اخبار استقلال

افتخاری : حضور شجاعیان در استقلال قطعی است

مدیرعامل استقلال مدعی است کار پیوستن داریوش شجاعیان به این تیم را باید قطعی دانست.

رضا افتخاری  در خصوص تمدید قرارداد مجید حسینی اظهار داشت: کادر فنی به حضور ایشان نیاز داشت. حسینی آینده خیلی خوبی دارد باید اعتراف کنم او پیشنهادات بهتری از جاهای دیگر داشت ولی چون در این باشگاه رشد کرده بود دوست داشت در استقلال بماند.

وی در خصوص اینکه گفته شد با توجه به اینکه مدیر برنامه حسینی و رضایی یک نفر است شاید این بازیکن از تیم جدا شود، تصریح کرد: چنین چیزی نبود ما روز گذشته نزدیک به ۶ ساعت با مدیر برنامه حسینی صحبت کردیم البته ما از قبل توافق کرده‌ بودیم فقط امضا مانده بود.

افتخاری درباره آخرین وضعیت شجاعیان افزود: حضورشان در استقلال قطعی است و قطعا با این تیم قرارداد خواهد بست.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت رامین رضائیان بیان داشت: ایشان اعلام کرده اگر فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال نکند در ایران با استقلال قرارداد خواهد بست.

افتخاری در پایان گفت:‌ به زودی تیم تکمیل خواهد شد و هواداران نگران نباشند ما از بازیکنان مانند فرزندانمان مراقبت می‌کنیم و مطمئن باشید تیم خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسیه صدآتیشه

رامین جان نمیاد شیشتقلال به خاطر این که این استاندارد رو نداره بیاد تو تیمی که تو آسیا ۶ تا گل میخوره.

Mohammad64

دروغ میگه مثل چیییی خواب ببینی رامین بیاد تیمتون انقدر عقده رامینو داشتین خبر نداشتیم ؟؟؟

AHMAD1365

نمی دونم چرا خیلی دوست رامین رضاییان بره کیسه وقتی مثلا میخواد واسه ما طرفدارا ادا اطوار دربیاره دوستان بازیکن سالاری نکنین.چندتا نکته اول اینکه رضاییان اگه واقعا گفته نره خارج میره کیسه ازچشم من یکی که افتاد اقای شومن زود اشکاش و تشویق هوادارا ازیادش رفت.دو اینکه استاد طاهری وترکاشوند الان چیکار میکنند کیسه بازارو جمع کرد بماند هرجوردلش میخواد خرج میکنه بعدم ماحتی تکلیف بازیکنای خودمونو روشن نکردیم سروش ونتونستیم حتی یه بار پای میز مذاکره بنشونیم.واقع بین باشیم باشگاه تاالان انگاردوتابازیکن گرفته خلیل زاده که خودش اومد منشا هم نزدیک بود بزنه زیر قراردادش.خواب نباشین دوستان همیشه دارن به ماظلم میکنن

محمد

رامین اگه میخواست با شما قرارداد ببنده که بعد بازی با ازبکستان با پرسپولیسی ها عکس نمینداخت و استوری با قلب قرمز‌نمیزاشت

محمد

با سبک بازی یوونتوسی و اتلتیکو مادریدی کچل حتما میشه یکی از بهترین پلی میکر های ایران