اخبار استقلالاخبار اصلیاسلایدر

برتری حیرت انگیز استقلال مقابل پارس جنوبی با مهندسی داور/ سه گل بوشهری‌ها سوخت!

پرسپولیس نیوز:تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل پارس جنوبی جم با اشتباهات عجیب داوری به جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم استقلال خاتمه یافت. برای استقلال در این بازی علی کریمی (۲۸) و مهدی قائدی (۴۵) گل زدند.

قضاوت دیدار استقلال – پارس جنوبی جم بر عهده سیدرضا مهدوی بود. او در این بازی به میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی از تیم استقلال و فریبرز گرامی و علی عبدالله‌زاده از پارس جنوبی کارت زرد نشان داد.

داور بازی در یک صحنه عجیب در دقیقه ۹۰ در حالی که بازیکن پارس جنوبی چند متر از مدافعان استقلال عقب تر بود گل سالم محمد نوری را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۹۵ هم توپ به دست غلامی مدافع استقلال خورد اما مهدوی باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه ۷۶ هم وریا غفوری به شکل واضح در محوطه جریمه پیراهن بازیکن پارس جنوبی را گرفت که این بار هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا در یک مسابقه روی سه گل به نفع استقلال تاثیرگذار باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس کبیر

می خوام ببینم این آستر چونی که قبلاً زر زر میکرد از داوری … الان تو کدوم سولاخ قیام شده ؟؟؟؟؟

hji

بی ناموس تر از داور ایرانی هیچ کجا پیدا نمی شه,در این خصوص رتبه ا ل رو در اختیار دارند…

فقط پرسپولیس

اینا سالای قبلم با همین کارا بازیاشونو میبردن اما آخرش هیچی نشدن امسالم هیچی نمیشن چون خدا جای حق نشسته..

علیرضا

اگه به همین راحتی از مسئله بگذریم این نوع داوری رو در بازیهای پرسپولیس هم اجرا میکنند . باید از طریق رایزنی با مسئولین پارس جنوبی این مسئله تا محرومیت شدید برای این تیم داوری پیگیری بشه. گرنه که این فوتبال کثیف ارزش دیدن نداره. ضمنا از این به بعد موقع بازیهای استقلال باید دم تابلو برق استادیوم ها نگهبان بزارن.

رادین

داوری یه طرف. یه نگاه به گل های کیسه بکنید. دروازه بان رو صحنه گل اول و آقای بابک حاتمی رو صحنه گل دوم به جای اینکه به راحتی تو‍ را دفع کنه با سر می اندازه روی پای توله سگ کیسه و بعدم لایشو باز می زاره برای کور کردن دید دروازه بان.

حسین

احمدزاده اعتراض کرد دوتا کارت گرفت و اخراج شد، زکی پور توپو به زمین کوبید و اعتراض کرد اما برای اینکه اخراج نشه کارتی نگرفت!!!!!!!!

پرسپولیس قهرمان

اصلا اشتباه داوری راقبول ندارم.تا کی میخوایم خودمونو گول بزنیم.تمام صحنه ها بار اول از تلویزیون مشخص بود حتی سه صحنه پنالتی اتفاق افتاد.مگه میشه چهارصحنه رو نگیری زعدش بگی اشتباه داوری…گل نوری خیلی تابلو مردود شد.بازیکن یک متر دستش بازه و توپو میزنه وریا با بازیکن پارس کشتی میگیره…چجوری برای تیمای دیگه چشم عقاب دارن برای استقلال کورمیشن…غش از این واضح ترنیست!!!

سعید

داور کاملا یک طرفه و به نفع استقلال سوت زد و بازی رو به نفع استقلال درآورد.

شیراز

ای تففففف …

فواد

اینجورقهرمان شدن ازخون سگ هم کثیفتره ک البته ایناکیسه کشاباهمین طریقشم قهرمان نمیشن.خداجای حق نشسته.بردی ک باحق کشی یتیم(پارس جم)بدست بیادفقط ب یه کیسه کش فازمیده

فواد

من موندم وجدان این داورای بی وجدان میزاره خواب برن.اینجوری سرتیم یتیمی مث پارس روبریدن.

پرچم ژاپن پرچم حقارت و حسادت

بیشتر همه تیما هزینه میکنن
هر جا دوست دارن بازی میکنن هر جا خوششون نیاد بازی نمیکنن و بازیا رو پس و پیش میکنند(بازی پدیده فصل قبل)
داوریا که قربونش برم
اخرشم میان میگن وزیر پرسپولیسیه!!!!!
حالا اینا یه طرف مصاحبه گروهبان قندلی یه طرف
باز نتیجه نگرفت زمین و زمان مقصرن
حالا اگر میبرد میگفت به فوتیال ایران تبریک میگم
درود به شرف صادقی
بچه ها تمام نکات مدنظرمونو انجام دادن یه مشت خزعبل دیگه

محمد

بنده خدانوری شانس نداره هروقت به کیسه گل میزنه آفسایدمیگیرن گل سالم وقبول نکردپنالتی هم نگرفت تا کیسه ازبحران دربیاد. اگه این اتفاق برای ماافتاده بودالان بیانیه بودکه داده میشد.

امین

اینها دیگه از مهندسی و دکترا رد شدن باید به فکر یه لقب جدید باشیم.فمر نکنم کثیفتر از این لیگ دیگه لیگی داشته باشیم . هم بازیهای سپاهان هم استقلال سوگلی وزارت. فکر کنم امسال var نیووردن به خاطر همینها بود چون دیگه نمی‌تونستم به تیمهاشون کمک کنن .

مهدی

متعفن تر از استقلالو استقلالی چیزی یا کسی هس؟

ایوب محمودی

پژمان راهبر حالا هم بیا توییت بزن حرومزاده

یه پرسپولیس یه بهبهان

لعنت به نامردهایی که حق تیم های شهرستانی ‌‌‌راضایع میکنن،لعنت به داورهای بی‌شرف،که همه چیزرودیدن اما نامردی کردن.لعنت‌به فدراسیون،کمیته‌انضباطی،ورییس‌داوران اگه این نامردارومادام العمر محروم‌نکنه.فوتبال پاکم آرزوست.

1010364

دوتا پنالتی صددرصد و یه گل سالم گرفته نشد داوران این دیدار باید چهار هفته حداقل محروم بشن قشنگ معلوم بود از عمد بازیو در اوردن مخصوصا اون کمک داور بی شرف که گلو الکی مردود کرد و رو صحنه ای که وریا پیراهن حریفو کشید و باید پنالت اعلام میشد به طور مضحکانه پرچمو به نفع کیسه برد بالا

محمد

فتحی اشغال بیا زر بزن الان. بازی با گل گهر و سایپام ک با داوری بردین. با ما هم ک پنالتو براتون گرفتن ولی شیرعلی گرفتش!