اخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

احتمال برگزاری تورنمنت چند جانبه به‌جای ادامه لیگ برتر

سخنگوی فدراسیون فوتبال از احتمال تدارک یک تورنمنتی برای تعیین نمایندگان آسیایی ایران،به‌جای ادامه لیگ خبر داد.

امیرمهدی علوی درباره وضعیت انتخاب نمایندگان فوتبال ایران برای حضور در فصل آینده رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تماس هستیم تا فرصتی داده شود و ما هم تیم‌هایی را معرفی کنیم که قابلیت کسب سهمیه داریم. تصمیمی گرفته نشده و مدل کار در حال بررسی هیئت رئیسه سازمان لیگ است.

وی در مورد احتمال برگزاری یک تورنمنت چند جانبه برای انتخاب تیم‌های حاضر در فصل آینده مسابقات آسیایی گفت: این هم یکی از پیشنهادهاست. حیدر بهاروند، کشوری‌فرد و روشنک (رئیس، دبیر و رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) در حال بررسی هستند و با هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم می‌گیرند. مقامات فدراسیون فوتبال دوست دارند فرایند کار در زمین طی شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جلسات در هیئت رئیسه سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری در حال انجام است، تصریح کرد: سازمان لیگ مصمم بود لیگ برتر را برگزار کند و روز هشت فروردین به باشگاه‌ها گفته شد که تمرینات را آغاز کنند. با این حال 14 باشگاه گفتند که در لیگ برتر شرکت نمی‌کنیم و بازی‌های ما را سه بر صفر (به سود رقبا) کنید!

سازمان لیگ پیش‌تر اعلام کرده بود که دیدارهای باقیمانده از فصل 05-1404 لیگ برتر فوتبال پس از جام جهانی 2026 برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سید یاسر موسوی

در این شرایط جنگی اگه عدالت نباشه مردم دلسرد میشن باید عدالت در زمین اجرا بشه نه بیرون زمین

akbar

عادلانه ترین حالت تعیین سهمیه، در نظر گرفتن نتایج بازیهای رودررو تیمهای مدعی با همدیگه است

علی ص

تو این قوتبال چیزی به اسم عادلانه وجود ندارد .

محمدحسین

اگه میخواستن باید قبل از اینکه اردوی تیم ملی شروع میشه میذاشتن که تیم ها بازیکن داشتند

Mey Sam

۱۴ تیم گفتن بازی نمیکنیم ؟ مگه خاله بازیه ؟! دو تیمی که اعلام آمادگی کردن بفرستید آسیا و یک بازی هم بینشون برگزار کنید تا قهرمان تعیین بشه. مگه تاج نمی‌گفت تیم‌های آسیایی رو مشخص میکنیم هیشکی هم حق اعتراض نداره ، خب این دو تیم رو بفرستید آسیا ، بقیه هم حق اعتراض ندارن چون خودشون نخواستن بازی کنن
هر کاری غیر این نشون میده دستتون با اون تیم ها تو یه کاسه بوده و همش نقشه بوده

نصیر

دقیقا