حواشی

از توصیه بنیادی‌فر به حیدری تا اعتراض هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن، از مسئوان فدراسیون انتقاد کردند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب نخستین دیدار از هفته اول بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* هواداران پرسپولیس با اعتراض به مسئولان فدراسیون فوتبال، نسبت به رعایت نکردن سقف بودجه از سوی استقلال و سپاهان انتقاد کردند.

* هنگام گرم کردن بازیکنان پیش از شروع بازی و همچنین مراسم آغاز بازی، هواداران حاضر در ورزشگاه، بازیکنان پرسپولیس را تشویق کردند.

* پیش از شروع بازی، علی علیپور و ایوب العملود با هم به صورت خصوصی به صحبت پرداختند.

* بازیکنان ذوب‌آهن پیش از شروع بازی، با پرسپولیسی‌ها خوش و بش گرمی داشتند.

* تعداد محدودی از هواداران ذوب‌آهن که در گوشه‌ای از ورزشگاه بازی تیم‌شان را مشاهده می‌کنند، هنگام به ثمر رسیدن گل زودهنگام شاگردان محمد ربیعی به شدت ذوبی‌ها را تشویق کردند.

* مجید علیاری که زننده نخستین گل فصل جدید لیگ برتر فوتبال لقب گرفت، پس از گلزنی در آغوش محمد ربیعی، خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد.

* بازی پرسپولیس و ذوب‌‌آهن نخستین دیدار لیگ برتری است که غیر از دربی پایتخت با VAR برگزار می‌شود. موعود بنیادی‌فر که مسئولیت اتاق VAR را برعهده دارد، پیش از شروع بازی در صحبت با بیژن حیدری به او توصیه کرد که راجع به صحنه‌های مشکوک با وی مشورت کند.

* جایگاه نامناسب و غیربهداشتی خبرنگاران در ورزشگاه امام خمینی (ره)، باعث ناراحتی و اعتراض اصحاب رسانه شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
داود

یعنی بخدا قسم شرم آور تر از این برای ورزش یک مملکت نیامده که در سال 2024کشوری برای بازی اول لیگ 250کیلومتر سفر کنه. ابن فاجعه مبارک همه همه واقعا متاسفم. عربستان سه ماهه استادیوم میسازه ما ده ساله تعمییر نمی تونیم انجام بدیم. ولمون کنن میگیم پیشرفتمون چشم دشمنا کور کرده. خبر نداربم خود زنی کردیم.

جلیل

بنیادی فر و تاج ننگتون باد

Amin

ورزشگاه آزادی بودیم مساوی میدادیم؟؟تو تک به تک ارونوف و همچنین علیپور بخاطر کیفیت بد چمن سر خوردن!!یعنی قشنگ تاج داره برنامه هاشو پیش میبره!!درویشم مترسک!!!

لشکری _ بندرجاسک

دقیقا چمن اراک دو امتیاز مهم را ازمون گرفت

لشکری _ بندرجاسک

به نظرتون اگه صحنه پنالتی روی اورونوف برای کیسه یا برای همین ذوب بود بنیادی خر چه تصمیمی میگرفت؟

لشکری _ بندرجاسک

این بنیادی خر کی بازنشسته میشه تا شرش از سر پرسپولیس کم بشه؟
حمایت از گاریدو با شدت