اخبار بازیکناننقل و انتقالات پرسپولیس

امیری از حضور در تمرین پرسپولیس منع شد

باشگاه پرسپولیس قرارداد هافبک باتجربه خود را در سازمان لیگ به ثبت نرسانده است.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته و در آخرین روز نقل‌وانتقالات لیگ برتر، قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کرد.

باشگاه پرسپولیس قرارداد وحید امیری که در لیست مازاد هاشمیان قرار داشت را در سازمان لیگ به ثبت نرسانده است تا وضعیت این بازیکن نامعلوم باشد.

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته قصد داشت قرارداد وحید امیری را مانند دورسون و مهری به صورت توافقی فسخ کند، اما این بازیکن حاضر به جدایی از پرسپولیس نشد و این باشگاه هم در واکنش به موضوع یادشده قرارداد او را در سازمان لیگ ثبت نکرد!

وحید امیری در تاریخ 18 خرداد ماه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید کرده بود، اما با آمدن وحید هاشمیان، این بازیکن در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفت.

با توجه به عدم ثبت قرارداد وحید امیری در سازمان لیگ، این بازیکن اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و در صورتی که باشگاه پرسپولیس بخواهد نام او را به لیست تیمش اضافه کند، یک سهمیه بازیکن آزاد این تیم خواهد سوخت.

امیری در تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس هم به همین دلیل غایب بود و به این بازیکن اعلام شد با توجه به اینکه در لیست تیم حضور ندارد در تمرین حاضر نشود.

قرار است جلسه‌ای میان امیری و باشگاه پرسپولیس برگزار شود تا تکلیف امیری مشخص شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
49 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدبرزگر

اقای هاشمیان درحدپرسپولیس نیست وبااین کارش اینوثابت میکنه وحیدامیری خودش یه تیمه

اخراج درویش

اگه کیسه‌کشی که هیچی ولی اگه پرسپولیسی هستی باید از سرمربی حمایت کنی، مگه هاشمیان چندتا بازی سرمربی پرسپولیس بوده که شما به این نتیجه رسیدی در حد پرسپولیس نیست؟؟
وحید امیری خیلی پسر با تعصب و با معرفتیه که خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده، ولی کارتال و هاشمیان گفتن بهش نیاز ندارن. شاید اونا یک دلیل قانع کننده دارند. شما اگه کیسه‌کش نبودی باید از درویش انتقاد میکردی. بازی اول رو مساوی کردیم ولی دروازبان و دفاع نداشتیم.

یه ترک خراسان عاشق پرسپولیس و رئال مادرید

چرا شماها نمیفهمید امسال نوبت تعضیف کردن پرسپولیس بود امسال خریدهای تراکتور استقلال رو ببینید هرکی رو خواستن خریدن بعدما هیچی که هیچی از پارسال تا امسال هنوز یک دفاع چپ و راست نداریم چه برسه جایگزین محمدی معمولیه جایگزینم نداره راستم که خلاصه فعلا براجعه ام که رررر ی د ه بازی اول حالم بهم خورد فقط عالیشاه و خدابندلو در خدمت تیم بودن و چقد به شانسمون فحش دادم که ارونوف کاش کاش مصدوم نمیشد چون تنها کسیه که مثل فصل اوسمار یک تنه تیم رو قهرمان میکنه و با کارهاش چنان روحیه تیم خودشو بالا میبره و برعکس روحیه تیم حریفو تعضیف میکنه که آدم کیف می‌کنه

حسین

با سلام
این برخورد با کسیکه برای تیم با غیرت زحمت کشیده اصلا درست نیست. تو مکتب پرسپولیس نامردی کردن جایی نداره. این اشتباه برای تیم تاوان داره شک نکنید.

