اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

استقلال 0-2 سپاهان / شکست تیم تهرانی در نبرد پولدارهای هفته اول

تیم استقلال، بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها را با سرمربیگری ریکاردو ساپینتوی پرتغالی با شکست آغاز کرد.

تیم‌های استقلال و سپاهان در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19:05 امروز (جمعه 21 مرداد) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید. یاسین سلمانی در دقیقه 53 و رامین رضاییان در دقیقه 57 برای زردپوشان اصفهانی گلزنی کردند تا مورایس برنده جدال پرتغالی‌ها در هفته اول لیگ برتر باشد.

استقلال که با هدایت فرهاد مجیدی با کمک خوش اقبالی و داوری در 30 دیدار فصل قبل شکست‌ نخورد، در اولین بازی فصل بیست‌و‌دوم شکست خورد. آخرین شکست استقلالی‌ها 379 روز قبل و در دیدار هفته پایانی لیگ بیستم مقابل همین سپاهان و در تهران رقم خورده بود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا (62-امیرعلی صادقی)، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی (62-پیمان بابایی)، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده (62-ارسلان مطهری) و کوین یامگا.

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن (84-میلاد زکی‌پور)، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی (84-نیلسون جونیور)، فرشاد احمدزاده (73-محمدرضا حسینی)، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

داور: بیژن حیدری

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
hji

اگه هر کاری بکنند این تیم استفراغ همون تیم دوریالی سابقه و به هیچ وجهی هم قابل تغییر نیست حالا مسئولین هی بیان همه جانبه از این تیم دوچرخه سواری حمایت کنن فایده ای نداره که نداره…خر همون خره فقط طویله عوض میشه…

saman

من این فصل به شدت بازی هایی استقلال رو دنبال میکنم چون وحید قیلیچ گفته بود من به مربی نگاه کنم میفهمم که مربی خوبی هستی یا نه گفته بود ساپینتو قطعا موفق میشه ویحیی هم فقط هزینه هست.
میخوام ببینم وقتی ساپینتو رو اخراج کردن چی میخواد بگه واقعا؟

#قهرمانی اسیا

خدایا شکرت، چوب خدا صدا نداره ، انشالله امسال تیم کیسه، کیسه ی گل حریفان میشه

دختر سرخ

اندازه کل لیگ مهاجم دارن ولی نتونستن حتی یک گل بزنن البته که نباید خیالمون راحت شه چون ساپینتو فعلا شناختی نداره از لیگ و مهم تر اینکه این خارجی ها طبل تو خالی هستن امسال قهرمانی واسه همون همیشگیه

™нαᴅɪ

انگار فقط اردوی ترکیه رفتن ملاک هستش، مگه ترکیه چه خبره!! پرسپولیس که داخل کشور خودمون تمرین کرد تونست کلی پول صرفه جویی کنه و بازیکن عالی خارجی بخره که انشاا.. زود جا بیوفته توی تیم..

Perspolis The Great

سپاهان مقابل استقلال فوتبال بازی کرد و برد و هرتیمی جلوی استقلال فوتبال بازی کنه و قصدش رو داشته باشه میبره چون عستقلال بازی خوبی ارایه نمیداد و نمیده ولی اگه مثل سال پیش تیمهای فولاد و گلگهر و آلومینیوم و هوادار و صنعت نفت آبادان راه بدن به استقلال و بزور پنالتی تقدیم کنن و داور هم همراهی کنه عستقلال میتونه از اون بازیها امتیاز بگیره

سپاهانی که امروز دیدیم هنوز ناهماهنگ بود و مدافعانش پاس اشتباه زیاد داشتن ولی تونست بازی رو مدیریت کنه تازه خارجیهای خودش رو یکجا نیاورده بود داخل و به هرکدوم چند دقیقه بازی داد که آشنا بشن اگه اونا جا بیوفتن زیر نظر مربی خوبی مثل مورایس بسیااااار خطرناک خواهند بود خصوصا اون مهاجمی که دقایق آخر آورد
باید بازی پرسپولیس رو مقابل ذوب ببینم تا بتونم مقایسه کنم و ببینیم چقدر از ضعفهای سال پیش جبران شده

ولی با این شرایط با توجه به حفره ای که در پست هافبک دفاعی و دفاع چپ داریم بنظرم آلف مانگا رو هم جذب کنیم با ویژگیهایی که داره هم میتونه در پست هافبک دفاعی بازی کنه و هم مهاجم سایه پشت سر لوکادیا در عوض تمیروف رو بفروشیم به ذوب آهن و مشگل اسدبیکی رو هم مصالحت آمیز فیصله بدیم

عجیب اما واقعی.

