اخبار مسابقاتاسلایدر

پرسپولیس 0-0 استقلال خوزستان / سهمیه هم به خطر افتاد!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید تا شانس قهرمانی پرسپولیس بسیار کم شود.

در ادامه هفته بیست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌ پرسپولیس از ساعت 18 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا امید تیم کارتال برای قهرمانی، کم و کم‌رنگ‌تر شود.

پرسپولیسی‌ها با این تساوی 48 امتیازی شدند با یک بازی بیشتر نسبت به تراکتور، فاصله امتیازی‌‌شان با صدر جدول به شش امتیاز رسید تا در فاصله پنج بازی مانده به پایان مسابقات، شانس این تیم برای قهرمانی بسیار اندک شود.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، فرشاد فرجی (1+90 – یعقوب براجعه)، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، علیرضا عنایت‌زاده (62 – خدابنده‌لو)، میلاد محمدی، اوستون ارونوف (74 – ابوالفضل بابایی)، وحید امیری (46 – فرشاد احمدزاده)، علی علیپور و سردار دورسون (74 – عیسی آل‌کثیر).

ترکیب استقلال خوزستان: احمد گوهری، آرام عباسی، علی هلیچی، دیمیتریوس چاتزیسایاس، سبحان پسندیده، محمود مطلق‌زاده، بهروز بارانی (77 – علی هلیچی)، ساویو روبرتو (62 – محمد آبشک)، اسماعیل بابایی، تیوی بیفوما و کاینا نونس (88 – سیدمحمد حسینی).

داور: وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه یک: ارسال بازیکن استقلال خوزستان به صورت تصادفی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد، اما گندوز این توپ را با کف دست رد کرد.

دقیقه 3: قطع توپ بیفوما و پاس در عمق او به کاینا نونس این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما گندوز با یک واکنش خوب ضربه نونس را با پا برگشت داد.

دقیقه 9: سروش رفیعی به دلیل خطای شدید روی بازیکن استقلال خوزستان با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 26: اشتباه عجیب گندوز در خط دروازه می‌رفت تا کار دست سرخپوشان بدهد، اما نونس نتوانست از این فرصت استفاده کند و بلافاصله توپ برگشت داده شد.

دقیقه 28: شوت ساویو روبرتو از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 50: علی علیپور با یک چرخش و یک شوت توپ را راهی دروازه استقلال خوزستان کرد، اما ضربه او در دستان گوهری آرام گرفت.

دقیقه 54: ضربه سر علیپور تیر دروازه گوهری را لرزاند و در ادامه هم دورسون نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند.

دقیقه 62: امیر خلیفه اصل سرمربی استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 70: سبحان پسندیده نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 79: عیسی آل‌کثیر با ضربه سر دروازه گوهری را باز کرد، اما کمک داور آفساید مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد.

دقیقه 83: گئورگی گولسیانی از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه امتحان کرد، ولی شوت او در دستان گوهری قرار گرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
53 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی

الان به حرف بیرانوند رسیدم که می گفت درویش تیم رو نابود کرد

پرسپولیسی دوآتیشه

سلام
تیم باید با شجاعت و جسارت خیلی بیشتری بازی می کرد؛ قبول!

ولی حرف دیگه دارم: دقیقه ۵۲ رو ببینین؛ گزارشگر می‌گه :” هروقت بیفوما پا به توپ میشه؛ لرزه بر اندام دفاع پرسپولیس می‌افته!”
کزارش‌گر “بی‌جا کرد؛ و حق نداره چنین حرفی بزنه. باید حتما عذرخواهی کنه و تنبیه بشه.

البته بازهم تاکید می‌کنم که تیم ما باید چنان هیبتی داشته باشه؛ که چنین فکری هم کسی نکنه!

