اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفی

ادامه نتایج استقلال با اشتباهات داوری به ضرر رقبا / همه در خدمت تیم فکری!

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال موفق به شکست آلومینیوم اراک شد که دو پنالتی واضح تیم مهمان گرفته نشد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت. ارسلان مطهری (۳۸) و مهدی قایدی (۷۳) زننده گل‌های استقلال بودند.

شاگردان محمود فکری با این پیروزی ۱۸ امتیازی شدند تا در آستانه دربی دوشنبه هفته آینده در صدر جدول بمانند. شاگردان رسول خطیبی نیز با ۱۰ امتیاز در ایستگاه یازدهم قرار گرفتند.

اما در ثانیه های اول این بازی عارف غلامی مدافع آخر تیم استقلال در شرایط تک به تک مهاجم آلومینیوم را از پشت سرنگون کرد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

در دقیقه ۸۶ بازی نیز شیخ دیاباته توپ ارسالی بازیکنان آلومینیوم را در محوطه جریمه به شکل کاملا واضح جلوی چشمان داور وسط و داور پشت دروازه با دست کنترل کرد اما باز هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
37 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
بهزاد

کمیته داواران ،رهبر،رئیس جمهور،وزرا ،همشون که پشت پرسپولیس ایستادن.عشق فقط تاج کبیر

gaber

امسال کمیته داوران بسوی استقلال و سپاهان چرخیده .اعتراض نکنید بدتر میکنن اینجا ایران است صدای عدالت صدای سیاست

جابررئیسی

تجمع کنید رسول پناه گم شه بیرون ما هیئت مدیره اقتصادی میخایم

جابررئیسی

فدراسیون حیا کن عدالتو اجرا کن

عشقم پرسپوليس

دوستان چرا حرص جوش الکی میخورین این استقلالی ک من دیدم ی جوری جرشون میدیم دربی که تا سالایان جاش بمونه نگا به بازی دیروز نکنین المینیومی که ۳ تا توخونش از نساجی خورد نیم فصلم نگران نباشین ایمان سلیمی میاریم با ی بازیساز بازیکن دیگ نمیخوایم عیسی هم به امید خدا دو ماهش تعلیق میشه

gaber

ولی از مکر دشمنان پرسپولیس غافل نباید شد .اینها دنبال کاری هستند که نیمه کم فوتبال را راضی کنند خدا ارحم راحمینه و مردان مرد را دوست میداره و جلوی مکر و حیله دشمنان میگیره با توکل و امید به پای بازیکنان غیرتمند

فقط پرسپولیس

انقدر ازین محمود فکری نفرت دارم که حد نداره.. اولا فکر میکردم آدم منطقی باشه اما الان فهمیدم خیلی آشغاله..میگه داورا نیمکت تیم هارو کنترل کنن.. خودش یادش رفته کنار زمین چه حرفای زشتی میزد.. یعتی وقاحت اینا حدو مرز نداره بیشرفا

حسین

دیگه همینه تیم حکومتی با سفسته بازی سر وصدا میخوان قهرمان بشن غافل از انند که پرسپولیس خدا رو داره
پنالتی ها به این واضحی دیگه هیچی نمیشه گفت

مهدی

ما پرسپولیسی‌ها چه قد بی غیرت شدیم.چه قد بی عرضه شدیم.اون استقلالیا با هوچی گری تجمع کردن ریختن تو خیابون دارن همه کار میکنن.اما ماها هیچ غلطی نمیکنیم.بابا تیم نابود شد.تیم مهره نداره هیچ غلطی نکردیم.باید می ریختیم جر می دادیم حروم پناهو و وزیر خائن.بابا بیدار شید چرا سر تو برف کردین.حالا بازی سپاهان و استقلال ا دست بدیم بد می فهمین چه بلایی سر تیم آوردن.بخدا من اینجا خونم به جوش اومده.یه تجمع اعتراض بزارید من نامرد باشم اگه ا زاهدان نیام.با خودم دو سه تا اتوبوس میارم جر بدن.اه.بسه دیه غیرت داشته باشین.

ساسی

ما پرسپولیسیا ..بهتره
————————-
برو بیرون کیسه، خودتی…

ارتش سرخ

دستور از بالاست . ما زیادی قهرمان شدیم . میگن طرفدارای استقلال ممکنه اعتراض کنن و کار دستشون بدن . یه جورایی از بحث امنیتیش میترسن . میخوان قهرمانیو امسال تقدیمشون کنن تا آتیششون بخوابه .

ولی به امید خدا و دعاو حمایت هوادار و تلاش کادر فنی و غیرت بازیکنا امسالم قهرمانیم

محمد

الان دیگه آقای فکری همچی اوکی شده دیگه نمیخای اعتراض کنی میخای بگیم بقیه بازیهارو ۲-۰ به نفع شما شروع کنند راضی میشی میخای فدارسیون برای بازیکنای مجرد زن بگیرن

Narges

پرویز برای احوال پرسی رفته بود سازمان لیگ؟

محمد

وقتی هوادارهای پرسپولیس متاسفانه سکوت کردن و سایلنت هستن ولی از اونطرف هوادارهای استقلال با کوچکترین چیزی که خوششون نیاد با شعاره وزیر پرسپولیسی میریزن توی خیابونها و جلوی مجلس و وزارت ورزش معلومه که اونا هم میترسن و برای ساکت کردن هوادارهای استقلال هواشونو دارن ولی هوادارهای پرسپولیس رو به چشم کبریت بی خطر نگاه میکنن و هر بلایی دلشون خواست یر پرسپولیس میارن

نعيم

دقیقا درست گفتى

sajad

یعنی از بز و همه بی مغزهای همه کهکشان راه شیری کمترید اگه نتونید امسال با این همه خدمت قهرمان بشید

Narges

این وزیر پرسپولیسی شورشو در اورد دیگه

پرسپولیس❤ خوزستان

امسال همچی در خدمت تیم حکومتی کیسه ها

6و4

هنوزم نمیخوایدتجمع کنید؟بخدابی تخم ترین آدمای روزمین بااختلاف طرفدارای پرسپولیسه.

نعيم

داداش من چندباررفتم ولى ضایع شدم چون هیچکس نیومد،خداییش پشته هم نیستیم واینادارن سوء استفاده میکنن

sajad

از هفته اول داوری اینارو زیر نطر دارم ، یک گوسفندی که تازه به این دنیا پا گذاشته هم متوجه این چیزا هست ،اقایونننننننننننننننننننننننننننننننننننن خرررررررررررررررررر خودتونید و همه خونوادتون ، بزارید یه تیم با شایستگی بیاد بالا ، گوه کاری نکنید اینقدر

امیر

تا میتونیم باید جو سازی کنیم… حالا اینها که درست بود، ولی حتی اگر هم درست نبود باید اینکار رو ادامه بدیم

6و4

فقط تجمع

نصیر

حالا صبر کنید نیم فصل متوجه میشید مدیریت چه ضربه ای از نظر مالی با تاکتیک حراج کردن بازیکنان به پرسپولیس زده!…وقتی دلار ۱۵ تومنی میشه ۳۵ تومن استقلال رفت ۱۵۰ میلیارد خارج از بودجه و اسپانسر جذب کرد و کل تیم رو نگه داشت و حتی تقویت کرد و بدهی ۲ میلیون دلاری خارجی رو هم داد…اما مدیریت پرسپولیس به امید آینده بدون هیچ برنامه ای کل مهره های کلیدی رو فروخت الان نیم فصل استقلال خیلی راحت می تونه قاعدی و..رو بفروشه و با یک میلیون دلار رامین و ترابی رو بخره حتی امکان خرید نعمتی امیری ال کثیر رو هم داره…امیدوارم یحیی نیم فصل نره ولی با این روندی که من می بینم احتمالا میره مگر اینکه قیمت آبروش رو بزنه….

