اخبار تمرینات

استراحت دو روزه کارتال به پرسپولیسی ها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان خود استراحت دو روزه داد.

اسماعیل کارتال به شاگردانش که روز پنج‌شنبه دربی ۱۰۵ را با ارائه نمایشی برتر از فوتبال به سود خود خاتمه دادند، استراحت دو روزه داد.

بازیکنان پرسپولیس در بیش از یک ماه گذشته تحت فشار مسابقات فشرده بودند و کادر فنی صلاح دید این استراحت دو روزه را قبل از تمرینات برای بازی با چادرملو در برنامه قرار دهد.

تمرینات پرسپولیسی ها، از روز یک‌شنبه آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا

هوادارا نگران استراحتا شدن ولی برای اینکه مصدومیتا بهتر بشه باید روزای که تمرین ندارن حداقل گروهی به بدن سازی سبک بپردازن بدنشون افت نکنه حالا برای این یه ماه پرفشار دو روز استراحت اکی ولی خب دو روز دیگه عید باز تیم چند روز استراحت داره

پرسپولیس یعنی زندگی عاشقانه

علیپور رو نگاه چطور کارتال را بغل کرد…
وقتی میگم تیم بزرگ مهاجم بزرگ میخواد. یعنی بدونید هر تیمی مهاجم خوب داشته باشد قطعاً برنده است…
مهاجم پرسپولیس با میلیون ها هوادار باید همیشه سرفرم و گلزن باشه نه هر پنج بازی یکی بزنه یا با خراب کردن هر ده موقعیت یکی را گل کنه……

Saman

آقای کارتال شما کارت درسته و شکی نیست ولی لطفا یه بررسی کنید ببینید توی باشگاه های تراز اول جهان که هیچی حتی تو همین خاورمیانه و ایران کدوم تیم ها انقدر به تیم استراحت میدن که شما داری میدی. توی این یک ماه و نیمی که اومدید بلا استثنا بعد هر بازی استراحت دادین به تیم. این توی بلند مدت تیم رو از نظر فیزیکی و جسمانی ضعیف می‌کنه و جنگندگی تیم رو کم میکنه. از آقا افشین و آقا کریم انتظار میره این رو به ایشون منتقل کنن.

پرسپولیس بزرگ

مربی به این بزرگی به نظرت فکر این چیزارو نکرده؟اگه شما درست میگفتی که الان کارتال کارتال نبود