روی آنتن

بازگشت باشگاه به شبکه دو

پرسپولیس نیوز : برنامه باشگاه مجددا روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.

برنامه باشگاه مجددا با تهیه کنندگی مجتبی سلیم خانی پخش خواهد شد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است این برنامه به زودی با شکل و شیوه تازه روی آنتن برود.
 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها