم باقری به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت پرسپولیس است تا جانشین خوان کارلوس گاریدو شود. حاشیه قبل از شروع این بازی را در پی می‌خوانید:

* تماشاگران هر دو تیم استقبال قابل توجهی از مسابقه داشتند تا در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی بیشتر صندلی‌ها مملو از هواداران شود.

* برق ورزشگاه شهدای شهر قدس قبل از شروع مسابقه قطع شد تا بازیکنان برای ورود به رختکن از نور گوشی‌های همراه خود استفاده کنند. قطعی برق با تلاش مسئولان این مجموعه برق استادیوم هم وصل شد تا مشکلی برای شروع بازی و استفاده از پروژکتورهای استادیوم برای بازی امشب نباشد.

* اتوبوس دو تیم به همراه تیم داوری ساعت ۱۵:۳۰ وارد ورزشگاه شدند.

* کیفیت چمن ورزشگاه شهرقدس بسیار مطلوب است.

* امید عالیشاه کاپیتان مصدوم پرسپولیس به همراه اتوبوس پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند.

همچنین عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد همراه با پسرش با اتوبوس خیبر وارد استادیوم شد.

* تماشاگران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه با ورود کریم باقری به چمن او را مورد تشویق‌های متوالی خود قرار دادند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پیام

زمانی که علیپور دروازه خالی با کاشیما را زد تو سر دفاع بیچاره کاشیما همون موقع متوجه شدم ایشون اصلا فوتبالیست نیست و اشتباهی اومده تو فوتبال، به جز اورونوف و دو سه تای دیگه همه باید برن بیرون از پرسپولیس

داود

ال کثیر و علی پور را بیار بیرون نه نفره بهتر بازی کنید. کریم باقری نمیبینی بازیکن خنثی شده همون دقیقه ده بیار بیرون مگه رفیق بازیه بعدکاشته را چرا میدی ال کثیر؟ کنعانی تو تیم ملی خداوکیلی اینجوری بازی میکنی؟ من احساس میکنم مشکل خیلی بزرگتر از یک مربی باشه.لااقل چهارتا بازیکن باید برن. اینا را کدوم دلالی اورده؟؟؟درویش یا فرمانده ابو مسلم؟ وفکر کنم گل خیبراونکه پاس گل را داد توپا تو افساید گرفت. یکبار نشون دادن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! نیمه اول

۱۲شاخه گل سرخ

خدایا پشت و پناه پرسپولیس باش‌.

هوادار

فقط باید تأسف خورد