اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

با حضور در سازمان لیگ فوتبال؛ قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس فسخ شد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

مهدی ترابی پس از جلسه ظهر امروز خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس راهی سازمان لیگ فوتبال شد تا قرارداد خود را با این باشگاه بطور یکطرفه فسخ کند.

هافبک پرسپولیس با توجه به مفاد موجود در قرارداد خود توان فسخ یکطرفه قراردادش را با پیشنهادی که از کشور قطر دریافت کرده بود داشت که اقدام به این کار کرد.

ترابی قرار است به زودی در تست های پزشکی باشگاه قطری حاضر شده و قرارداد خود را با این تیم برای دو فصل عقد کند.

محمود‌زاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با اعلام این مطلب گفت: آقای ترابی امروز به سازمان لیگ مراجعه کرد و با توجه به دلایل خودش که قطعا آن را به کمیته های مذکور ارائه خواهد کرد فسخ یک طرفه قراردادش را ثبت کردیم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
43 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدی

خیلی عجیبه که مدیر باشگاه قرارداد ترابی را نخوانده که ببینه اگر ۹۰ درصد قرارداد را تپردازه میتونه یک طرف فسخ کنه. اگرم خوانده و ۸۳ درصد اونو داده که وامصیبتا. من از رفتن ترابی ناراحت نیستم چون هستن افرادی که بتونن جاشو پر کنن اما از دو چیز ناراحتم : ۱. مدیر باشگاه اینقدر بیخیال باشه که به راحتی فرصت فسخ را بازیکن بدهد و یک ریال هم گیر باشگاه نیفته. ۲. ترابی جوری برود که دست باشگاه را از مشا ببندد. خوب مرد حسابی تو که نیری طوری برو چیزی گسر باشگاه هم بیفته. چرا با هواداران تیم اینجور برخورد میکنین؟ جوانمرد باشین

saman

اینی که نوشته اگه مهدی برگرده پرسپلویس دیگه پرسپلویسی نیستم و دلم خیلی شکست و فلان و فلان کجای کار داداش؟یعنی انتظار داری واقعا پیشنهاد یه میلیون دلاری رو مثلا به خاطر عشق هوادار بیخیال شه؟اصلا خودت بودی بیخیال میشدی؟واقع بین باش پول تو همه کاری حرف اول رو میزنه عشق هوادار و فلان حرفا که میزنن همش کشکه و شعار

فواد

خدایاااااااآی خدااااا.یعنی همیشه بایددل هوادارپرسپولیس بشکنه.۳۵سال سن دارم و۳۰ساله عاشق پرسپولیسم.امروزنوشتم وباخونم زیرش امضاکردم روزی ک مهدی ترابی بعدازافت فوتبالش پرکردن حسابش بخادبیادپرسپولیس من دیگه پرسپولیسی نیستم.فقط اینوبگم خیلی دلم شکست مهدی اقا……

پوکر قهرمانی

زنده باد پرسپولیس
پوشیدن پیراهن پرسپولیس لیاقت میخواد

پرسپولیس یعنی غیرت

آقای ترابی با این کارت بدجور منفور شدی نزد پرسپولیسها بشار سن با اینکه راحت میتونست فسخ کنه تا حالا این کار را نکرد ولی تو بچه عقده ای به خاطر پول بیشتر زدی زیر قراردادت فقط برا ۸ درصد باقیمانده فسخ کردی خیلی بی معرفتی ولی این از بی عرضگی مدیرانمونه

پوکر قهرمانی

کیسه ها از رفتن ترابی چنان ذوق مرگ شدن انگار یادشون رفته سرورشون بدون ترابی هم قهرماااااان شده و بازم قهرمان خواهد شد

احمد

افرادی که میگن بری قطر فوتبالت نابود میشه واسه۱۰ سال پیشه نه الآن.فوتبال قطر الآن بهترین فوتبال تو آسیاست.قهرمان جام ملت ها شد.امسال هم السد شانس اول آسایست.