پایان پیام

پرسپولیسی اصیل

خداقوت پهلوانان، خسته نباشید دلاوران

محمد

سلام
امروز وقتی بازی رو می‌دیدم تیمی که نیم فصل دوم سال قبل رو با اوسمار مثل تانک از روی همه تیمها رد شد و به هیچ حریفی رحم نکرد تا قهرمان بشه با تیم امسال مقایسه کردم فقط به یک نتیجه رسیدم. درویش و بادامکی نوچه زنونی و تراکتور بودن و برای اونها کار کردن.
رها کردن تیم و عدم مذاکره با بازیکنان موثر تیم و آزاد کردن اونها برای رفتن به تراکتور
آوردن یک سرمربی بی دانش و کاملا شکست خورده بنام گاریدو که در سوابقش فقط اخراج می‌دیدیم
عدم جذب بازیکنان موثر و کاربلد که بتونن تیم رو از بحران خارج کنن
رها کردن تیم به بهانه سقف قراردادها در حالیکه هوادارها بارها گفتن سقف قرارداد فقط برای تضعیف پرسپولیسه

پویا

بازی براجعه منو یاد صادق محرمی می اندازه اقای مربی بیشتر بازی بگیر از جوان ها به خدا ضرر نمی کنی سرعت تیمی بسیار پایینه به خاطر میانگین سنی بالا

Saeed

خداروشکر با درایت مربی خوبمون جانشین درجه یکی برای اورونف پیدا شد بنام ابوالفضل بابایی!!!!!!!!!!!!!!!!!سطح این مربی با این تعویض هایی که میکنه مشخصه نباید انتظار بیجا داشته باشیم

Amosapour

چرا مشکل اصلی تیم که درویشه رو نبینین؟؟خدا قانعتون کنه،ول الله گواردیولا هم بیاد تو این تیم با وجود درویش و پروین و نوچهاش به هیچ جا نمیرسه،یعنی نمیزارن برسه،،کریم هم عقل کرد سرمربی نموند،،،هزار بار گفتم تیم برانکو دیوانه بار بود و سبک بازیش تو آسیا قفل،ولی دارو دسته پروین چه بلایی سرش آوردن،،،شماها طرفدارا متحد باشید دست پروین و نوچهاش رو بکنین و همیشه بر علیهشون شعار بدید،تا گم بشن،،،تیم نجات پیدا خواهد کرد

عشق فقط پرسپولیس

قبول کنیم امسال خیلی بد تیممون بسته شد و بد مدیریت شد و بد بازی کردیم و قهرمانی هم واقعا حقمون نبود و امیدوارم از همین الان بریم با یارگیری و مدیریت خوب برای سال بعد.
امیدوارم مدیران باشگاه از اشتباهات امسال درس گرفته باشن.
به امید قهرمانی های دوباره و پی در پی.

ناصرکرامتی

این دوبازی روبه مربیان خودمان وآنالیزورهاباخت ومساوی دادیم.وگرنه نه وحید،سروش،فرجی،محمدی،ارونوف باندازه ۲ریال،بازی نکردند

ناصرکرامتی

جنازه سعیدصادقی ازبراجعبه ووووووبهتره ولی آقای کریم باقری اجازه نمیده

Ali

متاسفانه تیم به نبود بازیکن خوب عقب افتاد به بی مدیریتی و بی تجربگی‌اقای درویش و نبود برنامه مدیریتی برای این تیم
اقای درویش برو یا میمونی با مشاورهای درست تیم رو ببند و این ثمره ی کارهای شماس
تیم مدعی باید پوست بندازه ولی نه اینجوری

rahim

فقط باید بجنبن و تا لیگ تمام نشده قرارداد کارتال فسخ بشه تا سال بعد هم این گوه بازی ادامه نداشته باشه، اساسی باید خلوت کنن، اول از همه کریم باقری باید بره، مرد مومن تو ۱۵، ۲۰ میلیارد میگیری که مربی نبود به جاش وایسی نکه فقط مبصر کلاس باشی، بخدا با کریم و گاریدو حتما حتما شرایط بهتر از الان بود، کارتال سه تام جام از دست داده میگه مصدوم و داور، مرتیکه کثافت پرسپولیس با تیم دومش هم باید شمس آذر و اس خوزستان رو بزنه، از اون اول گندوز، پور علی، محمدی، ایوب، ریگی، سروش، احمدزاده، امیری، ال کثیر، صادقی، سردار، علیپور، بخدا بازیکن اضافی هستن. تا دو فصل بعد، چون سال بعد آسیا هم نیستیم.