رضا

اینجا همونجایی که میگن گذر پوست به دباغ خونه می‌افته اونقدر که امیری برای پرسپولیس زحمت کشیده هاشمیان بوی پرسپولیسی بودنه میکشید درست نیست حتی شما آقای درویش نکنید بزرگان حرمتی دارن امیری یه چیز دیگه که‌ در جام جهانی سر ایران هم بالا برد

مهران محبوب

اینایی که میگن هی درست نیست برخورد با امیری و این حرفا ،مگه تو زمین قراره با تعداد بازی و اخلاقه خوب گل بزنه طرف یا پاس گل بده؟؟!!! اصلأ اگه اینقدر عاشق پرسپولیسه چرا خودش دوسال پیش خدافظی نکرد وقتی می‌دونه دیگه بازیش هیچ سودی نداره برای تیم!!!؟؟ پس قضیه چیزه دیگس من با بی احترامی موافق نیستم ،فقط میگم هیچ باشگاهی دیگ اینارو نمیخاد اگرم بخاد نه تهش خیبری ،فجرسپاسی یا این مدل تیما ک یک پنجم پول پرسپولیسو میدن ،برا اینه که چسبیدن به پرسپولیس به زور بمونن،سروش رفیعی احمدزاده پورعلی گنجی سرلک و… اینا دیگ بدرد لیگ یکم نمیخورن بخصوص احمدزاده و رفیعی که کلا بدرد لای جرز دیوارم نمیخورن به والله

یه ترک خراسان عاشق پرسپولیس و رئال مادرید

چیزی میزنی حالا همه اینایی که گفتی درسته ولی پورعلی گنجی رو کسی نمیخواد خخخ بذار قرارداد نمیبستن ببین تراکتور چجوری پورعلی گنجی رو میخرید تازه پیشنهادم بهش داده بود چی میگی بعدم امیری رو میتونستن اون اول قراردادشو نبندن که بتونه سپاهان و تراکتور بره نه الانی که لیست اونا مر هست تازه تراکتور به امیری پیشنهاد داده بود

مهران محبوب

فازت چیه انصافا شر میگی!؟؟ بزارم قرارداد نمیبستن!!!؟؟ ینی چی؟!! اولاً اگ تراکتور واقعا میخاستش مطمئن باش مثل ترابی و بیرانوند و اسماعیلی فر گرفته بودش الانم رو نیمکت اونا بود هر بازی مثل پوریا پورعلی که پدیده لیگ بود با ۲۳ سال سن ولی گرفتنش فقط برا اولویته ۳/۴ ،دیگ پورعلی گنجی با این سنه زیاد و همیشه مصدوم بودنش که از ترابی گنده تر و محبوب تر نیست که برا هوادارای پرسپولیس ،دیدی که خیلی راحت بردنش تبریز ،پس اگ میخاستنش اول واسه روز مبادا بود و ضعیف کردنه ما.. دوما تو چیز زده ی خدایی هستی انگار که فازه گنده کردنه بازیکنای فوتبال تموم شده داری ،جای اینکه قدرته پرسپولیسو بخای پسری..️

پسر شجاع

خخخخ
یه سر اول بخودت بزن بعدأ به پیشنهاداتی که وحید امیری داشت ، اونموقع میفهمی همین الان با همین سنش که میگین زیاده چه تیمهایی خواهانش بودن

سید

مفت نویسی عادت امثال شماس

شهاب

سلام . این هاشمیان که ادعای آلمان بازی کردن داره از همین اول داره مسیر رو اشتباه می‌ره. اون از ترکیب بازی اول . این از برخورد با وحید خان امیری . این از بازیکن هپاتیتی . این از دوندگی تیم . واقعأ چرا ما اینقدر بدبختیم .

کیسه، تاسیس ۱۳۵۸

داری گلواژه میگی برادر .
هاشمیان ادعای آلمان بازی کردن داره؟؟ میشه بگی کجا این موضوع رو به رخ کشیده؟؟ ترکیب بازی رو میخواست چیکار کنه؟؟ ارونوف که هنوز مصدومیتش کاملا رفع نشده بود رو از اول میزاشت توی ترکیب اصلی یا خودش میرفت توی دروازه؟؟ نیازمند حاضر نشد قراردادش رو اصلاح کنه تقصیر هاشمیانه؟؟ مهاجم جذب نکردیم تقصیر هاشمیانه؟؟ مدیربرنامه بیفوما ازش شکایت کرد تقصیر هاشمیانه؟؟ یا مصدومیت بیفوما تقصیر هاشمیانه؟؟ بازیکن هپاتیتی چه ربطی به هاشمیان داره؟؟ مگه هپاتیت از هاشمیان بهش منتقل شده؟؟
بدبختی تو اینه که از زنوزی پول میگیری تا با نظرات مسموم تیم‌های دیگه رو به حاشیه ببری. به زنوزی بگو از سن و سالش خجالت بکشه.

