فوتبال تهران

بازیکنان پرسپولیس مسموم شده بودند؟!

بازیکنان پرسپولیس  در پایان بازی با سپاهان ادعای عجیبی را مطرح کرده اند . اینکه نمایش بد آنها در این مسابقه به دلیل آب آلوده ای بوده که در خلال این بازی مصرف کرده اند.

به گزارش گل از اصفهان ، با غش کردن سه چهار بازیکن پرسپولیس ، و بیرون رفتن نقی زاده در 10 دقیقه پایانی حالا این فرضیه مطرح شده که پرسپولیسی ها پیز خور شده بودند. حتما دیدید که در بازی محمد نوری ناگهان به سمت بیرون زمین رفت و مشخص نبود چه اتفاقی برایش افتاده که  محسن بنگرمدافع پرسپولیس لحظاتی پیش به گل گفت :دقیقه 70 نوری به من گفت چند چندیم؟

این درحلی است که مانوئل هم در پایان بازی در کتفرانس اعلام کرده که 2-4 یازیکن تیمش خواب بوده اند!

 

 

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها