
اخبار هواداران پرسپولیس
احضار دو لیدر پرسپولیس به کمیته اخلاق
کمیته اخلاق دو ابلاغیه برای لیدرهای باشگاه پرسپولیس صادر کرد.
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق غلامرضا خوندل و محمد اکبری( لیدرهای باشگاه پرسپولیس) جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز دوشنبه 27 مرداد ماه در محل این کمیته حضور داشته باشند.
این دو شخص در تجمع روز گذشته با هواداران پرسپولیس وارد درگیری لفظی شده و تحرکاتی ایجاد کرده و استوری های نامناسبی پس از آن منتشر کردند.




تکلیف این لیدرهای باید مشخص بشه به محل وصلت که قلدری می کنند
برای اولین بار کمیته بی اخلاق کار درستی کرده این نوچه های درویش رو احضار کرده
این لیدرها وجودشو دارن بیان تو شهرستان ها دست رو چهارتا زن هوادار متعصب دلسوز بلند میکنید امسال وجود دارین بیان شهرستان مخصوصا این دوتا لیدر بقیه هم این فصل دهنتون سرویسه خندنگ دلال بیشرفا
من
هم
یکی
از
همون
50
نفرم!
اخراج مدیران دلال و دروغگو!
معلوم نیست چه غلطی دارند میکنند تو باشگاه که چند تا اوباش کاره ای شدند
شعبان بی مخ های درویش هستن
غلط کردند با هواداران درگیر بشن ، قبل از کمیته اخلاق باید باشگاه باهاشون برخورد کنه و درصورت تکرار بندازنشون بیرون ولی انگار مدیریت درویش مدیریت باج دادن به لیدرنماهای بی اخلاقه
کیت جدید چی شد !؟ لحظه شماری میکنیم ببینیمش …
لیدر و لیدربازی باز
پرسپولیس برا هواداره نه یه مشت لیدر