اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

استقلال ۰-۲ ذوب آهن / شکست سنگین استقلال در آزادی پیش از دربی

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر و در آستانه دربی شکست خورد تا بهترین فرصت برای کاهش فاصله امتیاز با مدعیان قهرمانی را از دست بدهد.

تیم‌ فوتبال استقلال از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. وحید محمدزاده (۶) و میلاد جهانی (۶۰) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

شاگردان فرهاد مجیدی که در این دیدار فرصت‌های گلزنی از دست دادند، با توجه به تساوی سپاهان – پرسپولیس این فرصت را داشتند تا در آستانه دربی روز جمعه هفته پیش‌رو فاصله امتیازی‌شان را با این دو تیم کم کنند، اما نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

شاگردان مجتبی حسینی با این پیروزی ۲۱ امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کردند و استقلال نیز با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ (۶۵ – آرمان رمضانی)، سبحان خاقانی (۵۳ – ارسلان مطهری) و آرش رضاوند (۴۶ – مهدی مهدی‌پور).

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی (۷۵ – علی خدادادی)، رضا محمودآبادی (۴۶ – سیدمحمد قریشی)، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست (۸۶ – مهرداد قنبری).

داور: رضا عادل

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس

لعنتی‌های سطح بالا!! گروه مرگ فقط ذوب‌آهن بقیش سوسول بازیه

رز سرخ

وقتی ذوب دوتا بهشون زده یعنی ما میتونیم چهار تا به بالا بزنیم ،خداروشکر قائدگی انگیزه نداره و گوریل انگوری هم کند تر از همیشه هستش ،بامید خدا بعد از باختشون به ما یه باخت دیگه هم بیارن فرناز سوزنی فقط باید بره دنبال همون تزریقاتش….بامید پیروزی دلچسب پرسپولیس قهرمان در بازی دربی و کسب قهرمانی…

علیرضا

نمیدونم والا از یه طرف خوشحالم ولی باز میترسم تیم مغرور بشن جلوی کیسه…..من امروز فهمیدم اگه استقلال روباه باشه سپاهان کفتاره لیگه مثل چی دوره اتوبوس جمع شدن آشغالا خودشونو چی تصور میکنن با اون شعارهاشون……

زنگان

دوستان پرسپولیسی،تیتر هرزنامه الشوت خوندن داره،دیروز تیتر زده بود ذوب حریف دستگرمی برا کیسه و…اگه خاطرتون باشه دیروز گفتم ذوب امتیاز میگیره.خدا رو شکر روی الشوت کم شد.معلوم شد کمالوند کیسه رو جمع وجور کرده بود.

قرمزته

استاد خوردن گل های قشنگن این سوراخا اتحاد برای ستاره سوم مگه همدلی یو اتحاد برای ریدن داشت باشیدههههههههههه

حسام

واقعآ کیسه دفاش ترکیدست.بهترین فرصت برا شهریارو عیسا و عبدیی دفاع کیسه رو عمق واقعآ ضعیفآ انتظار از ترابی داریم هر توپی میگیره بیاد وسطو یا شوت بزنه یا پاس تو عمق بده.اسرارش در حرکت از کناره خطشو نمیدونی برا چیه وقتی هر وقت بعد صاحب شدن توپ تونسته بکشه راستو شوت زده خطرناک تر ظاهر شده.از شهریارو عیس انتظار دارم با جاگیری مناسب تو خط دفاع کیسه از ترابی پاس تو عمق دریافت کننو بچرخنو بزنن.به امیده قهرمانی

رئال مادرید.پرسپولیس

چسبید

مهدی

خخخخخخ ذوب آهن رده چهارده