مهران پرسپولیسی

یعنی این وحید امیری بهتر از احمدزاده تو جناه چپ بازی نمیکرد که خطش زدی من نمیدونم بازیکنی که واقعا دلش با تیم و ۳۰دقیقه بازی کند با تمام وجودش بازی میکند و احمدزاده با سروشی که واقعا برای تیم سرطان هستن فرق نمیکرد که بعد چندین سال اینجور حقش را بدید من فقط،اول کارکه وحید سرمربی شد گفتم و ترسیدم به وحید توهین نشد ولی انگار خودشم دوست داره در کنار درویش نابود بشد من که امسال به این تیم هیچ امیدی حتی برای ۵یا۶ بودن هم ندارم چه برسد به ۲یا۳ شدن

نعمت کرمانی

باید درویش و هاشمیان از این تیم برن تا درست باشه این تیم بااین وضعیت بجای نمی‌رسه آبروی امیری بردی خدا ابروتون می‌بره هاشمیان برو ازاین تیم تا درست بشه

دوچرخه‌چی

کیسه کش معلومه خیلی از هاشمیان ترسیدیااا

نعمت کرمانی

سلام واقعا باید تاسف خورد با دستورهای پرسپولیس اینجوری برخورد میکنن آسیاب به نوبت آقای هاشمیان سرمربی پرسپولیس به شما هم میشه بگی سرمربی باید شما برید یه تیم زمین های خاکی بشید نه تیم پرسپولیس

Red Army

باید درویش رو وسط میدون آزادی دار بزنیم

م.س

تیم های دیگه دارند دربازیکن گرفتن کولاک میکنن ما اندر خم بازیکنان تاریخ گذشته هستیم

پرسپولیسیم

در طرف مقابل تیم کیسه دست رو هرکس گذاشتن خریدن این سمت هم آقای درویش دو ماه کربلا تشریف داشتن آقای کربلایی محترم اگه اونجا زن و بچه داری صاف به مردم بگو این همه سفر کربلا بخاطر چیه نکنه رئیس سازمان عتبات و عالیاتی خب برگرد به اون خراب شده مرتیکه بیشرف اگه ادعای مدیریت و شرفت میشه هر سال دارین پرسپولیس تضعیف میکنید دشمنی تا کی و ب چه قیمتی

پرسپولیسیم

بی معرفتی رو تموم کردین واسه من هوادار که همیشه منتقد بازی امیری بودم ولی فوتبالش از هر لحاظ از خیلی باند باز بهتره به عقیده من تو دروازه بان هم از بخوان بازی میکنه اونم به بهترین نحو ممکن
میدونم اگه وسط بهش بازی بدن از سروش بهتره تو سمت چپ از احمد زاده بهتره پس این باند بازی ها و بیشرف بازیا تاوان داره اونم بد تاوانی
بدبخت ما که فکر میکردیم هاشمیان بیاد همه چیز خوب میشه اما هاشمیان هم اون چیزی که ما فکرشو میکردیم و می‌خواستیم نیست حداقل کم اینو تو هفته اول نشون داده احمد زاده بی کیفیت بی‌مصرف سمت چپ اتوبان کرد براجعه سمت راست مهاجم نداریم آل کثیر و دورسون رد کردن هیچی هم جایگزین نکردن

وحید

هاشمیان به هفته ششم هم نمی‌رسه . درویش تیم را نابود کردی خدا ازت نگذره که با احساس میلیون‌ها هوادار بازی کردی

Perspolis_6

خودکرده را تدبیری نیست….کاش کمی از این روزها جلوگیری میکردی و از پرسپولیس با ابهت می‌رفتی نه اینجوری….
آقا کریم باقری واسه همین در اوج خداحافظی کرد از ملی و باشگاهی.

