روی آنتن

بازی پرسپولیس از این شبکه پخش نمی‌شود

برخلاف هفته قبل بازی پرسپولیس مقابل شمس آذز از شبکه سه پخش نخواهد شد.

هفته گذشته بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی از شبکه سه با قطعی های مکرر و تقسیم تصویر روی آنتن رفت و جدال نساجی با استقلال به شبکه ورزش فرستاده شد. حالا به نظر می‌رسد وضعیت عوض شده و این بار پرسپولیس را به شبکه ورزش فرستاده‌اند.

سایت رسمی شبکه ورزش اعلام کرده که بازی شمس آذر مقابل پرسپولیس سه شنبه ساعت ۲۰ از این کانال به طور زنده روی آنتن می‌رود و بدیهی است که در چنین شرایطی جدال استقلال و گل گهر از شبکه ۳ پوشش داده می‌شود. در هفته پایانی مسابقات هم بازی تیمی که صدرنشین جدول باشد از این کانال به طور مستقیم روی آنتن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارتش سرخ

تیم ما در کورسه و اوله، بازی استقلال پخش زنده شبکه ۳ باشه؟

هوادارپرسپولیس

هرشبکه ای پخش شود پرسپولیس برنده است و سه امتیاز بازی راگرفته و به ۶۵ امتیازی می رسد و به قهرمانی لیگ برترنزدیک می شود.

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

بچه ها نترسین برین جلو دشمنان پرسپولیس هم هیچ غلطی نمیتونن بکنن به امید برد وقهرمانی