رضا

تا فرشاد احمدزاده وفرشاد فرجی در زمین هستند وآل کثیر وصادقی بیرون باشند در بازی بهتر ازاین نتیجه نمیگیرید.

هوادار

خدا قوت خسته نباشید دلاور مردان ایران ،حیف که دوساعت پای تلویزیون نشستم

م . ن

با توجه به سوابق همین بازیکنان پرسپولیس و حرکت همیشگی در راستای موفقیت ; من به این نتایج مشکوکم. اگه قرار به جاخالی دادن به تراکتور برای قهرمان شدنش بود چرا سهمیه سال بعد رو دارن از دست میدن ؟

ایرانی

هیچ تاکتیکی بغیر از ارسال بلند نیست!!!آنهم همش آفساید!!!!!
نه بازیکن پا به توپ داریم نه بازی ساز مثل ترابی و تاکتیک زمینی که بتواند اگر گل نمیزند حداقل پنالتی بگیره!!!!!
کاملآ آماتور بازی می‌کنیم اما مشخصات حرفه‌ای را یدک میکشیم!!!!!!!!

مازیار

از این کارتال هم مربی برای این تیم در نمیاد. وقتی صادقی رو رو نیمکت داری بابایی چیه میاری بازی. چرا تیم هیچ تاکتیکی نداره؟ چرا آخر بازی همش میزنن زیر توپ؟ پرسپولیس همیشه به با حوصله بازی کردن معروف بود این چه سبک بازی

علی

سلام
یه مشتی پیروپاتال ومصدوم جمع شدن میخان جام بگیرن .انگارپرسپولیس مریض خونه است.
۹۰درصداین تیم باید برن

۶تایی

فصل قبل اورونوف یه تنه کل دفاع حریف رو بهم میریخت ، اما این فصل حتی یک بازی هم صد در صد خودش نبود.

محمد

اصلا معلوم نیست چه بلایی سر تیم اومده به جز ۲تا سانت که علیپور سر زد دیگه تمام سانتها افتضاح بود

۶تایی

واقعا پرسپولیس مشکل بازیکن داره، مشکل کارتال نیست.
فصل قبل عبدالکریم، دانیال و ترابی هم نفوذهای خوبی داشتن هم پاس و سانترهای دقیق داشتن، الان چپ و راستمون فقط نفوذ میکنن ولی یه سانتر دقیق و هدفمند ندارن.
قول میدم اگه تیم تقویت بشه با کارتال، فصل بعد با اختلاف قهرمانیم.

کاپیتان ابدی

خداییش فازتون چیه که میگید پرسپولیس بازیکن نداره؟؟؟میلاد و حسین دوتا دفاع تیم ملی هستن علیپور هم که دعوت شده بود تیم ملی اورونوف بازیکن فیکس ملیشونه گولسیانی بازیکن ملیه گوندوز دروازبان ملی هست اگه فرض بگیریم بقیه بازیکنا به درد نخورن که اونم اینجور نیست و امثال امید و بقیه بازیکنای خوبی هستن حالا مقایسه کنید با همین کیسه خوزستان اونا چنتا بازیکن اسم و رسم دار داشتن؟؟؟؟ هفته قبل شمس آذر کیو داشت که بهش باختیم؟؟؟ خواهشا حرف مفت نزنید

