
فوتبال جنوب
ایرانجوان شگفتی ها را کامل کرد/ادامه سریال حذف لیگ برتری ها با فولاد
تیم فولاد خوزستان با شکست خانگی مقابل ایرانجوان بوشهر از مسابقات جام حذفی کنار رفت.
دو تیم فولاد خوزستان و ایرانجوان بوشهر از ساعت ۲۰ امروز (شنبه) در آخرین دیدار از آخرین روز مرحله یکشانزدهم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان به پیروزی یک بر صفر تیم میهمان انجامید.
سجاد فیضاللهی در دقیقه ۸۵ تک گل ایرانجوان بوشهر را به ثمر رساند تا این تیم برنده دربی جنوب کشور باشد.
با این نتیجه، هشتمین تیم لیگ برتری نیز از جام حذفی کنار رفت تا ۵۰ درصد تیمهای لیگ برتری سهمی در مرحله یکهشتم نهایی جام حذفی سهمی نداشته باشند.



یه خورده ای اگه بچه ها تقلا کنن تو جام حذفی هم میشه نتیجه گرفت
بهتر….
کارمون به خودی خود آسونتر شد..دمشون گرم