اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با چادرملو +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود برای بازی با چادرملو را برگزار کرد.

سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود برای پیکار با تیم چادرملو از هفته چهارم لیگ برتر خلیج فارس را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز (پنج‌شنبه) برگزار کردند.

این تمرین به مدت ۶۰ دقیقه در زمین شماره ۳ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی در این تمرین گنجانده شده بود که از آن جمله باید به کار روی شروع مجدد در دفاع و حمله اشاره کرد.

بازیکنان پس از تمرین راهی اردوی پیش از بازی خواهند شد.

پرسپولیس فردا جمعه در ورزشگاه تختی تهران میهمان تیم چادرملو اردکان است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصرپرسپولیسی

چرا اینقدر پیله کردین جوان بازی بده ،منم میگم صادقی بهترینه ولی الان اورونوف و بیفوما رو کی بازی نمیده تو بهترین شرایط هستن اینا فیکس باشن،نهایت می‌تونه ۲۰دیقه آخر صادقی و کاظمیان بیاره جاشون،فخریان هم نهایتش بیاره جای عالیشاه پشت مهاجم و یاسین جای سرلک
ولی هوادار باید صبور باشه رفته رفته ایناهم میان،الکی پیله کنین تا بشیم کیسه دوم

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

آقای هاشمیان لطفا از جوانان استفاده کن ❗
فخریان و صادقی و بابایی و خدابنده لو و صحرایی و براجعه….

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

خواهشن دست لز لجبازی بردار اقای آلمانی سرلک بنجل را بزار رو نیمکت احمد زاده هم همین طور بیشتر از صادقی فخریان استفاده کن شما که میگی حیف میل پول خرج کردن وبا همینا ادامه میدی صبر هوادار هم حدی داره یه بار زورکی مقابل شله زرد دادی هنوز کلی از فصل مونده پرسپولیس همش دفاعی بازی میکنه هدف خاصی نداره شمام بدتر از گاریدو هستی لجباز یک دنده

عشق ابدی

نمیدونم مربی با بازیکنانی مثل صادقی سلمانی و حتی فخریان چه مشکلی داره که بازی نمیده بهشون مخصوصا محمد حسین صادقی که تو تیم امید بهترین بازیکن بود یعنی اینا از اون احمدزاده بی خاصیت و مخصوصا شکاری که پای راستش به چپش میگه گوه نخور دیگه بدترن لعنت بهت درویش که هر چی میکشیم از مدیر اشغالی مثل توئه

Perspolis The Great

این بابایی داستانش چیه؟ سه ساله درویش شخصا از سایپا آوردش منابع باشگاه رو مصرف میکنه یه جای خالی اشغال کرده و جفت پوچه
یه جوان مستعد مثل کسری طاهری رو جذب کنید حداقل بدونیم بعد یکی دوسال تمرین در پرسپولیس عصای دست تیم میشه