سعید

شما فازت چیه که معیارت تیم ملیه که سرمربیش قلعه نوعیه!!!!!!!!
در ضمن ما با تیمهای دیگه چیکار داریم؟ من تیم رو با تیم و بازیکنهای فصل قبل مقایسه کردم.
و اینکه همه طرفدارها و کارشناسا دارن میگن پرسپولیس خووب تقویت نشده بعد شما میگی ما بازیکن ملی داریم؟؟؟!!! پس شما حرف مفت نزن

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

نه میلاد ستاره هست، نه کنعانی، نه علیپور، اینا بعضیاشون یه زمانی ستاره بودن، حتی عالیشاه با در نظر گرفتن مصدومیت‌های این چند سال آخر ستاره به حساب نمیاد. جز ارونوف که اونم مصدومیتش این فصل خیلی زیاد بوده، ستاره‌ای به معنای واقعی نداشتیم. ضعیفترین تیم در ده سال گذشته از نظر بازیکن. اسم و رسم بازیکن‌های پا به سن گذاشته، مشکلی رو که حل نمی‌کنه هیچ, خودش مشکل‌سازه.

مسی

خداحافظ پرسپولیس برانکو ، سلام دوباره پرسپولیس به دوران علی اصغری . مدیریت پرسپولیس گند زد

Amir

یکی فساد سپاهان رو کنترل کنه چه پنالتی گرفتن براشون خخخخخ. حنانوف هم باید کارت دوم رو می‌گرفت اخراج میشد که نداد بهش. قشنگ مشخصه سپاهان رو می‌خوان تو کورس نگه دارن یا سهمیه بدن بهش. به خدا باید تجمع بشه فقط.

Mazyar

چرا سوالی می‌نویسی به خطر افتاد ؟؟
سپاهان برد و عملا سوم هستیم و در ادامه با این شکل بازی کردن فولاد هم بهمون میرسه .
یک تیم کاملا معمولی که در این دو بازی از تیم گاریدو هم اگه بدتر نبوده باشه قطعا بهتر هم نبوده . ماموریت درویش و رفقا با تبدیل قدرت بلامنازع فوتبال ایران به یک تیم که استقلال خوزستان ۵ امتیازش در این فصل رو گرفته باشه
#اخراج_درویش

شبنم

نیمه اول فقط پاس روبه عقب و بدون هیچ موقعیتی.‌ خوبشد گندوز بود وگرنه میباختیم.. نیمه دومم چنگی به دل نزد فقط یکم از نیمه اول بهتر بود.‌ این تیم مشکلش مربی نیست مشکلش بازیکنای بدردنخورن.. چپ و راست تیم فلج.‌ بازیسازم که نداریم عملا.‌ یه تیم صعیف رو نمیتونیم ببریم بعد توقع قهرمانی هم داریم.. ترابی یه تنه تراکتور قهرمان کرد بعد درویش دودستی تقدیمش کرد

کاپیتان ابدی

براجعه خیلی خوب بود حالا اینکه چرا اینقدر تعویض شد جای سواله داره در صورتی که فرجی هیچ حرکت مثبتی نکرد

رامین

خب خداروشکر دومم نمیشیم. چکار کردن تیمو تو این دوتا بازی. عملا امسال تموم شد. استقلال خوزستان نتونیم ببریم سپاهان میتونیم ببریم؟ میترسم چهارمین باختم بهش بدیم با بازی امروزمون. یه موقعیت خطرناک نداشته باشی مگه میشه؟؟؟!!! افتضاح به تمام معنی. مقابل تیمهایی که ما امتیاز از دست دادیم نگاه بکنی باید سرتو جوری بکوبی به دیوار که منفجر شه. مقابل نساجی، استقلال خوزستان، مس رفسنجان. یعنی خاک بر سر همتون

امید

از این اسماعیل مشنگ مربی در نمیاد. خدا لعنت کنه درویش بی عرضه.