Dani dehghan

خوش اومدی داداش ازتوبزرگتررفتن تیم تکون نخورده،دارم میبینم روزیو ک التماس کنی برابرگشت،اگ تیم بخاطرمدیریت افتضاحش باتیم امیدهم بیادتولیگ تااخرین قطره خونمون پاش وایمیسیم،ولی توسوختی پسرجون

مهدی

تقاضا دارم قرارداد اوساگونا و محسن ربیع خواه اینا قرار داد بلند مدت ببندید سال بعد قهرمانیم با همینا ☹️بند تو قرار دادشون هم بزارید هر زیر توب زدن ۱ میلیارد هر تک ب تک بیرون زدن ۲ میلیارد خوابیدن تو زمین ۳ میلیارد قطعا بهشون نیاز داریم بقیه هم ترانسفر کنید بشار امیری کمال دیگ رنگ. قهرمانی و بین ۵ تیم برتر نمی‌بینیم دیگ میرم ۸ و ۹ خدایا ما گناه داریم جرممون رنگی بودنمون هستش پرسپولیسی بودنمون هس ☹️

افسانه ۱۳دلاور

خاک عالم تو سر بیشعور و کودن این مدیران
این که قرارداد داشت رو نتونستند حفظ کنند ما چقدر ساده و خوش باوریم که اینا برامون بشار و علیپور رو حفظ کنند نیم درصد هم کسی شک نداشته باشه که اون دوستاره هم رفتند که رفتند
پرسپولیس کاملا تبدیل به یه تیم معمولی شد هواداران هم مثل بز دارند فقط تماشا میکنند بلاخره نوچه های وزیر کثیف ورزش کارخودشونو کردند
جالبه حداقل یک بار قرارداد اینو نخونده بودند که لااقل ۳۵درصد حق فروشش به پرسپولیس برسه ای تف تو شرفش جوری پیچوند که یه موز هم به پرسپولیس نمیرسه یعنی باید باورکنیم که این اشتباهات و سوتیها عمدی نیست؟؟؟معلومه که عمدیه
هواداران بیخیال بیخیال بنشینید تو خونه اونوقت چند ماه دیگه بریزید تو پیچ بازیکنان تیم و کار همیشگیتون رو انجام بدید یعنی فحاشی کنید که چرا توپ تو گل نمیره؟چرا نمیتونیم دیگه دربی رو ببریم؟دیگه خواب برد دربی رو می بینیم چون الان وقت سکوت نبود و ما ساکت ماندیم تا دشمنان قسم خورده پرسپولیس در لباس هیات مدیره نقشه های کثیفشون رو اجرا کنند و بعد از فراری دادن ستاره های اصلی و ستون فقرات تیم و ناکامی محض در جذب بازیکنان به درد بخور برای نمایش و کلاه سر هوادار گذاشتن ۴تا چلمنگ دیپورتی رو میارند که بگند ما هم بازیکن گرفتیم کاری که امثال حبیب کاشانی و حمیدرضا سیاسی هم انجام میدادند و اون روزهای تلخ و سیاه رو به یادگار گذاشتند

mohammad

نباید به مهدی ترابی توهین کنید برای تیم زحمت کشیده
اون سالی که اومد پرسپولیس خیلی از تیم ها بیشتر بهش پول میدادن
و بالاخره جوون و باید به فکر ایندش باشه

پوکر قهرمانی

متاسفم برای ترابی و امثال ترابی که به لیگ قطر و اینجور لیگها میرن.. مگه عمر فوتبالی شما چند ساله که اونم تو قطر حرومش کنی

شیشتقلال

امیدوارم پرسپولیس تو آسیا بدرخشه
با یازده نفر رفتیم فینال اینم بره پیش همونا که رفتن

Sasan

عجیب است والا .
بازیکنی در این سطح از تیم جدا می شود و خبرش براحتی نشر می شود و عین خیالشان هم نیست .
همیشه مرغ همسایه نزد برخی آدم ها ، غاز است .
ستاره های تیم خودمان که باقی تیم ها آرزوی مثل آنها را دارند خیلی راحت رها میکنیم تا بروند و بعد چشممان دنبال بازیکنان سطوح پائین تر است .
یعنی چه کسی ترابی می شود .
هافبکی که این همه گل زده است و فاصله کمی با صدر گلزنان داشت و نیز علیپور و کذلک دیگر عزیزان .
لطفا به کسانی که برای تیم زحمت کشیده اند اهانت نکنید .
بویژه که آنها بازیکنان بی ادب و حاشیه پردازی نباشند .
اگر به بازیکنی اهانت شود و روزی او در لیگ های خارجی خوش بدرخشد ، فردا روز چطور می خواهیم او را فخر خود و ستاره ای از ستارگان باشگاه پر افتخار پرسپولیس بدانیم .
نمونه اش طارمی .
بنظرتان آنگاه ،
اولین طعنه ی بدخواهان نسبت به ما چه خواهد بود ؟!

