اخبار تمرینات

آغاز تمرینات پرسپولیس پس از برتری مقابل فولاد

سرخپوشان پایتخت بعد از یک روز استراحت از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین، کادر فنی با یکدیگر گل‌کوچک بازی کردند. تمرین بعد از صحبت‌های گل‌محمدی آغاز شد.

بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در گوشه‌ای از زمین زیر نظر بدنساز تیم به انجام کارهای کششی پرداختند.

پاسکاری تحت فشار بخش بعدی تمرین بود و در نهایت فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز بعد از ۹۰ دقیقه به پایان رسید. مهدی ترابی و محمد نادری در این تمرین زیر نظر کادر پزشکی کار کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها