اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

باشگاه ذوب‌آهن: به میدان رفتن حردانی و آمانوف برای استقلال غیرقانونی بوده است/ باز شدن پنجره علی‌الحساب یعنی چه؟!

باشگاه ذوب‌آهن برای حضور دو بازیکن جدید استقلال در دیدار اخیر دو تیم شکایت کرده است.

محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان  درباره شکایت این باشگاه برای استفاده تیم استقلال از صالح حردانی و عزیزبک آمانوف در دیدار اخیر دو تیم، اظهار داشت: طبق اطلاع ما فرشید باقری و یکی دو بازیکن دیگر برای عدم دریافت مطالبات‌شان به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده بودند و برای همین پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال بسته شده بود، ولی کمیته وضعیت اعلام کرده است علی‌الحساب کارت بازی دو بازیکن جدید استقلال صادر شود!

وی با اشاره به غیرقانونی بودن این روند، یادآور شد: کمیته وضعیت یا پنجره را بسته و یا نبسته است. با این اوصاف دیگر حقی برای باز شدن علی‌الحساب ندارد. این یعنی چه؟! باید دید طبق کدام قانون این اتفاق رخ داده است. الان ما به این موضوع اعتراض کردیم تا بدانیم طبق چه قانونی پنجره استقلال علی‌الحساب باز شده است. اگر قانونی بوده است باید به ما ارائه  شود، ولی اگر غیر از این است ما شکایت‌مان را پیگیری می‌کنیم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش ضد کیسه

واقعا دیگه گند و کثافت کیسه آبی با اینهمه حمایت فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته عنضباطی و استیناف و امتیاز معیشتی و کمیته داوران و سهمیه پنالتی و عدم اخراج بازیکنان خطاکار در هر بازی از این تیم همه جا رو فرا گرفته!!!
این تیم محصول طویله تیمسار خسروانی بوده و حالا هم پاسدار آجورلو ، یعنی تیم حکومتی بودن و خواهند بود.
#خدایا_شکرت_که_پرسپولیسی_ام.

عشق ابدی

اخه دیگه چکار کنیم و چجوری حالیتون کنیم که از اون خر بزرگشون که وزیر هست تا سازمان کثیف لیگ و اون فدراسیون درپیت و کمیته اخلاق که چه عرض کنم کمیته ک..نی.. ها.. همه و همه کیسه کش هستن مگه شکایت نساجی و فولاد و این اخریش هوادار به کجا رسید الکی وقتتون رو هدر ندین نه تنها رای به سودتان نمیدن که چه بسا شش امتیاز هم ازتون کسر کنن دیگه خیلی دارن تابلو بازی در میارن فقط متحد شدن شاشتقلال رو قهرمان کنن ولی بازم هیچ گهی نمیتونن بخورن چون سرور ابدیشون پرسپولیس بزرگ بازم مثل همیشه قهرمانه اینو باید هوادارای زبون نفهم کیسسسسسسسسسسسسه و گوریخ زرد قلمکار سکانهان باید بدونن

م ر

مطمین باشید که کسر امتیاز از استقلال نمیکنند اگه عکس این قضیه بود راحت مثل گل گهر که ازش کسر کردن از ذوب آهن کسر امتیاز میکردن الان یه قانون من در آوردنی میدن بیرون تازه ذوب آهن رو هم جریمه میکنند که چرا اصلا این شکایت رو کردن

رحیم

بازشدن پنجره یعنی قلدری وروز گویی و نظامیگری آجورلو و حمایت بیدریغ وزیر و فدراسیون و کمیته های ۱۰۰درصد استفراغی!!!!
اعتراض دارین؟؟!!
اعتراض وارد نیست!!!!!