نصیر

وقتی امکان خرید بازیکن خارجی نیست و تمام داخلی ها رو هم تیم های دیگه خریدن و ترابی برای ۲ فصل ۵۰۰ هزار دلار می خواهد واقعا زیاد هست!؟؟؟

Sasan

عجیب است والا ،
مرغ همسایه نزد برخی همیشه غاز است .
ستاره های تیم خودمان که سایر باشگاه ها آرزوی مثل آنها را دارند ، براحتی رها می کنیم که بروند و چشممان دنبال سطح پائین تر های دیگر باشگاه هاست ، با احترام البته .
براحتی به بازیکنانی که دوستشان داریم و برای تیم زحمت کشیدند و بویژه که هیچ بدی در حقمان نکرده اند بی احترامی نکنیم ،
اگر به بازیکنی

سجاد

واقعابرات متاسفم اقای مهدی ترابی.توکه ابنقدرپول دوستی چرااومدی پرسپولیس؟؟

Ghermz

آقای ترابی دستت درد نکنه؛ این حرکتت، همه کارهای فرهنگی که کردی رو شست و برد…
البته شاید هم حق با ترابی باشه و مدیریت باشگاه، حرفی زدند که بازیکن مستقیم رفته سراغ فسخ قرارداد!!!!

رضا بیلری

من میگم مدیریت ضعیف چرا بازیکنی مثل ترابی اینقدر حرص پول داره که حاضر شده فسخ قرارداد کنه دیگه با زور هم نمیشه بازیکن رو تیم نگه کرد

امید وارم یه بازیکن همیشه 6دانگ بمونی

آقایونی که همه فاز حمله گرفتید بدونید که امساله ترابی باسه پرسپولیس خیلی زحمت کشیدن وما باید احساسی نشیم وقدر دانه این بازیکنایه باشرف باشیم

محمد6*4

سلام. بابت این خبر باید بگیم آقای وزیر و آقای سرپرست خسته نباشید خوب تیم و تقویت کردین. الحق که کارتون برای تضعیف تیم برای لیگ سال بعد و لیگ قهرمانان داره به درستی پیش میره. واقعا متاسفیم بابات حضور چنین افرادب در راس باشگاه

Mehrdad

از قهرمانی های متعدد پرسپولیس کبیر خسته شدن…
از مدیریتی که تلاشی واسه موفقیت تیم نمیکنه…
از بازیکنایی که تو شرایطی که باشگاه درگیر پرونده برانکو هست همه ادعای پرسپولیسی بودن دارن و به خاطر اینکه زیر ده درصد مونده دارن فسخ میکنن و واقعا دست مریزاد…
دم هوادارهای با معرفت گرم که بدون چشم داشتی و رایگان طرفدار هستن و باقی میمونن…
اقای ترابی و امیری و علیپور و کنعانی و… شما بزرگید اما بزرگی پرسپولیس و هواداراش بزرگتر نیستین
یا حق

۴۰ ساله که پرسپولیسی ام

امسال خیلی شانس بیاریم باید بجنگیم برای سهمیه

محمد

خداوکیلی تمام این بندهاازصدقه سری آقای گرشاسبی هست همین طوری فقط به اتفاق عرب قراردادهاروبالابردن بندفسخ وترانسفرم به نفع بازیکن گذاشتن کدوم باشگاه الان۸۳درصدپول داده ترابی بی معرفت به خاطر۷درصدفسخ کرده که ازاونطرف هم اگه رفت خارج هیچی به باشگاه نده یعنی اوج بی معرفتی.
بدهمیشه میگفت عشقم پرسپولیسه ازکودکی علاقه داشتم ازاین چرت وپرتها.
دوتابازی باکیسه کرددریغ ازیه حرکت درست وحسابی رفتی خوشامدی ولی خاطره بدی ازخودت گذاشتی الان بشاروعلیپوربرن حق دارن چون قراردادندارن ولی توقراردادداشتی.
گنده ترازتوازتیم رفت ولی به راهمون ادامه دادیم وقهرمان شدیم، تویه فصل باپنجره بسته۵تابازیکن فیکس رفتن ولی بازقهرمان شدیم
الان شرایط فوتبال ماطوریه که بازیکن خاص مثل علی کریمی نداریم الان اکثرٱتویه سطح هستن یکی دیگه میادجاش ومیگیره به بازیکن جماعت نبایدرودادوگرنه تاآخربایدسواری بدی بازیکن بایدحدوحریم خودش وبشناسه درخواست مبلغ خارج ازعرف کردننددرخروج ونشون بدیدخداحافظ.