مانوئل فرناندز سه دقیقه داخل زمین بود ولی نشون داد بین سه نفر بازیکن برتر لیگ(داخلی خارجی) خواهد بود…..واقعا بازیکن خوبی نشون داد

بهروز

تركيب سپاهان چه فيكس و چه تعويضياش خفنه واقعا..
با اينكه اينجور به نظر ميومد كه تغييراتش زياده ولي فك كنم خيلي سريع تيم تر ميشن.. بايد خيلي مراقب بود، تمام بازيها حكم مرگ و زندگي دارن امسال..
بدون كوچكترين ترديدي بايد محكم از پرسپوليس حمايت كنيم.

behzadsabri

ایول

علی _ پرسپولیس عشق بی انتها

تا اسدقلال و سپاهان جا بیفتن ما باید امتیازات کامل رو کسب کنیم تا به امید خدا قهرمانی مجدد لیگ و حذفی❤

فواد

وااااای…وووویییییی….هله هله دست دست.هواگرمه وووو کیسه پزونه دیگه حالی واسه ساپین نمونده….شانس آورده سپاهان‌سریع اختلافودوگل کرده وگرنه هرطور شده بود یه پنالتی براالکیسه توپومیکاشتن رونقطه

ناشناس

بازی قشنگی بود به نظرم دلیل باخت استقلال این بود که ساپینتو از فوتبال ایران شناخت نداشت .
ساپینتو میخواست یه فوتبال روان به سبک گواردیولا ارایه بده ، ولی خب دقیقا همون اشتباهی رو کرد مجیدی تو بازی با الهلال مرتکب شد .
تو فوتبال اسیا به ویژه ایران نمیشه با سه تا دفاع نتیجه‌ی درستی گرفت. این سیستم مال پریمر لیگه که معمولا فوتبال روی زمینه و خیلی کم هم میبینیم از وسط زمین توپ رو به شکل بلند روی دروازه حریف ارسال کنن . یعنی یه فوتبال سرعتی.
ولی هافبکای استقلال بیشتر خلاقند تا سرعتی
اگه ۴ ۴ ۲ بازی میکرد بهتر نتیجه میگرفت. امیدوارم که ما از این فرصت استفاده کنیم و گام های محکمی از همین ابتدای کار برداریم و نهایت امتیاز رو بدست بیاریم

پرسپولیس همیشه قهرمان

تیم بدون شکست!!!!!!
پارسال بابا حمید عزمش جزم شد که به کمک داوران نزاره شکست بخورند امسال دیگه اون داستان قابلیت تکرار نداره ولی تا جایی که تونسته بازیکن خریده براشون

مسی

بعد به ما میگن پول زیاد خرج کردیم ، مانوئل فرناندز بازیکن سپاهان که دقیقه آخر وارد بازی شد قشنگ نشون داد که یه سر و گردن از بازیکنان بالاتر و ستاره هست . سابقه لالیگا و تیم ملی پرتقال کنار رونالدو رو داره . با اینکه سنش بالاتر رفته ببین چه پولی سپاهان خرج کرده جذب کرده

آرتشاه

نشون داد بازیکنی در کلاس جهانیه و جالبه که با اعتماد بنفس و یه ضرب بازی کرد و زمانی که دو گل جلو هستند و یه جای زمین فشردگی ایجاد شده باید با یه پاس رو به عقب و بلند تراکم منطقه ای رو کم کرد….خلاصه نشون داد امسال لیگ جذاب و سختی داریم و انشالا لوکا بهتر از این باشه.
یه آهنگ انگلیسی و ترکیبی از آهنگ شکیرا درست کنیم برای لوکا !
لوکا لوکا……

Perspoliis

ماشالااا درخشان شروع کرده کیسه لیگو ایشالا همیشه همینقد درخشان خوبه کشتن خودشونو انقدر بازیکن خریدن

شیر پیر

بازی امروز کیسه رو دیدم واقعا اگه بخواد اینجوری بازی کنه سقوط به دسته یک صدرصدیه حتی اگه مسی و کریس رو هم بگیره چون تموم توپها از هرکجای زمین می‌فرستادند به یامگا اونم هرجا درهرشرایطی توپ رو سانتر میکرد روی دروازه و دفاع شون هم اگه کمی شله زرد بازیکنانش باهوش تر و حرف تر رفتار میکرد راحت چهارتا گل رو زده بودن

عدنان

کمک های مومنانه و معیشتی قطع شد پفک آبی پنچر شد

BeHnAm

تیمم و تیممم و تیمم و تیمم این بود تیمت؟ ک.رررر تو تیمت!

پرسپولیس

چقدر قشنگ
اول بازی رو کنترل کرد و بعد ضربه نهایی رو از پشت دفاع بهشون زد
والسلام
حرفه ای یعنی همین

فرشاد

کاملا درست گفتی.چقدر خوب که یک گل رو رضاییان زد بهشون.یه تبریک هم به یحیی که رضاییان گذاشت کنار و سپاهان رو تقویت کرد.

بهروز

رضاييان رفته و ديگه بازيكن ما نيست،
لطفا به تفكرات كادر احترام بذاريد و از تيم حمايت كنيد.

امیر ناصر

اینم سزای شیشتقلال که سال گذشته به لطف پنالتی های ناحق و امتیازات معیشتی بعد از ۱۰ سال قهرمان قلابی شد و هوادارها آدمکش از خوشحالی خودشونو جر دادند