حسن

خدا لعنت کند اولی شخص طرفدار تراکتور دومی تاج سومی درویش چهارمی هوادار متمول و پنجمی سروش رفیعی را

زندگ بات بلوچستان زندگ بات پرسپولیس

آقای هاشمیان و کربلایی با اون باند فاسد تون تقاص کاری که با وحید امیری کردین ان شاءالله تا هفته ششم پس میدی امیری جزء تاریخ و افتخارات پرسپولیس بود فقط تورو خدا این دیدگاه منو بزارین تا هفته ششم ببین چع برسر هاشمیان و کربلایی میاد با باند فاسدش

زندگ بات بلوچستان زندگ بات پرسپولیس

خاک توی سرت کربلایی بخدا وحید امیری از احمدزاده و سروش خیلی بهتره میدونیم که سنش بالاست امیری دوندگییش از جفتشون بیشتربود با این برخوردی که وحید هاشمیان و باند فاسد کربلایی انجام دادن در شان و مکتب پرسپولیس کبیر نیست که با یه بازیکن چند پسته اون بزارن توی لیست مازاد میدنی چرا چون وحید امیری باند باز نبود ونداشت حالا احمدزاده و سروش که توی باند کثیف کربلایی هستند ببینم امسال اگه با همین فرمان بریم جلو بخدا نیمه دوم جدول میشم اصلا درش شکی نیست آقای هاشمیان کجا مربیگری کرده و چه تجربه مربیگری داره چرا خود یحیی گل محمدی را نیاوردین چون فقط خواسته تون ضربه زدن به پرسپولیس بود یه پرسپولیس معمولی

قاسم

اگرامیری رانمی خواسین چراباآبروش بازی کردن
بایدتمام پولش ازاین دلال هابگیره

قاسم

رفتن بادلال بازی بازیکن بیمارومصدوم گرفتن خدای دستگاه های نظارتی کجاهستن نمی دونم داریم یانه که اگرداشتیم این چنین پول این مردم بدبخت حیف ومیل نمی کردن

قاسم

هاشمیان بایدبدون که امیری بهترین ستاره پرسپولیس وازخیلی های دیگه تیم بهتره بااین تفکرآقای هاشمیان فکرنکنم موفق بشه منتظرشعارهای تندوتیزطرفدارهاباشه

مهران محبوب

بهترین ستاره مون امیدمونه عالیشاهمون فقط همین و بس ✌️

م . ن

این چه وضع مدیریته. مهاجم خارجی رو با هزار خواهش و خسارت دادین رفت جاش کسی نگرفتین. اینم رفتار با بازیکن و کاپیتان با سابفه و پرافتخار

پرسپولیس همیشه قهرمان

وحید هم هر جایی بره یک پنجم پرسپولیس بهش میدن وگرنه با سر می‌رفت پول مفت پرسپولیس به حدی زیاده که حتی بازیکنی مثل وحید که بازیکن اخلاق مدار میشناسیم نه میزان قراردادشو حاضره اصلاح کنه نه حاضر به جدایی میشه…کریم باقری در اوج توانایی وقتی دید دایی نیمکت نشینش کرده بدون هیچ حرفی از فوتبال خداحافظی کرد چون هیچ تیمی رو لایق تر از پرسپولیس برای خداحافظی ندید همینطور مهدوی کیا…هیچ کدام از بازیکنان امروزی حق ندارن از عشق به تیم و پیراهن حرف بزنن!!!

