فوتبال جنوب
با انتشار پیام هایی جداگانه/رحمانی و جماعتی از هواداران فولاد خداحافظی کردند
2 بازیکن فولاد با انتشار پیامهای جداگانه از هواداران این تیم خداحافظی کردند.
بعد از اینکه چند روز قبل احمد آل نعمه از فولاد جدا شد و با هواداران این تیم خداحافظی کرد، حالا نوبت به بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی رسیده است.
این 2 بازیکن فولاد با انتشار پیامهایی جداگانه از هواداران این تیم خداحافظی کردند.