یه فوتبالی

اگه قراره تیم تبریزی قهرمان بشه همون بهتر که بقیه بازیها مساوی بشه .

عارف

واقعا بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه و انگار برای رفع تکلیف بازی می کنند، این برازنده این تیم با این اما هوادار نیست، آقای کاظمی هم داوری است که سعی می کند کاملا حرفه ای، و با مکث بسیار، جریان بازی را از دور خارج و با این کار به تیم های دیگر کمک کند‌. متاسفانه نه تنها قهرمان نشدیم بلکه سهمیه را هم از دست دادیم.

بهرام راد

سهمیه چه کوفتیه گیر دادین. با این بازیکنای تیمای ایرانی و خریدای نجومی تیمای عربستان و قدرت شرق آسیا فقط تیمای ایرانی سوژه خنده آسیا هستن همشون. مگر اینکه یه مربی با دانش و با برنامه و سیستم کاری مشخص مثل برانکو بیاد که از بازیکنای متوسط بتونه بیشترین حد ممکن از کیفیت و کارایی شون رو بکار بگیره. وگرنه هیچ تیمی از ایران نره بهتره. نتیجش فقط اعصاب خردی هواداراس.

علی

وقتی مربی تیم میاد جلو جلو بهانه میاره قابل پیش بینی که انگیزه تیم رو از بین میبره کاش کارتال بره

Amir

سهمیه هم نمی‌گیرن با این بازی مزخرف. سروش رفیعی و فرجی و محمدی و سردار به درد لیگ دو میخورن نه پرسپولیس.

مسی

سعید صادقی پاسور گل زمان گاریدو رو بذاری نیمکت امثال عنایت زاده و بابایی بی تجربه رو بازی بدی . کارنال هم بدرد نمیخوره

ناصرکرامتی

آقای کریم خان باقری سعیدصادقی روبدبخت کرد.اجازه نمیده به کارتال که بگذارش توزمین.

بهرام راد

کارتال آدمی هست به نظرت که اگه به بازیکنی اعتقاد داشته باشه نتیجه گیری خودشو ول کنه بچسبه به حرف دستیار ایرانیش؟ این حرفای بچه گونه چیه. صادقی به شدت افت کرده به اضافه علاقه شدیدش به بازی انفرادی که تکنیک لازمش رو هم نداره. هر کی میره رو نیمکت میشه الماس از نظر شما. یه وقتی هم گیر داده بودین به یاسین سلمانی که دیدید وقتی بازی بهش رسید چقدر افتضاح بود و انگار فوتبال یادش رفته دیگه‌. مربی داره تمرینا رو هر روز میبینه نه من و شما

RED

درویش لعنت برتو قهرمانی بای بای

کوروش

کارتال مربی نیست!!!!

حمید رحیمی

نیمه اول تموم شد بدون حتی یه پخ به دروازه حریف !شخصیت کارتال رو دوست دارم ولی همونطور که از اولم گفتم فنی صفر میگه دستم خالیه حالا ما میگیم اره ولی مربی جان تیمت یه حرکت تاکتیکی از قبل تمرین شده انجام نمیده اصلا نشون نمیدن که رو تاکتیکی تمرین کرده باشن اجرا کردن و نکردنش مهم نیست ها مهم اینه که طرح ریزی کنن ولی … زمان یحیی گفتم کاش بره اوسمار بیاد کلی فحش خوردم ولی بعدش همه ساکت شدن الانم میگم با کارتال به جایی نمیرسیم امیدوارم نقل و انتقالات نمونه که فصل بعدم از دست بدیدم و اینکه خاک تو سر یاسین و صادقی که امیری ناآماده بازی میکنه منتها شماها میخ رو نیمکت ! پاس عقب بیشمار بازم بلای جوون

داود

یادته با چه بازیکنهای رفتیم فینال آسیا؟ همون فینالی که الان ترتر لیک دومشا نتونست بالا بره…. من میگم بازیکن ایران همه همینن فقط انقدر بی انگیزه شدن انقدر مدیریت ضعیفه انقدر نادان کنترل تیم را دست گرفتن به این حال روز افتادیم درست هم نمیشه تا اول درویش گم بشه بعد بانکهای منفعت طلب. قول شرف میدم امضا میکنم سال بعد از اینم بدتره بشین ببین.

