شبکه اجتماعی
از هواداران پرسپولیس ممنونم که تنهایم نگذاشتند
پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش پرسپولیس از بازگشت به جمع سرخپوشان ابراز خوشحالی کرد.
رامین رضاییان پس از برگزاری نخستین تمرین خود با سرخپوشان در اینستاگرامش نوشت:
خدایا شکرت…دوستون دارم هوادارای بزرگ پرسپولیس مرسی از همه شماها خیلی خوبید که تنهام نذاشتید.به امید قهرمانی پرسپولیس در کنار هم.خیلی برای من عزیزید.بازم خدایا شکرت.



