اخبار مسابقاتاسلایدر

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با لخویا

پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش را برای دیدار با لخویا مشخص کرد. ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای  دیدار با لخویا مشخص شد و بر این اساس سرخپوشان در این مسابقه با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان خواهند رفت.

دیدار پرسپولیس و لخویا ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Keyvan

ترکیب خوبیه فقط ربیع خواه برا بازی های به این مهمی جواب نمیده تولیگ به این ضعیفی بازی میکنه حالا تو اسیا و جلو الریان دیگه حالش معلومه

پرسپولیس افسونگرآسیا

این شیربچه های پرسپولیس نشون میدهند به کمتر از ۲ گل در کیسه لخویا راضی نیستند چشم های ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ هوادار از طریق تلویزیون به ساق های بازیکنان است هر گلی که میزند نصف خونه بهم میریزه !! پا روی قلب های ما بگذارید

این قرمزمنه

من موندم چرا محسن مسلمان رو هافبک دفاعی نمیزاره هم خوب قاطی میشه با بازیکنای حریف ، هم سرعتیه و میتونه به حمله اضافه بشه اینجوری احمدزادا راست ، سروش وسط، امیری چپ و طارمی و علیپور مهاجم.

ترانه

انشالله با تلاش بچه ها و توکل به خدا مقتدرانه تیم لخویا رو درهم میکوبیم

این قرمزمنه

بازم ترکیب اشتباهه ، ربیع خواه نباید هافبک دفاعیمون باشه بخدا محسن مسلمان باید هافک دفاعی بازی میکرد چون هم خوب قاطی میشه با بازیکنای حریق و هم سرعتیه ، این طوری سروش میتونست وسط بازی کنه احمدزاده راست و امیری چپ ، علیپور و طارمی هم مهاجمامون .

mahdii_ask

jalebe bedoni poste asli rabikhah hamin hafback defaie

ارتش سرخ

به امید یه برد خووووووووووب .

افشین

به امید برد ارتش سرخ
یازهراااااا هوای تیممونو داشته باش
درسته ک جسممون تو ورزشگاه نیست ولی قلب ۴۰میلیون پرسپولیسی به عشق شما میتپه
ایشالله با همت و غیرت بچه ها و دعای خیر مردم میبریم
نابود بشه هرکی ک بدخواه پرسپولیسه

amirali24

درسته خودمون نیستیم ورزشگاه ولی قلب تک تک پرسپولیسیهاازادیه به امید خداپیروز وسربلندمیشید.یاحق

mamad ali

انشاالله که با یک بازی منطقی و حساب شده میبریم.دوستان زیاد توقعتون رو بالا نبرید لخویا هم تیم قدریه اما ما ارتش چهل میلیونی سرخ هستیم

Deniz9

ترکیب مثه همیشه ٢٠,, احسان الوان زاده,, علی علیپور,,سامان نریمان جهان بعنوان بازیکن تعویضی عالین. به امید خدا می بریم❤❤

اسماعیل

سلام….خداییش این ربیع خواه چه قابلیتهایی داره که همش بازی میکنه…..سرعت که نداره…سر زن هم نیست….پاس درست هم نمیده…..همیشه دریبل میخوره و جا میمونه…از توپ و بازیکن حریف هم میترسه…توی درگیری ها هم خودش را پنهان میکنه….نفوذ هم که صفر….این چیزهایی که گفتم طبق آنالیز برنامه نود میباشد

Shanti fathi

یا باب الحواءج، پرسپولیس و هوادارانش را دریاب….
خدایا هوای پرسپولیس مان روداشته باش….
این تیم تنها دلخوشی ما هوادارانه.
خدایا خودت کمک کن لخویا رو با نتیجه خوب شکست بدیم.
الهی آمین. برای پیروزی پرسپولیس همه صلوات بفرستن.
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم یا مهدی عج

مرتضی

ب امید پیروزی، پرسپولیسو عشقه
دوستان یه پیشنهاد ما ادعا میکنیم پرسپولیسی هستیم بیاید از خودمون شروع بکنیم برای کمک ب باشگاه این پرسپولیس عالیه.
خواهش میکنم نفر بیست تا پنجاه هزار تومن کسی رو فقیر نمیکنه

alish

صدات از جای گرمی بلند میشه این حرفا را میزنی

Somayeh

انشالله ک با اقتدار میبریم<۳

feisalghanemi

نظر شما…فوقش تیمای ایرانی ازاین مرحله صعودکنن بعدش چی؟؟الان۲۵ساله هیچ تیم ایرانی نتونسته قهرمان اسیابشه،وتعدادسنوات بیشترازاین هم تیم ملی ایران نتونسته قهرمان بشه،فوتبالی که بقول حاج رضایی بجای اینکه دست مادرباشه دست دایه ست،فوتبالی که ساختارنداره برنامه نداره،تیمهای اول هرکشوراروپایی حداکثر۳تاتیم هستن که قهرمانی بین اوناتقسیم میشه درایران تولیگ برتربالغ بر۷تیم قهرمان شدن،به پرسپولیس واستقلال که بهاداده نمیشه هیچ بلکه به کل فوتبال ایران اهمیتی داده نمیشه.

زهرا6666

۴۰میلیون هوادار امروز قلبشون در ورزشگاه آزادی هست…
دوستان درسته حضور فیزیکی نداریم واین خیلی غمناکه ولی مطمعن باشین انرژی مثبت شما به بازیکن های عزیزمون میرسه
فقط کافیه به انرژی مثبت اعتقاد داشته باشین مطمعن باشین موجش میرسه این قانون طبیعته.. ..
درحین بازی از جملات مثبت استفاده کنین وامیدواری بدین….
امروز۱۰۰هزارکه هیچ۴۰میلیون هوادار تشویقتون میکنن

شادگان عاشق قرمز

امروز ما حضور فیزیکیـنداریم ولی بازیکنامون باید یدانند که قلبمان روی سکوهای ازادی با هر حرکت وضربه به توپ انها می تپد واز منازلمان با هرحرکت انها به هوا می پریم.

Hoshang

خوبه به امید شکست لخویا و پیروزی ارتش سرخ❤❤❤❤❤❤

Ahmad RED

خدا پشت و پناهتون بچه ها

مسعود

انشالله به امید خدا و ارتش سرخ میریم برای برد
به کوری اونهایی که منتظر نتیجه دیگه ای هستن

پرسپولیسیه صدآتیشه

انشاالله که این بازی رو میبریم.