اخبار تمرینات

آغاز مجدد تمرینات پرسپولیس با چند غایب

بازیکنان پرسپولیس از‌ امروز مجددا به تمرینات بازگشتند.

سرخپوشان که باید خود را برای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با النصر در عربستان آماده کنند، از ظهر امروز دوباره تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی شروع کردند.

علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، مهدی ترابی و وحدت هنانوف به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و نبیل باهویی و گئورگی گولسیانی نیز با مرخصی از کادر فنی در این تمرین غایب هستند. این دو بازیکن از فردا به جمع تیم اضافه می‌شوند.

گزارش تصویری: تمرین پنجشنبه 25 آبان پرسپولیس

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Perspolis The Great

گیورگی مرخصی رفتنش توجیه داره ولی باهویی باید فشرده با تیم تمرین کنه از لحاظ بدنی سبک بشه چون الان خیلی سنگینه دوتا بازی تدارکاتی سبک هم بذاریم که باهویی گلزنی کنه و اعتماد به نفس پیدا کنه و نهایتا بدرد تیم بخوره