RED6

گوه زدین فقط پاس عقب چرا این‌قدر ترسو هستین خاک برسرتون

کاپیتان ابدی

چقدر حال بهم زنید
مگه میشه یه تیم اینقدر ضعیف باشه و ادعای قهرمانی هم داشته باشه؟؟
این همون مربی هست که میگفت فلسفه من بازی رو به جلو هست
قبلا هم گفتم هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس پاسای بیخود و بی جهت تو زمین خودش و بین مدافعاش رد و بدل نمیکنه حداقل ۲ موقعیت از موقعیتای اس خوزستان از همین پاسای اشتباه تو خط دفاعی بود
نمیدونم رو چه حسابی میلاد محمدی بازیکن تیم ملیه
حتی عرضه ایجاد یه موقعیت هم نداره یعنی علی نعمتی که اونقدر داغون بود بیشتر از میلاد موقعیت درست کرد خدا کنه حداقل نیمه دوم بهتر بشه تا تیم یه کم جون بگیره

Amir

صادقی و احمد زاده و آل کثیر و سرلک و خدابنده لو باید به جای رفیعی ، امیری ، سردار دورسون ، اورونوف و عنایت زاده بیان داخل نیمه دوم . اورونوف مشخصه داره با درد بازی می‌کنه و می‌ترسه.

داود

خداوکیلی این چه فوتبالیه؟؟؟؟ حالا ما که تو خونه نشیتیم لتاقل انقدر معرفت داشته باشید بخاطر اون خانمهای هواداری که با هزارتا درد سر اومدن نشستم دارن تشویقتون میکنن درست بازی کنید. بازیکن نگاه میکنه تا توپ نیاد زیر پاهاش فکر میکنه تماشا جیه….. آقا ی مدیر زیر ابی رو خوب نگاه کن این نتیجه جذب پیر مردهای هست که دلال اورد با خودت بست این نتیجه منم منم کردنهای تو هستکه تمام هیکلت زد و بنده و لابی.

پسر شجاع

حالام داره بهم میخوره از این نوع بازی پرسپولیس
واقعا اصلا انگار یه تیم خیلی کوچیک داره جلو استقلال اهواز بازی میکنه

Amir

خداوکیلی جز پاس رو به عقب هیچی ندیدیم تا دقیقه 30 . این چه تیمی هستش خداوکیلی از لحاظ اسم تیممون خوبه ولی خیلی ضعف تاکتیکی دارن .خدا کنه حداقل دوم بشیم سهمیه آسیا بگیریم. سروش رفیعی هیچ کارایی نداره عملا . تیمه تیم نیست و فقط باید امیدوار به سهمیه آسیایی باشیم چون واقعا قهرمانی حق تراکتور هستش این فصل بدون تردید.

پسر شجاع

چرا ، به غیر از پاس عقب سانترم زیاد میکنن ، ماشالا همشم موقعیت میشه براشون

امید

برای برد پرسپولیس و قهرمانی انشاالله یک صلوات بفرستید. اللهم صل علی محمد و آل محمد

شبنم

صلوات و دعا زمانی تاثیر داره که آدم تلاش کنه وگرنه هزارتا هم بفرستید فایده نداره بااین بازیکنای مزخرف

التیام

این ترکیب بهترین ترکیب پرسپولیس هست ولی بجای فرجی باید براجعه بازی می‌کرد و جای عنایت زاده سرلک چه خوب شد خدابنده لو احمدزاده نیستند ای کاش بجای گندوز بنجل رفیعی را میزاشت دروازه