این قرمز منه ...

بابا به خدا گل محمدی مربی نیست. تا اینجا هم با شاکله برانکو و کالدرون و غیرت بازیکنا اومد .
از لیست خریدش معلومه

حسین

هیچکس بزرگتر از پرسپولیس نیس .در اینکه رسول پناه بی پدره شکی نیست.ولی پرسپولیس ماله هواداره هرکی دلش با پرسپولیس نیس بره ب درک.تو پرسپولیس آدم میشن بعد میرن فسخ میکنن.سالی ۵٫۶میلیارد تو جیبشونه بعد حرف از ۷درصد میزنم.شما طرف حسابتون هواداراس ن رسول پناهه مادر ج ن د ه…رفتی ب درررررررررررررررررررررررررررررک.پرسپولیس بی شماهام پرسپولیس هست و خواهد بود.هرکی نمیخاد بمونه ب ره ب درککککککککککک.عاقبتت مثه رضا حقیقیو صادقیانه ک مث سگ پشیمانن

حسین

هیچکس بزرگتر از پرسپولیس نیس .در اینکه رسول پناه بی پدره شکی نیست.ولی پرسپولیس ماله هواداره هرکی دلش با پرسپولیس نیس بره ب درک.تو پرسپولیس آدم میشن بعد میرن فسخ میکنن.سالی ۵٫۶میلیارد تو جیبشونه بعد حرف از ۷درصد میزنم.شما طرف حسابتون هواداراس ن رسول پناهه مادر ج ن د ه…رفتی ب درررررررررررررررررررررررررررررک.پرسپولیس بی شماهام پرسپولیس هست و خواهد بود.هرکی نمیخاد بمونه ب ره ب درککککککککککک.عاقبتت مثه رضا حقیقیو صادقیانه ک مث سگ پشیمانن

1010364

خاک تو سر رسول پناه دروغگو از همین الان میگم‌بشار و علیپور هم‌رسول پناه فراری میده تاتجمع برگزار نشه این دروغ پناه حساب کار دستش نمیاد و به دروغاش و بازی دادن هوادارا ادامه میده خیلی زودتر از اینا که فصل تموم شه میتونست با بازیکنای داخلی مذاکره و توافق کنه ولی از عمد میخاست فراری بده همرو . ترابی بره قطر فوتبالش تمومه این خط این نشون

۶۶۶۶۶۶

همانطوریکه اشک من و درآوردی رسول پناه خدا کنه خدای بزرگ اشک خودت و زن و بچه ات و دربیاری .از امام حسین میخوام امشب خبر مرگ عزیزات و بهت بده که بی ارزه هستی. آقای ترابی برو به سلامت ولی اینجا پرسپولیسه یاعلی

Mani

نه مربی نه بازیکنان هیچ کدوم مقصر نیستن فقط فقط رسول پناه
هواداران برا اعتراض باید بریم جلووو باشگاه و وزارت خونه

م . ن

حسودان و بخیلان و کوردلان دیدند حتی با رفتن برانکو بازهم موفقیت های پرسپولیس ادامه داره ، دست روی ترکیب ثابت و درخشان تیم گذاشتن تا دیگه چارچوب و ستون برای فصل بعد نداشته باشه . خداحافظ پرسپولیس رویایی

alid66

کاش این آخریش بود بعد بیرو و ترابی از رسن و علیپور و امیری هم خبرای خوبی به گوش نمیرسه اینا هر کدوم ستونن واسه پرسپولیس به خدا پهلوان و مغانلو و سرلک و لک انگشت اینام نمیشن

