اخبار باشگاه

اعتراض پرسپوليس به محروميت ليدرهايش

 

مرجع خبری پرسپولیس : اعتراض پرسپوليس به محروميت ليدرهايش

براي محروميت پرسپوليس، اتفاقات بعد از بازي با بنيادكار كافي بود. حالا به خاطر اغتشاش تماشاگران و خسارات وارده به ورزشگاه آزادي، پرسپوليس با حكم كميته انضباطي اولين ميزباني‌اش در ليگ نهم را بايد در يك استان همجوار انجام دهد البته اين حكم حسابي پرسپوليسي‌ها را نگران كرده و براي لغو محروميت، آنها را به تكاپو انداخته است. در همين رابطه باشگاه ظرف امروز و فردا نامه اعتراض‌اش را به كميته انضباطي مي‌فرستد تا شايد ليدرهايش از اين محروميت رها شوند و پرسپوليس هم مشكلي براي بازي در تهران نداشته باشد

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها