روی آنتن

پخش زنده بازی پرسپولیس و الهلال با گزارش «پیمان یوسفی»

فوتبال برتر امشب از ساعت ۲۰:۳۰ مسابقه بین دو تیم پرسپولیس تهران و الهلال عربستان را به طور مستقیم و زنده با گزارشگری پیمان یوسفی پوشش می‌دهد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان امروز در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما امشب شنبه ۲۴ مهر از ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای محمدرضا احمدی و کارشناسی حسین عبدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس این مسابقه را به طور زنده و مستقیم پوشش می‌دهد.

پیمان یوسفی مسابقه امشب را گزارشگری می‌کند.

رقابت بین دو تیم پرسپولیس کشورمان با الهلال عربستان که در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌شود، امشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه سه به روی آنتن می‌رود.

فصل جدید برنامه فوتبال برتر از هفته گذشته بیستم مهر، همزمان با پخش زنده دیدار فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی، به روی آنتن رفته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عباس چنانی

این اقا تا دیروز همش دنبال حاشیه علیه پرسپولیس بود حالا تو حساسترین بازی بیاد گزارش بده اه اه من صدای تلویزیون صفر میزارم تا صدای این وطن فروشان نشنوم

عدنان

قحطی گزارش بود

مصطفی

عشقم نیمار…توی سایت باشگاه ما چیکار داری برو تیم خودت کیسه حمایت کن کاری ب تیم مانداشته باش . یوسفی گزارشگر خوش یمنی برامون بوده ولی بازی باالسد…یاد بیاری چطورگزارش کرد و پاختکور انقدر هم پاقدمش بد نیست برامون انشالله ب امید موفقیت پرسپولیس کبیر گل هامون هم عبدی والکثیر میزنه بازی رو هم انشالله ۲-۱مبریم دلم روشنه ولی یخورده استرس داریم ک طبیعی هست زنده باد پرسپولیس ایران

پرسپولیسی

این نحس استقلالی اخه چیه !! گزارشگر دیگه نبود ؟

شهناز ۶آتیشه

درود ‌خسته نباشیدبه خدا از دست این گزارشگران بنجل از نوع آبی ذله شدیم ،از خیابانی تا علیفر ویوسغی اینهمه گزارشگر جوان از تاجیک تا بسیجی و محمدعلی و دهقان و محمدی مرام ،طبق معمول باید صدای تلویزیون رو ببندیم ، شاید هم از تیوا دیدم ،به امید برد ارتش سرخ آریا و رفتن به فینال غرب و در آخر فتح جام قهرمانان آسیا

Mojtaba4&6

اه بازاین نکبت شدگزارشگر‌….حسی خوبی نسبت بهش ندارم….نحس وچندش اوره..‌‌‌‌اینقدگزارشگرخوب هست….چرااین اشغالومیزارن واسه بازی پرسپولیس.عباس قانع…فرشاد محمدی مرام….احمدی..‌‌.کجایی عادل ک یادت بخیر

عشقممم نیمار

انشالله پرسپولیس میبره بازی رو