اخبار تمریناتاخبار مسابقاتاسلایدر

بازی دوستانه درون تیمی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی / گلزنی عبدی و عالیشاه و برتری تیم قرمز

تیم پرسپولیس درپی لغو بازی با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی بازی درون تیمی برگزار کرد.

نماینده فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا با اعلام بسیار دیرهنگام لغو بازی با ذوب‌آهن که قرار بود امروز شنبه در چارچوب دیدارهای لیگ برتر فوتبال انجام شود، با صلاحدید کادرفنی از ساعت ۱۵ در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی در یک مسابقه درون تیمی در قالب دو تیم زرد و قرمز به میدان رفت.

این تصمیم با توجه به سفر تیم در روز یک شنبه و عدم امکان بازی تدارکاتی با تیم‌های دیگر با توجه به لزوم انجام تست‌های کرونا، صورت گرفت.

این بازی طبق قواعد رسمی مسابقات فوتبال و با حضور داوران لیگ برتری انجام شد. دو تیم به طور کاملا جدی برابر یکدیگر کوچ شدند و در نهایت تیم قرمز با دو گل به پیروزی رسید. این در حالی بود که بازیکنان انگیزه زیادی هم از خود نشان می‌دادند تا دستورالعمل‌های تاکتیکی را به دقت اجرا کنند.

در بازی درون تمرینی امروز پرسپولیس؛ دو گل تیم قرمز را مهدی عبدی و امید عالیشاه به ثمر رساندند

ترکیب تیم قرمز: حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و مهدی عبدی

ترکیب تیم سفید: بوژیدار رادوشویچ، احسان حسینی، محمد خارکش، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، سعید حسین‌پور، علی شجاعی، وحید امیری، احسان پهلوان، آرمان رمضانی و آریا برزگر

در پایان این مسابقه هم بازیکنان، بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز گرم کردند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس فردا یک‌شنبه، تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد تا آماده فینال رقابت‌ها شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید

♥️♥️♥️♥️+♥️♥️♥️♥️♥️♥️

mhmd10

ترکیب تیم قرمز فک میکنم ترکیب اصلیمون تو فینال باشه،ینی با سیستم ۴.۲.۳.۱
حامد گلر،سید و کنعانی مدافعین وسط،شیری اقایی دفاع کنارامون
احمد و سرلک هافبک دفاعی،
وینگرامون امید و سیامک ،بشارم پشت تک مهاجممون مهدی عبدی بازی میکنن

داوود خطر

بزنم به تخته تیم ذخیره مون خودش میتونه تو لیگ مدعی باشه

رسول

محمد انصاری هم بازی کرده خدا رو شکر

عشقپولیس

چرا هیچکس هیچ جا اعلام نکرده دوتا گل رو کی زد؟؟

محمدی

یه بار دیگه تیتر رو بخون شاید اعلام شده!!!

سعید جم

خدا رو شکر یه بازی درون تیمی خیلی خوب برگزار کردیم، به نظر من این بازی از بازی با ذوب مفیدتر بود، هم تمام بازیکنها فرصت بازی پیدا کردن و در شرایط مسابقه قرار گرفتند، هم برنامه های تاکتیکی رو راحت تر اجرا کردند و هم با توپ فینال بازی کردند، ضمن اینکه خطر کرونا هم بازیکنان ما رو تهدید نمیکنه، به امید قهرمانی پرسپولیس ایران در آسیا انشاالله.

پرسپولیس با غیرت

بازم خوبه❤❤❤❤❤❤

اکبر

به نظر من بهتره زودتر برن قطر با یه تیم مطرح طبق قوانین بهداشتی یه بازی دوستانه برگزار کنن

جابررئیسی

به امید قهرمانی آسیا. لعنت بر رسول پناه خائن