اخبار مسابقاتاسلایدرگزارش تصویری

برتری پرسپولیس در دیدار تدارکاتی با عقاب +تصاویر

بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

تیم پرسپولیس که مدت هاست در لیگ از برتری دور بوده، امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم عقاب از دسته سوم رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه که با غیبت ملی پوشان پرسپولیس برگزار شد، تعدادی از بازیکنان آکادمی در ترکیب پرسپولیس به میدان رفتند.

گل‌های پرسپولیس را امین کاظمیان و امید عالیشاه به ثمر رساندند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرامرز

آقایان تا حالا شده از هاشمیان بپرسید دلیل اینکه از احمدزاده در دفاع چپ استفاده میکنه چیه؟ و دلیل خود شما از گٔذاشتن عکس احمدزاده از بین بیشتر از ۲۲ بازیکن چیه؟ایشان دیروز گل زده ؟پاس گل داده ؟حرکت دفاعی داشته ؟چند بار توپ به پاش خورده همه پاس هاش درست بوده ؟

روح الله غیاثوند

تا امثال احمدزاده بازیکن ثابت تیم باشه و هاشمیان هست تیم تیم نمیشه بعد هم یکی نیست به این گدا گشنه هاشمیان بگه تویی که میگی بازیکن قیمت بالا نمیخوام خودت واسه چی رفتی آلمان نکنه مفتی واسه تیم های آلمانی بازی کردی …..جمع کن خودت با هوادار و تیم محبوب ما بازی نکن که بد بازیت میدیم اینجا عشق فقط نام بزرگ پرسپولیس امثال تو خیلی اومده و رفته

RED

باتیم دسته سومی هم مشگل تاکتیکی دارند و با کمک پنالتی دو هیچ برنده می‌شوند تاسف باراست

پرسپولیس کوبنده

درویش و هاشمیان اخراج. تیم خیلی خیلی ضعیف هست.

داود

یواش یواش متوجه میشید تیم فقط قدرت بردن تشتک سازی کازرون را داره، درویش و بانک شهر به بهترین شکل ممکن دارن ماموریت خودشونا انجام میدن

موفقیت

بس کنید، اگه همین هاشمیان بدون شکست پرسپولیس را قهرمان کنه همه به به و چهچه میکنید، شورش را درآوردید، مشکل مدیریت غلط هست، مربی بهانه بیاره بازیکن ندارم معلومه که تیم عفت روحی میکنه، وحید هاشمیان مربی خوبی هست فقط الان گیر یک مدیریت مزخرف افتاده که مجبور هست از عفت روحی همین دارایی هاش جلوگیری کنه و مدیریت هم توسط عده ای بازیکن و عده ای از بوقچی های مزخرف میخواد حکومت کنه و هوادار به ورزشگاه نره تاراحت بتونه پرسپولیس را نابودکنه و به رفقای دولتی پزشکیانی کمک کنه تاسوراختور موفق باشه، کمی به بازی ها دقت کنید میفهمید دارند تلاش میکنند سوراختور را به زور دولت و مافیای دولتی و رفقای زنوزی قهرمانشه

Saeed

جز اینکه با همی دسته سه ها بتونیم طعم برد اونم فقط با دو گل؟رو بچشیم
بیچاره هوادار

Perspolis The Great

اوضاع خیلی خرابه