Komeil

تقریبا دوستان توی پیامها به ترابی حرف زدن اما کی میدونه توی این جلسه چی گذشت و زود قضاوت میکنید شاید توی جلسه بهش گفتن برو تمدید نمیکنیم . حرکت ترابی زیبا نبود سریع رفت برای فسخ ولی این ماجرا از یکی دوروز قبل دربی شروع شد از ورود رسول پناه به داخل رختکن و حرفهایی که زد و بعد باخت که اصلا پیدا نبود . به قول دوستانی که دهرن ترابی رو بد وبیراه نشار میکنن بقول شماها ترابی بد بشار چی که تمدید نشد علیپور چی شجاع هم بند فسخ داره. و غیره تا برسیم به یحیی که همه برای بردنش به تیمشون زیر پاش نشستن . دوستان اینها برن کسی نمیاد وو جذب نمیشه با این مدیریت افتضاح باز میریم به دوره مایلی کهن و پروین و…. کمی واقع بین باشید. حق همیشه با هوادارهست و هیچ کس از هوادار دلسوزتر نیست چرا نمیپرسین پیشکسوتها مثل پروین چرا این زمان سکوت کردن و حرفی نمیزنن . چرا پرسپولیسی که قهرمان لیگ شوه بی پول هست و استقلال داره ۸۲ میلیارد واسه استراموچونی میده در حالی که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای ویلموس میگن پول ندارن و مدیر برنامه استراماچونی تایید کرده که سعادتمند با چراغ سبز سلطانی فر اجازه جذبش رو گرفته و حتی قانون منع مربی خارجی بخاطرش نادیده گرفته و گفته یه مورد ویژه هست . درسته از بازیکن دلخورید اما باید حرفها و عصبانیت ها رو به مدیریت باشگاه و وزیر ورش بزنید که پرسپولیس رو ول کردن و چسبیدن به استقلال.

abdollah

خسته نباشید خدا قوت این رفت امیری هم میره بشار هم میره علیبور هم میره نورالهی هم میره سید جلال و کمال هم در لیست خروجی هستن خدا به داد برسبولیس برسه واقعا خسته نباشید خدا قوت بهتون میکم

عشقم پرسپولیس

به جهنم۰ بخدا هیچ نامی بالاتراز پرسپولیس نیست۰
ماپرسپولیسم و بزرگتر ازترابی هم که باشی باید ارزوی بازی پرسپولیس رو داشته باشی۰
ما با دوازده تا بازیکن رفتیم فینال اسیا
زنده باد پرسپولیس کبیر

Moraskay

آقای ترابی تو که میخواستی بری قطر میرفتی قبول زحمت کشیدی واسه تیم ولی این رسمش نبود میذاشتی درصدی هم به پرسپولیس برسه از انتقالت که بتونه بازیکن بخره، به هر حال نام پرسپولیس بالاتر از بازیکنه و مطمئنم یکی بهتر از تو میاد که یه روزی حسرت برگشتن به پرسپولیس و میخوری برو همون قطر دلار بشمر خودخواه

علی۶۶۶۶۶۶

خاک برسرت رسول پناه و وزیر بی کفایت داری تابود میکنی تیمو قبول ولی اقای ترابی فکر کردی کی هستی دوتا گل زدی فکر کردی خبریه تودربی گند زدی همش دریبل الکی راحت توپ و لو میدی برو هرکی ناز کنه بره قول میدم سال اخر قوتبالته اینجا پرسپولیس ناز نمکشیم‌ باپنجره بسته رفتیم فینال اسیا هرکی خواست بره

امين

دوست ندارم اینو بگم… ولی فکر کنم داریم وارد دوره ای شبیه دوره دوم مدیریت حبیب کاشانی میشیم که مدیریت کلا اومده که تماشاچی باشه و کل تیم رو ازهم بپاشونه… روزای تلخ پرسپولیس بازم توراهه رفقا…

مهدی غزنوی

از این سرپرست توقع زیادی نمیتوان داشت
منتظر اخبار تلخ دیگر باشین

همگی کمرِ همت به نابودی پرسپولیس بستن

ارش6

حقیقتش کاکو من ۴۵ هزارتومن یارانه دارم اگه میدونی لازم هست بهت بدم……………ببین مشتی خان ارزش این پیراهن خیلی با ارزش تره ……..برو دس خدا عامو

فقط پرسپولیس

به درک به گور سیاه.. فکر کردین کی هستین؟؟ خوبه حالا تا ۹۰ درصد پولتونو گرفتید و پاداشتونم‌تا ریال اخر گرفتید.. هرکس بنده پوله از پرسپولیس گمشه بره.‌

عشق است پرسپولیس

لعنت خدا بر رسول پناه و دارو دستش. ما منت کسی رو برای موندن نمیکشیم ولی نه اینکه بازیکن بدون یک ریال درآمدزایی از تیم بره. تو این وضعیت آشفته اگه ۳۰۰ هزار دلار گیر باشگاه بیاد مگه بده. آخه لعنتی تو چی میدونی از مدیریت؟ خدا خدا کیا دارن تو این مملکت حکومت میکنن. خدا دردتو به کی بگی؟ تف به شرافت نداشتتون

همه جا قرمز

دست خوش آقای ترابی دست خوش