محمد پرسپولیسی

این چه وضعشه. خدا لعنتتون کنه بی خانواده های لاشی. لجن زار شده فدراسیون با دوچرخه سواران

محمد پرسپولیسی

خدا وکیلی دیگه شورشو درآوردن. این علی الحساب چرا واسه پرسپولیس یا سایر تیم ها نیست؟

Mark

بابا بی خیال آخرش۲۰ میلیون ریال جریمه میشند…. ما از این خلافها از آبیها زیاد دیدیم ولی هیچوقت اتفاقی نیوفتاده و نخواهد افتاد . فقط مال پرسپولیس خار داره…. بنازم به پرسپولیسم که تو تاریخ همیشه مظلوم بوده و بازم پر افتخار ترین تیمه…دم همه بازیکنا مربیا تدارکات تیم گرم که با همه نامردیها هنوز لرزه به تن تمام تیمهای لیگ میندازند و حسرت قهرمانی رو به دل همشون گذاشتند. به امید قهرمانی ششم . ما هوادارا قدر شما با معرفتا رو میدونیم. زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسهای واقعی

احمد

حالم از قیافه ی آجرلو بهم میخوره
یاد مایلی کهن افتادم تو برنامه نود بهش گفت تو باید بری کلانتری ادامه خدمت بدی نه فوتبال

کیان

امسال به هر ترفندیه می‌خوان به واسطه بابا حمید ی جام مفت به کیسه کشا تقدیم کنن،، با ۱۲ نفر بازیکن در زمین به تیم هوادار گل زدن ،، الآنم که دو بازیکن غیر قانونی بازی کردن ،، ۳ امتیاز مفت از گل گوهر گرفتن ،، گل آفساید زدن،، بی دلیل براشون پنالتی میگیرن و……..

فواد

اینا۱۲نفره گل میزنن بازیکن قاچاقی بازی میدن دکترتیمومیزنن قلیون میکشن توفرودگاه هواداراشون روچک مال میکنن توامارات پارتی میرن ‌پودرمیخورن ولی هیچکی نی بگه پشت چشتون ابروس.تمامی جرایم برادیگرتیماس.هروقتم دیدن بازیکناشون مصدومن یاحال ندارن بازی کنن خودشونوب کرونامیزنن ..‌‌….فوتبال پاک فرهات پوتری

نصیر

وضع استقلال و فدراسیون جوری شده که حتی دیگه ترسی هم ندارن از فساد کارت سربازی جعلی مدرک دانشگاهی جعلی قرار داد جعلی ایجنت جعلی دوستان امنیتی فوتبال دوست جعلی که به خاطر علایق فوتبالیشون فکر می کنن بازی خونی فوتبالی ها بسیار ساده هست..

اسد ... پرسپولیس

علی الحساب چیست؟ یعنی فدراسیون استقلالی که میخوان به هر طریقی و بعد از چندین سال تیم محبوبشان کیسه رو قهرمان کنند(اینم جواب علی الحساب)……
ولی به کوری چشم همه آنها امسال هم پرسپولیس قهرمانه و حق به حقدار میرسه ظلمی پایدار نمی مونه و فردا همه کیسه ها از فدراسیون غزل میشن از عزیزی خادم گرفته تا همشون

Perspolis The Great

علی الحساب؟
پس پنجره پرسپولیس رو چرا علی الحساب باز نکردید که بتونه اونم بازیکن بگیره؟
هر روز پنجره پرسپولیس رو می بستن و اجازه ندادن بازیکن بگیریم دقیقا بخاطر بدهی های داخلی
خدا ریشه ظلم رو بکنه

6قدیم

دوستان شک نکنیداگراین جرم ثابت بشه،کمیته انضباطی باقاطعیت تمام دوچرخه سواران رو۲۰میلیون جریمه میکنه!

محمدحسین

آقا حالا علی الحساب باز کردن دیگه لطف کنید علی الحساب بازی رو ۳بر صفر کنید تا بعد..

پسر پرسپولیسی

هیچ توش در نمیاد. اینا خودشون قانون دور زدن . سیرک شده فدراسیون

عدنان

با رفتن خادم کیسه کش و افراد پفک آبی تو فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته انضباطی و… و انشالله با حضور افراد سالم پروند های کیسه باید رسیدگی بشه و این تیم مافیایی به سزای اعمالشان برسن

آرش

خودتون کوچیک نکینید هر طور شده میخوان جام پاک بدن به اینا جریمه هم می شید به جای هم نمیرسه مگر این که به ای اف سی یا فیفا شکایت کنید