اخبار باشگاهاسلایدر

باشگاه پرسپولیس به حکم AFC اعتراض کرد

پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس به حکم محرومیت این باشگاه از حضور تماشاگران در بازی مقابل لخویا اعتراض کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به حکم AFC مبنی بر محرومیت از حضور تماشاگران این تیم در بازی مقابل لخویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ارسال کردند.

نامه اعتراض مسئولان پرسپولیس تحویل فدراسیون فوتبال شده است تا امروز برای AFC ارسال شود.

مسئولان پرسپولیس در اعتراض خود به AFC استدلال هایی آورده اند از جمله این که چطور وقتی امروز آخرین مهلت برای ارسال اعتراض به نامه اولیه شما بوده است حکم را صادر کرده اید.

البته پرسپولیسی ها پیش از این و قبل از صدور رای توضیحات خود را درباره اتفاقات رخ داده در قالب نامه ای برای AFC ارسال کرده بودند و این حکم با در نظر گرفتن توضیحات صادر شده  است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
6 یا 4 ؟؟

من شک ندارم اون بیشرفی که انکارو کرد یه استقلالی بدبخت حسود بود وگرنه ما دو گل جلوییم دقیقه ی 88چرا باید اون کارو بکرد!

دیهیم صولتی

بنظرم اگه محرومیت پابرجا ماند باشگاه چند تلویزیون بزرگ با تبلیغات برندی مناسب محوطه بیرون ورزشگاه تدارک ببیند 10 یا بیست هزار نفر برن صدای تشویقشان به گوش تیم برسه کارلخویا تمومه……..شاید رویایی بنظر می اید ولی جالب و شدنی است

قلبی به رنگ پرسپولیس

دوستان باید برویم به سایتafcبه اعتراض باشگاه کمک کنیم .ما اگه بتونی به سایت afc هجوم بیاریم انها رای را عوض میکنند.کمک کنید .ولی خدا با ماست اگه نبود ما صعود نمیکردیم.حالا خودش درستش میکنه

سرخ

خدا لعنت کنه این آدم بیشعور و با این عربارو

محمد

باشگاه بزرگ پرسپولیس میتواند با نصب مانیتور اطراف ورزشگاه و حصور پرشعور تناشاگران هم قوت قلبی برای بازیکنان و کادر فنی باشد و هم ترس و دلهره برای حریفان لیجاد کند

دیوید6 آتیشه پرسپولیسی

اینجا نوشته آخرین روز اعتراضه چطور حکم صادر شده تو روزنامه پیروزی نوشته ده روز برا اعتراض فرصت داریم بازی 6 روز دیگه است منکه متوجه نمیشم کدوم درسته دوستان شما بگید کدوم درسته فقط هرچی هست خداکنه به نتیجه برسه بازی بدون هوادار خیلی سخت میشه عربا کارخودشونا کردند هرچی از الهلال تعریف کردیم که جوانمردانه بازی کردند اینجا ناجوانمردی عربا دوباره معلوم شد هرکی میدونه بمنم بگه کدوم مطلب درسته

بهنام

آقایونی که میرید ورزشگاه لیزر میبری فکر میکنی خیلی بامزه این!؟آقایی که سنگ و بطری پرت میکنی!به خیالت با تعصبی!؟بفرمایید کارای احمقانه شماهاست که حالا کل هودارای باشگاه باید ضرر حرکتای شماهارو ببینن،بخدا امروز50میلیون هوادار پرسپولیس بهت بدترین فحشارو دادن،حقته،ولی چه فایده!؟آخه بیشعور!!!دشمن با آدم همچین کاری میکنه که توی در ظاهر هوادار میکنی!؟ آقای طاهری توروخدا اعتراض کنین انشاللا رای برگرده ولی ازین به بعد هر سکو10تا هوادار داوطبانه با1بازوبند یا کاور به عنوان مسعول انتظامات مشخص بشن که جلوی همچین حرکتایی گرفته بشه تو روخدا،هیج زحمت و هزینه ای نداره فقط1ذره برنامه ریزی میخواد

پرسپوليس من

خدا باعث و بانيشو لعنت كنه …خودمون همه چىرو خراب كرديم !!! آدمين بچاپ لطفا

پرسپوليس من

خدا باعث و بانيشو لعنت كنه …خودمون همه چىرو خراب كرديم !!!

پرسپولیس افسونگرآسیا

ازطریق این سایت محترم به مسئولین باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شود در صورت قطعی شدن بازی بدون حضور هواداران، تمامی جایگاه ها را با پرچم های سرخ رنگ پرسپولیس آذین کنید وزش باد موجب یادآوری نگاه 40.000.000 هواداران که چشم به ساق های بازیکنان دارد می شود

پرسپولیس افسونگرآسیا

ضرب المثل معروفی است که میگه آدمی که خوابیده باشه را میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودش را به خواب زده باشه نمیشه بیدارش کرد، AFC خودش را به خواب زده!!

ولی

اینجوری که خیلی بد شد از یک فاکتور مهم محروم شدیم علاوه بر اون کمال که نداریم بازی سختی داریم شرایط وفق مراد نیس خدا به دادمون برسه

پرسپوليسيه صدآتيشه

اميدوارم اين مشکل حل بشه که تيممون ضربه نخوره.

۶+۴

خداکنه اعتراض قبول بشه خیلی خبربدی بود خدایا خودت کمک کن

Majid

ان شاءالله به خیر بگذره