
نقل و انتقالات پرسپولیس
اوسمار قید خارجیهای پرسپولیس را میزند؟
نقل و انتقالات پرسپولیس ارتباط مستقیمی با آسیایی شدن این تیم دارد.
نتایج بد پرسپولیس در نیم فصل دوم باعث شد تا این تیم از جمع مدعیان فاصله بگیرد و شانس کمی برای آسیایی شدن داشته باشد. گرفتن یا نگرفتن سهمیه آسیایی، تاثیر مستقیمی روی نقل و انتقالات پرسپولیس خواهد گذاشت.
اگر پرسپولیس به هر طریقی راهی آسیا شود، این باشگاه در تابستان چند بازیکن خارجی جذب خواهد کرد تا خودش را تقویت کند ولی اگر نتواند مجوز آسیایی شدن بگیرد، ممکن است نه تنها قید جذب بازیکن خارجی را بزند، بلکه احتمالا با دو سه بازیکن خارجی فعلی خود هم قطع همکاری خواهد کرد تا از نظر مالی صرفه جویی کند.
در صورت ناکامی پرسپولیس در راه رسیدن به آسیا، اوسمار و مدیران پرسپولیس عمده تمرکز خود را برای جذب چند بازیکن داخلی خواهند گذاشت و شاید هم نیم نگاهی به جذب دو سه لژیونر داشته باشند.




پرسپولیس رو مثل یکی از شعب بانک در روستاهای مرزی میبینن که باید دخلش از خرجش بیشتر باشه؟! فوتبال داخلی که حق پخش و سود مالی ای نداره تنها سود واقعی هم با حضور در آسیا محقق میشه. موفقیت در لیگ و آسیا هم نیازمند هزینه مناسب و زیاده. ما گل گهر نیستیم آقای بانک دار
افرین صرفه جویی کنین که بازم تو لیگ گند بزنین و نرین اسیا پول صرفه جویی رو هم بدین بابت بازیکن بی کیفیت داخلی
تیمو باید خوب بست حالا چه تو آسیا باشیم چه نباشیم اینکه بگن چون آسیا نرفتیم پس مثل همیشه دنبال بنجلا بریم دوباره جامها رو از دست میدیم دوباره آسیا رو از دست میدیم دوباره میفتن به التماس کردن واسه گرفتن سهمیه،دوباره برمیگردیم سر پله اول و این سیکل معیوب همچنان ادامه پیدا میکنه!
فوتبال ایران چی داره غیر از هوادار ؟ همه چیه فوتبال این مملکت ویرانه ای بیش نیس پس الکی دل خوش نباشید . بازیکنان دو زاری هم شایسته حمایت تماشاگران نیستند .
اگر قراره پرسپولیس در زمین مسابقه آسیایی نشود مشکلی نیست ولی اگر قراره با باند بازی استقلال و تراکتور آسیایی نشود دلیلی ندارد سال دیگه در لیگ شرکت کند