اخبار هواداران پرسپولیستيم ملي

ایران – امارات بدون تماشاگر شد

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا دیدار ایران و امارات بدون تماشاگر شد.

در جلسه امروز (شنبه) ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که با توجه به افزایش شیوع کرونا، بازی‌ دو تیم ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار شود.

تیم‌های ملی ایران و امارات قرار است سه شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این دیدار تیم‌های ایران و عراق در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار شده بود که شاگردان اسکوچیچ با برتری مقابل عراق به جام جهانی صعود کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Sa1350ni

بنظرتون مشکوک نیست !!!! (بازی سوپر جام)

پیروزان

همه اینها فیلم هست. مشکل اینها بودن بانوان در ورزشگاه هست.