اخبار باشگاهاسلایدر

استادیوم پرسپولیس در وردآورد ساخته می‌شود؟!

با تصمیم کنسرسیوم بانکی مالک باشگاه پرسپولیس، قرار است ورزشگاهی در منطقه وردآورد تهران تحت مالکیت باشگاه پرسپولیس ساخته شود.

کنسرسیوم بانکی مالک باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته که ورزشگاهی با ظرفیت حدود ۵۰ هزار نفر در منطقه وردآورد تهران بسازد تا به این ترتیب باشگاه پرسپولیس رسما مالک یک ورزشگاه اختصاصی برای برگزاری مسابقات خود شود.

در طرح اولیه، ساخت یک هتل ۵ ستاره هم در نظر گرفته شده تا پرسپولیس پیش از بازی‌های خود در آن مستقر شود.

زمین مورد نیاز این ورزشگاه در منطقه وردآورد تهران از سوی یکی از بانک‌های مالک باشگاه پرسپولیس تامین شده و اقدامات اولیه برای اخذ مجوزهای لازم برای ساخت ورزشگاه انجام شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
25 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد

داستان یه بخور بخور جدیده بشنو و باور نکن

Marco Rohani

اون سنگ بزرگی که نشانه نزدنه فقط برای پرسپولیسه،دیگه برانکو هم گفت باشگاه قبول نمی کنم وفقط مل کار می کنم پس همه روزهای خوش پرسپولیس به پایان رسیده

Marco Rohani

من به شخصه ر د م تو مغز بی شعور هایی که دارن برای مردم کار می کنند ،پرسپولیس تهران ورداورد بره استادیوم بسازه حد اقل تختی رو بدین پرسپولیس بعد بگید ۵۰ هزار نفری بسا زینش حد ایل چمن خوب میارن براش صندلی خوب و حتی سقف دارش می کنند یکم فکر لازمه بجای اینکه از صفر شروع کنند

عشقم پرسپولیس

۲ماهه با گرفتن بازیکن سرگرممون کردن آخرشم اوریه مریض و مصدوم آوردن بازیکن قحط بود الان که این دفاع چپه لوییس رو آوردن که ۶ماهه بازی نکرده . وحید هاشمیان هم با این مدل ترکیبش ریده به اعصاب هوادار و تیم . حالا باز تا ۳سال هوادار رو با ساخت ورزشگاه سرگرم میکنن . درویش با این وعده بازیا فقط داره جای خودشو سفت می‌کنه هیچ چیز دیگه هم براش مهم نیست . جلو سپاهانم شانسی بردیم خوشبختانه روز بد سپاهان بود که توپای آخرشون گل نمیشد

سرخ دل

چنین چیزی صحت ندارد بانک شهر توانایی خرید بازیکن ندارد و نمیتواند ورزشگاه ۱۰ نفری هم بسازد

پرسپولیس مردمی نه پرسپولیس بانکها

شما کاظمی را برا بازیها آماده کنید و دوتا بازیکن درست بگیر ورزشگاه پیشکش حال ولکردن که با این اوصاف رده های پاینیم

انوش

……. خودتونید

داود

بازیکن نمیگیرن استادیوم بسازن زرشک

عشقپولیس

روز مرگ درویش روز شادیه ماست به امید انروز

روژمان

روزمرگش شادی خانواده او می باشد ما آرزوی به خاک مالیدن سرش به زمین ورفتن یک ذره آبروش هستیم کسی که مثِ آب خوردن دروغ میگه ،اختلاس ودلایل حرفه اصلیش شده ببین چه کار کرده ‌وچقدرهزینه کرده که همه ساکت هستند . تازه با شرمندگی از زن بچه واگرمادر دار آزمایش پرسشی دارم آیا نان حرام خوردن اینقدرکیف دارد آیا این همه توهین که میلیون ها نفر دارند حواله شما می کنند ارزش این نان آغشته به خون مردم واقعا زیر دندان شما ودر دهان شما مزه دار اگر انسانید وانسانی برای شما مهم هست دست این مردک راببینید وببرید اگر ادعای اسلامیت دارید که این نان که می‌خورید حرام حرام حرام هست . رفتن به کربلا وزیارت اختلاس ودروغ گفتن پاک نمی کند بلکه به علت ریا کاری گناهی به گناهان بیشمار خانواده شما افزوده وآتش جهنم که اعتقاد دارید تا ابد گریبانت را می گیرد . درویش لطفا گورت گم کن بعدش برو پیش رفیقت

پرسپولیس

میخواهند طرفدارها را با این حرفا سرگرم کنند

ممد پرسپولیسی

کاش ینفر میتونست به اقا وحید میگفت خدا داره کمکت میکنه باور کن میلاد محمدی با ذخیره احمدزاده کارتو راه میندازه یک خرید خارجی رو صرف لجبازیت نکن دوتا مهاجم کاربلد بیار که کار در بیارن یکی تکنیکی یکی فیزیکی مشکل گل زدنت حل شه تمامه.

Arj

ساخت استادیوم خوراک درویش و شرکا هستش سفره ایی پهن بشه که تا سالها سیر بشوند یه تیم بزرگ طراز اول رو به فنا داده همین مونده هتل و استادیوم بسازه

تقی جعفری

باسلام و احترام به سرخ دلان:
این خبر را به فال نیک می گیریم
فارغ از این که این خبر واقعی است یا نوعی فرار کنسرسیوم از فشار فزاینده هواداران ؛ این بنده کمترین بارها در همین وبسایت نوشتم که آنجه برای تیم پرسپولیس کبیر از نان شب هم واجب تر است داشتن یک استادیوم بزرگ مجهز و اختصاصی است !!!!تیم بدون ورزشگاه یعنی تیم محلی وابسته سرگردان و بی هویت

متین

ساختن استادیوم خوبه ولی به شرطی که مدیران پرسپولیس امثال گرشاسبی یا طاهری باشند نه درویش و لشکری که بخور بخور و بچاپ بجاپ راه بیندازن

Russell

خبرسازی کربلایی و بانک شهر صرفا برای خارج شدن از فشار هواداران و حفظ صندلی

amir

ولمان کنید بابا، ی بازیکن ساده رو نمیتونن بگیرن اونوقت میخوان برامون استادیوم بسازن؟!!!!! الان ۳ساله ی بازسازی آزادی رو وزارت ورزش ی کشور کامل نکرده اونوقت میخوان ی استادیوم برامون بسازه، بیخیال بالام جان، جان مادرتون جک نگید خندمون نمیاد با این وضعیتمون.

یه هوادار

اگه این دروغ راست از آب دربیاید چه شود

دوچرخه‌سواران

هوادار یه به عرضه شدن که نمیان بریم دم وزارت ورزش

دوچرخه‌سواران

راه فرار درویش واسه سرگرم کردن هوادار

behroz

دروغ محض

Perspolis The Great

فعکککک نکنم

پرسپولیس اهورایی

بنظر بنده
مدیران ارشد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با هم یک ورزشگاه ۷۰ هزار نفری بسازن مشترکن ازش استفاده ببرن

محمد

نظرت بدرد نمیخوره با عرض پوزش هر تیم باید ورزشگاه اختصاصی خودش رو داشته باشه تا حرفه ای محسوب بشه

پرسپولیس اهورایی

من بچه بودم همچین وعده ای داده بودن
الان دارم میمیرم تازه میگن ساخته می‌شود
برید جمع کنید شما فکر کردین اینجا کربلاست ک دو ساله یه ورزشگاه بسازن و تحویل بدن