فوتبال تهران

ارسلان مطهری از بیمارستان مرخص شد

ارسلان مطهری از بیمارستان هفتم تیر شهرری مرخص شد.

 ارسلان مطهری از بیمارستان هفتم تیر شهرری مرخص شد و برای استراحت و ازمایشات بعدی به اتفاق پدرش به گرمسار رفت. مطهری همچنان از ناحیه کتف احساس درد می‌کند.

قراراست مهاجم نفت فردا هم آزمایش‌هایی را طبق توصیه پزشکان انجام دهد. مطهری در گرمسار استراحت خواهد کرد و در یکی از بیمارستان‌های تازه تاسیس گرمسار زیر نظر پزشکان معاینه خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها