
اخبار مدیراناسلایدر
بادامکی از پرسپولیس رفت
حسین بادامکی از سمت خود در باشگاه پرسپولیس کنارهگیری کرد.
حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد. شنیده میشود بادامکی قرار است به زودی به عنوان دستیار مهدی رحمتی در تیم خیبر خرمآباد فعالیت کند.
بادامکی که همراه تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه به سر میبرد، روز گذشته به تهران بازگشته است تا رسماً از این تیم جدا شود.




بی مصرف
بری دیگه برنگردی که با مذاکره کردن تو حتی یه بازیکن تاپ به تیم اصاف نشد فقط پول میگیرین ولی بازدهی اصلا ندارین واسه تیم
کاشکی خیبر مدیر عامل نداشت….
نیامده بود سنگین تر بود تارفتنش،،، بدردهمون خیبر و…. می خورد نه باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس… حاج محمدانصاری بیادخیلی بهتره،، حق انصاری هست نه دیگران
بسلامت، پشت سرتم نگاه نکن ❗
خدا خیرت بده آقای رحمتی میشه درویشم ببری پیش خودت
به سلامت
کمک خاصی نکرد حضورت