پسر شجاع

چقدر راحت هر حرفی رو میزنید اونم برا بازیکنی که سالها واقعأ از جونش مایه گذاشت برامون
اگه امیری پولکی بود که هم تچسوراختور میخواستش همم یکی دوتا تیم دیگه اونم با مبلغی خیلی بیشتر از این چیزی که پرسپولیس باهاش بست . پس لطفأ در مورد بازیکنان بزرگ و باغیرت تیم یکم سنجیده صحبت کنیم بهتره

مهران محبوب

آقا هرچی بود قدیم بود الان دیگ تو زمین به کاره تیم نمیاد چیکار کنیم!!!؟؟؟

پسر شجاع

همین الانشم از خیلی ها که بازی میکنن و اصلا بود و نبودشون فرقی نمیمنه بهتره
بعدشم من حرفم اینه ، اگه قراره بازی نکنه چرا اینجوری بش بی احترامی میکنن .
من میگم اگه قراره بازیکنی کنار گذاشته بشه قدر و منزلتش حفظ بشه ، اونم یکی مث وحید امیری که واقعاً از جون برای تیم مایه گذاشت
حالا اگه امثال جنابعالی متوجه شدید ته حرفو!!؟

سهراب

این حق وحید امیری نیست

پسر شجاع

گل بگیرن سر در این تیمو که هیچکس به هیچکس نیست
اون از مدیرعامل که فقط فکر منافع خودشو باند بازیشه ، اینم از مربی ای که امسال آوردن که نه تنها هیچی حالیش نیست حتی سرش نمیشه با بازیکنای باسابقه ی تیم چجوری رفتار کنه
میخواد اینجوری شخصیت خودشو نشون بده که من اروپا دیده ام و از این حرفا. در جایی که بنده شرط می‌بندم فقط همین کارا رو از اونا خوب یاد گرفته ، وگرنه از دانش مربی گری کاملا صفره صفره

عبدالله

درویش ریاکار حال بهم زن
باید آبدارچی باشگاه میشد نه مدیرعامل
هوادار کم عقل هم به بازیکن فحاشی می‌کنه

مهران محبوب

به سروش رفیعی و احمدزاده فش ندن!!!!؟؟

آرش

خسته نباشند اما سنشان به نظر من کمی زیاد شده البته تنها این قهرمان نیست احمدزاده سروش عالیشاه و چند تا دیگر تیم های رقیبان ترکیبشان تقریبا جوان شده اند اما تیم ما متاسفانه به چند تا بازیکن سن بالا وابسته شده یک روز می گذراند چپ یک روز راست و عملکرد هم صفر سیستم هم که بازی اول علی اصغری به سبک آلمانی بود ببینیم بازی دوم چطوری هستند

حسین

کمی نه، خیلی زیاد شده ، بوی پول بیت المال به مشامش خورده، الان اگه تو کیسه بود با تیپا مینداختنش بیرون ، تو رو خدا اگه پرسپولیس رو دوس داری برو

مهران محبوب

فازت چیه الان اسمه عالیشاهو میزاری کناره اینا!!!؟!!!!؟؟

علی صباغ

دیگه حالم از وضعیت امسال بهم میخوره ، هیچ چی سر جاش نیس.

پرسپولیسی قدیمی

ای خاک عالم بر سر درویش و کل مجموعه مدیریتی!
پرسپولیس با وجود شما، نیازی به دشمن نداره

مهدی پرسپولیسی

خدا لعنتتون کنه این طرز برخورد با وحید باغیرت اصلا درست نیست
درویش حالم ازت بهم میخوره و به امید روزی که دیگه اسم نحست و نشنوم

حسین

برخورد رو میخای چجوری باشه داداش به زور خودش رو انداخته سر پرسپولیس از اول که مازادش کردن چرا نرفت ، سنش ۳۸ ساله ، امثال اینا پرسپولیس روبدبخت کردن، تنها کاری درستی که کادر فنی ومدیریت میکنه اینه

محمد

لعنت به درویش و هاشمیان. استقلال مرتب داره بازیکن تاپ میگیره ما معلوم نیس با کیا قراداد بستیم که لیست پر شده و یکی یکی بازیکنا رو دارن فسخ میکنن. امیری سگش شرف داره با این بازیکنایی که تو تیم هستن لعنتی های باندباز

فرزاد

به بازیکن پرسپولیس و به اعتبار باشگاه بی احترامی نکنید شان باشگاه و بازیکن رو حفظ کنید

Russell

متاسفم برای مدیریت ضعیف این قضیه
امیری همیشه با اخلاق بود و جزو تاریخ پرسپولیسه، باید به نحو بهتری این قضیه مدیریت میشد