اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سوپرجام/ پرسپولیس تمرین کرد و به فرودگاه رفت +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار سوپر جام مقابل سپاهان را امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

سرخپوشان ایران امروز آخرین تمرین پیش از بازی سوپر جام را پس از جلسه فنی انجام دادند. کادر فنی نکات لازم را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد.

تمرین با راندو در قالب سه گروه آغاز شد. در بخش‌های بعدی هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار بود.

تمام بازیکنان بدون مشکل در بخش‌های مختلف تمرین شرکت داشتند و با روحیه‌ای خوب و بالا آماده بازی فردا شدند.

بازیکنان بعد از تمرین نیز پس از وقفه‌ای کوتاه عازم فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اراک ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میهمان تیم سپاهان در بازی سوپر جام خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Sampishro

خداوندمهربان یارویاورتان بادپروردگاری که هموارع مهرولطفش شامل پرسپولیس وعاشقانش شده وخداوندخودبعترازهرکسی اززدوبندهای فدراسیون گزفروشهاوفرزندان ناخلفش شله زرده صاحب پول وپارتی ورانت چه برسرمااورده اندتازه این غیرازوجوداستاتیدبی ماننددرضدارزش های اخلاقی وورزشی ونامردی ومظلوم نمایی یعنی کیسه کشان وگـــــــــاوه آهن است

ازخداارزودارم فرداجام رابرفرازدستان مردان ارتش یرخ بهمراه رقص شادی پرچم سرخ اصالت وشرافت وانسانیت مکتب عشق پرسپولیس عزیزترازجان ببینم
انشاالله

کیسه صاحب دو جام قلابی در آسیا

روز برکناری درویش جشن میگیرم

مهدی

حتی روی حرف خودتون نیستید قرار بود تا آخر هفته مربی جدید معرفی بشه پس چیشد معطل چی هستید چرا این مرتیکه دروغگو رو اخراج نمی‌کنید نکنه بازم منتظر دورغهاش هستید

حبیب الله دبیری

آقا کریم پورعلی هم روی فرم بیارش فعلا دفاع آخر مثل او توی ایران نیست انشالله قهرمان میشیم

نصیری

به امید خدا حام اصفهان نمیره

Perspolis-6

حداقل یه بازیکن تا الان میگرفتی
اقای‌درویش و بادامکی چی‌میزنین این همه خونسردین؟