فوتبال ملی و ایران

اولین تمرین احمدزاده با تیم اشلاسک وروتسواف+تصویر

پرسپولیس نیوز : هافبک سابق پرسپولیس اولین تمرینش را به همراه تیم شلاسک وروتسواف لهستان انجام داد.

 فرشاد احمدزاده، هافبک فصل گذشته پرسپولیس شب گذشته رسما با قراردادی یک ساله به تیم شلاسک وروتسواف لهستان پیوست.

امروز احمدزاده در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد و با همبازی های جدیدش تمریناتش را آغاز کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
RED

جناب ادمین چرا نظرات را با تأخیر زیاد درج میکنید

RED

اگر در ترکیب اصلی هم قرار بگیری بعد از ۲ تا بازی میچسبی به نیمکت.

علی

مثلا خیلی تحفه هست ازش نوشتین

سپهر

فقط عشق خارج بازی کردن داشتی.چه استقبال باشکوهی ازت شد موقع معرفی.برو بابا الکی خوش!