نعیم

چرا بفروشن نیازی ندارن به قول شکوری پولشونو منابع دولتی و عابربانکاشون میدن الان علی کریمی پژمان منتظری وعلیزاده و واسعی ابراهیمی زیر نظر دارن حداقل دوتاشونو میگیرن

نعيم

چاکره هم اسم خودم که پرسپولیسیه

gaber

اگر نفهمیدی بفهم اینجا انگلیس و اسپانیا نیست دو فرقه و دو گروه طرفدار دو تیم پایتخت هستند پرسپولیس با برانکو چهاربار قهرمان شد استقلالیها سال سوم فهمیدند حریف نمیشن دست بکار شدن حالا هم تیمشون با کمک دست و فول خطایی که داور ۳متری نمیگیره برنده میشن ولی بالاخره یک داور مرد و با غیرت پیدا میشه داورها سفارشی کار میکنند حالا نگو نه چون بقیه هم سفارشی کاره ای میشن باور نداری پس ساده لوحی

مجتبی

کیسه کشا عادت کردن دیگه. وزیر هم پرسپولیسیه

نعيم

این چه مسخره بازیه؟! دیگه شورشو درآوردن،اى بابا همیشه بنفعه اینامیگیرن باشلوغ کاریو هیاهو دارن هرکارى دوست دارن میکنن،ماهم بایدمثل این عوضیاشلوغ بازى دربیاریم اعتراض کنیم وگرنه همینجورى توسرمون میزنن

نصیر

همینجوری میکنن دارن نتیجه میگیرن قبل از این زورشون در حالت برابر به ما نمیرسه با هوچیگری و این کارا دارن نتایجو برا خودشون میکنن
ما هم با این مدیرای دزد با سکوتمون داریم تیم خودمون نابود میکنیم
تو بازی ذوب پنالتی ذوبو نگرفتن/امروز هم دو پنالتی/صنعت نفت هم گلشو اشتباه عمدی قبول نکردن
اگر با این همه متمول و بازیکن با کیفیت و کمکهای داوری قهرمان نشن باید تعجب کرد

gaber

حالا کمکشون میکنن وقتی شش تا از العین امارات خوردن کی کمکشون میکنه تیم باید واقعی باشه .بگذار بچه شون امسال حق بقیه را بخوره از گاوش عربها میکشن بیرون

برا ما هم مدیر متمول اقتصادی بزارید نامردا

امسال تا اینارو قهرمان نکنن ول کن نیستن فقط امیدوارم سال دیگه دست از سر ما بردارن و بزارن بازیکن خوب بگیریم البته دیگه نگرانی بابت جدایی کسی سال بعد نداریم چون بازیکن خوبی در حد جدا شده ها باقی نمونده
فقط ای کاش یحیی خودشو قاطی بازی این وزارت و رغبتی و… نمیکرد و میرفت تا دوباره بتونه بعد از رفتن اینا برگرد من فقط دلم به حال یحیی سوخت اگه یحیی فراری بدن میرن سراغ درخشانو استیلی چون کسی دیگه رو نداریم دوباره تیم میره چرخه باطل و دوران دلخواه اقایون
متاسفانه ما هوادارا هم دیگه سیر شدیم از قهرمانی تیممون و گذاشتیم هر کاری بخوان بکنن با تیم و بازیکنا و سکوت کردیم اینم نتیجش

پرسپولیس مقدس

امسال مثل اینکه باید بیخیال حقمون یعنی قهرمانی بشیم, امسال بچه ننر وزارت قهرمان میشه(قهرمان میکننش).
هم دهنشون رو میبندن, هم اینکه ثابت کنن که مربی ایرانی هم میتونه قهرمانشون کنه و دهنشون رو ببندن واسه نیاوردن استرا.
خدای ما هم بزرگه, بچه های تیم باید با بازی خوبشون جلوشون رو بگیرن, نباید راحت امتیاز از دست بدن. باید منطقی تر بازیا رو دنبال کنن. اگه بخوان میتونن جلوشون وایستن. یحیی هم باید پخته تر کار کنه.
ما هم وظیفمون حمایته, فقط و فقط حمایت..
قبلا چندین بار با حمایتامون تیم رو نجات دادیم, بازم باید انجام بدیم…

نصیر

دلت خوشه با این وضع مدیریت رنگ سهمیه رو هم نخواهیم دید…

نصیر

با کدوم بازیکن ما حتی نمیتونیم تو ۴ تا پست بازیکن بخریم البته اجازه نمیدن

پرسپولیس مقدس

با همین بچه ها میتونیم, ایشالا نیم فصل هم تقویت میشیم, #حمایت-کنیم

محمد

منتظر بمونیم ببینیم پرویز گیسوقشنگه dvd اشتباهاتو بازم میبره به سازمان لیگ؟